Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 07:47:09 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Lxd 2  (Przeczytany 9324 razy)
Turysta
Nowicjusz
*
Długość toru:: 44 m

W terenie W terenie


« : 25 Kwietnia 2011, 22:58:50 »
0

Jeszcze jedno pytanie. Mają koledzy jakiś pomysł na te wypatroszone Faury? Czy jest możliwe, żeby do tego pudła móc zapakować coś mniejszego, równie mocnego i ekonomicznego co będzie współpracowało z resztą ocalałych podzespołów lub też z innymi (ważne aby działało ),które podpasują do środka i zainicjują zjawisko Faur reaktywacja? Ton pytania może lekki ale mam świadomość, że za tym może się kryć co najmniej habilitacja z kilku dziedzin równocześnie no i serce się kraje jak tak stoją...
Pozdrawiam!
Zapisane
Piottr_tt
Minister
******
Długość toru:: 2006 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #1 : 25 Kwietnia 2011, 23:41:06 »
0

Zapakować można dowolny współczesny silnik Diesla, spełniający normy Euro VI, tylko nasuwa się pytanie - po co?
Zapisane

Pozdrawiam, Piottr
Nowa galeria foto -  http://wedrownosc.flog.pl
Turysta
Nowicjusz
*
Długość toru:: 44 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #2 : 26 Kwietnia 2011, 00:28:02 »
0

Czyli rozumiem byłaby zgoda na to, że w razie W nie trafią ostatecznie na złom i można by na nich poeksperymentować?
Zapisane
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #3 : 26 Kwietnia 2011, 08:14:09 »
0

1. Rozbebeszone przez złomiarzy rumuny ze stacji Rogów Towarowy Wąskotorowy należą do PKP Nieruchomości.

To już tak właściwie zamyka temat...
... ale możemy popuścić wodze fantazji i uznać że spadły nam z nieba i jednak są nasze

Aktualnie to są ramy z wózkami i przekładniami, brak silnika, instalacji elektrycznej, pneumatycznej itp. Widać zatem, że silnik to nie wszystko. Mając X* pieniędzy i Y* ludzi do pracy o wiele bardziej ekonomicznie uzasadnionym byłoby uruchomienie trzech praktycznie kompletnych rumunów stojących bliżej hali niż zabawa w reanimację trupa. Niestety czas ZNowskich rumunów już dobiegł końca.

*-bardzo duża liczba.
Zapisane

andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #4 : 26 Kwietnia 2011, 20:43:54 »
0

Tych dwóch trupów to nie ma co reanimować. Gdyby udało się je przejąc od ZN to jedynie wymontować przekładnie i co tam lepszego zostało a ramę podziać na złom. Wózki jezdne zachować  aby w razie czego były części zamienne. Za pieniądze ze złomowania przeznaczyć na uruchomienie któregoś z prawie sprawnych Lxd2 (może ta niebieska??)
Tylko czy ZN zgodził by się przekazać te wraki?? Podobne 2 stoją w Piasecznie. Tam wózki na 1000mm są bardziej cenne niż te na 750.
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1486 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #5 : 28 Kwietnia 2011, 19:18:25 »
0

Zapewne wg ZN to są w pełni sprawne lokomotywy
Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1020 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #6 : 28 Kwietnia 2011, 20:02:19 »
0

Z tego co wiem to jedna zaliczyła poważnego dzwona za czasów PKP i po tym została odstawiona, dlatego możliwe że nawet w ZN wiedzą że to raczej złom.
Zapisane

andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #7 : 28 Kwietnia 2011, 20:25:47 »
-1

Sprawna nie sprawna ZN i tak przeznaczy na złom i dostanie za to kase.
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Wądzio
Zawiadowca
****
Długość toru:: 301 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #8 : 29 Kwietnia 2011, 17:21:54 »
0

@andrzej2110: Ta niebieska Lxd2-309 został odstawiony za FPKW w 2006 roku po awarii.
Zapisane
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #9 : 29 Kwietnia 2011, 19:59:30 »
-3

To wiem i właśnie dlatego ze nie tak dawno jeszcze była sprawa to podejrzewam ze jest kompletna i z pośród 3 odstawionych sztuk było by jo najłatwiej ponownie uruchomić. Jeśli się mylę to proszę o sprostowanie.
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Michał Z
Mechanik
***
Długość toru:: 298 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #10 : 02 Maja 2011, 09:34:17 »
+2

Zasadniczo trzy "nasze" odstawione w Rogowie Lxd2 są dość podobnie kompletne. Wbrew pozorom najłatwiej uruchomić 264, bo 309 wymaga wymiany/naprawy kapitalnej silnika (skutek uszkodzenia termostatu i przegrzania podczas pracy). Bodaj 2 lata temu były nawet czynione w tym kierunku starania, m.in. został odpalony silnik, jeśli dobrze pamiętam lok wymaga ambitnego elektrotechnika, bo coś się jej sterowanie chrzani. Z racji nawału pilniejszych i ważniejszych spraw i braku chętnych rąk do prac temat został odłożony.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!