andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #20 : 10 Stycznia 2011, 13:25:04 » |
0
|
Zadanie 4:
"lokomotywa" na gumowych kołach z prawdziwym wagonem/ami. Chce to zobaczyć
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
102N
|
 |
« Odpowiedz #21 : 10 Stycznia 2011, 15:13:51 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
1. Admin / Moderator ma zawsze rację. 2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #22 : 10 Stycznia 2011, 21:21:36 » |
0
|
Wiejec chętnych nie ma do odpowiedzi wiec przekazuje pałeczkę.
Punktów 11 (1 odejmuje gdyż nie jest to wąski tor)
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
tompalec
|
 |
« Odpowiedz #23 : 10 Stycznia 2011, 21:42:46 » |
0
|
Po czasie ale jeszcze dorzucę
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
102N
|
 |
« Odpowiedz #24 : 10 Stycznia 2011, 22:15:41 » |
0
|
Kurde.Nie mam pomysłu.Ktoś chętny na zadawanie pytań? 
|
|
|
Zapisane
|
1. Admin / Moderator ma zawsze rację. 2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
|
|
|
NTP-13
Młotkowy
 
Długość toru:: 105 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #25 : 11 Stycznia 2011, 18:49:12 » |
0
|
No to może takie
Zadanie 5: Jaką rekonstrukcję (zmiany) zastosowano by podnieść nośność transportera Tw-66 z 36,5t na 38t
|
|
« Ostatnia zmiana: 11 Stycznia 2011, 18:51:29 wysłane przez NTP-13 »
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #26 : 11 Stycznia 2011, 18:51:38 » |
0
|
A ryzyk fizyk. Czysty strzał. Metalowe ograniczniki ugięcia resorów.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Marcin117
|
 |
« Odpowiedz #27 : 11 Stycznia 2011, 22:59:32 » |
0
|
A ja strzelam że zmieniono napis na tabliczce z "Max 36,5t" na "Max 38t".
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #28 : 11 Stycznia 2011, 23:13:50 » |
0
|
A ryzyk fizyk. Czysty strzał. Metalowe ograniczniki ugięcia resorów.
Chodzi Ci o zabezpieczenia opadnięcia konstrukcji wagonu na oś w przypadku pęknięcia resoru lub zerwania wieszaka zapewne. Taki kawałek płaskownika przyspawany do ostoi nad środkową częścią resora?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #29 : 11 Stycznia 2011, 23:42:43 » |
0
|
Tak
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
NTP-13
Młotkowy
 
Długość toru:: 105 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #30 : 12 Stycznia 2011, 10:39:30 » |
0
|
Jeśli chodzi o ograniczniki to od samego początku nie uległy zmianie, jeśli chodzi o tabliczki to Tw6 miały napisy malowane poza tabliczką przestawiacza dopiero od Tw6a zaczęło się przewracać w du...ch i były tabliczki.
Mała podpowiedź: zwiększono nieznacznie grubość ........... w miejscu osadzenia koła. Dokonano odcięcia i dospawania ................ czopa skrętu Zwiększono długość ................ i ................. by móc przewozić wagony normalnotorowe o rozstawie osi7m.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
konrad
|
 |
« Odpowiedz #31 : 12 Stycznia 2011, 11:08:43 » |
0
|
A tak narzekali że Phinek daje techniczne pytania... 
|
|
|
Zapisane
|
Urok sapiącej ciuchci jest niepodważalny ale lokomotywa spalinowa to potęga. 
|
|
|
NTP-13
Młotkowy
 
Długość toru:: 105 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #32 : 14 Stycznia 2011, 17:47:05 » |
0
|
w związku z wyjazdem podaję poprawną odpowiedzi pogrubiono oś z 100 do 102mm, przerobiono konstrukcję zwieszenia czopa skrętu, wydłużono prowadnicę i zębatkę klina przestawczego. W związku ze znajomością zwyczajów PKP 12p dla Marcina117 oraz kolejny ruch.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #33 : 14 Stycznia 2011, 18:57:13 » |
0
|
Coś chudo bangla ten nowy konkurs... może jednak stara sprawdzona wersja?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Marcin117
|
 |
« Odpowiedz #34 : 14 Stycznia 2011, 19:04:07 » |
0
|
No dobra, moja kolej: Zadanie 6: Pokaż największą głupotę jaką zrobił jakiś Mikol/pasażer/kierowca/pracownik kolejowy Pytanie otwarte, można wrzucić kilka zdjęć i/lub filmików do oceny.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jacekglm
|
 |
« Odpowiedz #35 : 14 Stycznia 2011, 20:01:04 » |
0
|
Odpowiedź-samokrytyka. A co tam.Najwyżej mnie chłosta spotka  Z koleżanką wpadliśmy na pomysł sesji zdjęciowej w klimatach kolejowych. W roli modela ja. Miejsce akcji:most kolejowy w Górze Kalwarii. Sesja w toku,wszystko pięknie ładnie aż tu nagle zza zakrętu wyłania się "towar". No to robimy akcję "Jacek łapie okazję".Fajne zdjęcia będą...  Oczywiście pociąg zaczął zwalniać...  ...po czym się zatrzymał obok mnie.Dokładnie na mojej wysokości.  Okienko się otworzyło i padło "Wskakuj.Do Pilawy jadę". Oczywiście podziękowałem za podwózkę,przeprosiłem i skończyło się na życzeniach "zielonej drogi". Drugi raz pociągu "na okazję" nie zamierzam łapać...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
konrad
|
 |
« Odpowiedz #36 : 14 Stycznia 2011, 22:53:03 » |
0
|
to chociaż o małe Rp1 było poprosić mecha 
|
|
|
Zapisane
|
Urok sapiącej ciuchci jest niepodważalny ale lokomotywa spalinowa to potęga. 
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #37 : 15 Stycznia 2011, 00:59:41 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
Marcin117
|
 |
« Odpowiedz #38 : 15 Stycznia 2011, 22:28:12 » |
0
|
No ciężko było, ale chyba jednak Jacekglm przedstawił lepszy przykład Mikolstwa. Miałem nadzieje że będzie więcej ciekawych zdjęć i filmików ale trudno. Jacek, podany!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #39 : 16 Stycznia 2011, 00:20:02 » |
0
|
Za takie zachowanie na miejscu mechanika wyszedłbym i zrobił coś więcej.
Kojarzy mi się to z pomarańczowym kubraczkiem gamonia na przejeździe z drezyną na zdjęciu podlinkowanym przez Kucyka.
Chłopie, udałeś pracownika PKP, człowiek zatrzymał skład żeby Ci pomóc i zabrać Cię tylko po to żebyś miał zdjęcie ?? Wiesz, może gdybym nigdy nie jeździł i nie wiedział ile to zachodu od zera do głupich sześciu dych rozbujać 3000t skład nie napisałbym słowa a tak - sorry stawiam Cie w jednym rzędzie z łowcami RP1, a nawet poniżej. Bo oni nie srają we własne gniazdo a jedynie spuszczają się na wysokości nasypu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|