Wykonałem podstawkę w formie skrzynki na amunicję i
tak miej więcej będzie to wyglądało na dioramie .
Sam parowóz na razie wykonałem w surowej formie i będzie teraz uzbrajany w detale , a później wezmę się za jego ostoję a w zasadzie dwie bliźniacze .
Można napisać że projekt tego parowozu został opatentowany w 1887roku i służył głównie w obsłudze fortów z ciężką artylerią .
W czasie wojny był produkowany między innymi w USA w fabryce Baldwina .
Po wojnie duża część tych parowozów trafiła do koloni francuskich
Używane były też przy budowie linii Maginot .
Po 1940 roku niemcy używali ich rzy budowie Wału Atlantyckiego ,część wysłano na koleje polowe między innymi w okolice cieśniny Dardanele ,do Gracji koło Salonik .
W Polsce pracowały trzy tego typu parowozy na kolei leśnej w Zagnańsku
do lat 50-tych .
Potem przesłano jeden do Chorzelowa a drugi do Hajnówki i w niedługim czasie złomowano z powodu nieopłacalności remontu .
Trochę ta długowieczna służba przypomina historię czołgu FT-17.

Wszystkie szpargały zostaną zmienione na właściwe dla epoki ,a jeśli chodzi o lewary to zostały one wynalezione na długo przed czołgami i w zasadzie są typowe .
A co do beczek to co Trabant w budynku gospodarczym to przypadkiem nie masz cegłówek z kartonu


