Świat kolejek wąskotorowych SMF
19 Kwiecień 2024, 05:03:21 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: jest cudownie !!! - Gmina "pozyskuje" środki  (Przeczytany 99749 razy)
Mikołaj
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #80 : 21 Luty 2012, 14:52:48 »
0

Racja w obecnej sytuacji to oni nawet złamanej złotówki z budżetu nie zapłacą.  Prędzej coś potną na złom …  Smutny
Zapisane

Brood.K
Dyrektor
*****
Długość toru:: 793 m

W terenie W terenie


Nic na siłę. Weź większy młotek.


WWW
« Odpowiedz #81 : 22 Luty 2012, 08:38:20 »
0

A jak już, to odcinek do Wielichowa jest bardziej atrakcyjny niż ten bojanowski, który ja przynajmniej zawsze traktowałem jako dojazdowy do właściwej części wycieczki Poza wiaduktem pod obwodnicą, zarośniętą bocznicą i budynkiem przystanku w Nietążkowie tam nic więcej nie ma...
A jak pamiętam, to  zawsze największe wrażenie na ludziach na pokładzie robił słynny "zielony tunel" między Nową Wsią a Żegrowem i jazda z wyprzedzaniem przez samochody w skrajni drogi z Wilkowa do Wielichowa..
« Ostatnia zmiana: 22 Luty 2012, 08:42:25 wysłane przez Brood.K » Zapisane

brok
Zawiadowca
****
Długość toru:: 423 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #82 : 22 Luty 2012, 09:36:22 »
+1

Rynek Kolejowy w styczniu tego roku pisał o kolejce:
(...)Trwają prace na odcinku Śmigiel - Bielawy. Odciek ten uruchomiony będzie na wiosnę 2012 – usłyszeliśmy w ZGKiM(...)
Zapisane

Najpiękniejsze są takie podróże,
Które pamięć na zawsze zachowa,
Gdy dziewczyna jest piękna nad podziw,
A kolejka wąskotorowa...
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2016 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #83 : 08 Styczeń 2013, 16:34:44 »
+1

Z racji faktu, iż zamieszanie ze śmigielskimi maszynami zacząłem ja spieszę doniść, że pierwsza z nich już po NG jedzie do klienta.


* Lxd2 Smi.jpg (270.32 KB, 2144x1608 - wyświetlony 980 razy.)
Zapisane
bartek074
Nowicjusz
*
Długość toru:: 31 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #84 : 08 Styczeń 2013, 16:55:18 »
0

To samo co w poprzedniej jest do niej władowane (poza dodatkowymi wężami)?
Zapisane
Piottr_tt
Minister
******
Długość toru:: 1976 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #85 : 09 Styczeń 2013, 10:29:35 »
+5

Z racji faktu, iż zamieszanie ze śmigielskimi maszynami zacząłem ja spieszę doniść, że pierwsza z nich już po NG jedzie do klienta.
Bardzo słuszne odejście od tak zaciekle krytykowanej polityki "wiem, ale nie powiem" ;-)
Pozostaje jeszcze prosić o uzupełnienie - gdzie byłą naprawiana i do kogo trafi ta lokomotywa?
Zapisane

Pozdrawiam, Piottr
Nowa galeria foto -  http://wedrownosc.flog.pl
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2016 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #86 : 09 Styczeń 2013, 20:37:35 »
+2

Lokomotywa była naprawiana w Rumunii przez niemiecką firmę ze skromnym udziałem mojej firmy. To gdzie jedzie niestety póki obie nie trafią na miejsce musi pozostać tajemnicą (wymóg niemieckiego wykonawcy), jednak jak tylko zostaną odebranę poinformuję wszystkich. Zakres naprawy to przede wszystkim wymiana sterowania na elektroniczne, zmiana rozstawu z 750 na 1000mm, zmiana sprzęgów na samoczynne i oczywiście ergonomii kabiny. Pozostał silnik Wola Henschel V12 po naprawdę solidnej naprawie głównej wykonanej w Polsce przrzez zaprzyjaźnioną z nami firmę, po dotarciu pod obciążeniem (ok 60h pracy na hamowni) został wysłany do Rumunii. Przekładnie osiowe, nawrotną jak i przekładnię hydrauliczną naprawiała rumuńska firma znana z Faura Niebawem wrzucę kilka zdjęć przedziałów maszynowych i kabiny.
Zapisane
gajos
Minister
******
Długość toru:: 1201 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #87 : 10 Styczeń 2013, 22:39:48 »
0

Szkoda że nikogo w Polsce nie stać na tak dobrą robotę.
Kolej na 1000mm...a parowozu nie chcą?
Zapisane

Maszynisto!
Dając Rp1 gdzieś na kolejce ginie wolontariusz i idzie do czyśćca łowić!
http://pl.youtube.com/user/gajosgitara
http://picasaweb.google.pl/gajosgitara
Cordylus
Zawiadowca
****
Długość toru:: 331 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #88 : 06 Marzec 2013, 12:41:25 »
+4

Wiadomo coś już więcej na temat tych modernizowanych Lxd2, czy dalej owija ten temat ciemna szata tajemnicy?
Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2016 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


06 Marzec 2013, 13:49:34 - Ukryty.
« Odpowiedz #89 : 06 Marzec 2013, 13:49:34 »
-12

Zapisane
Leśny Dziadek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 919 m

W terenie W terenie


http://www.strzelnicahistoryczna.pl


WWW
« Odpowiedz #90 : 06 Marzec 2013, 16:17:00 »
+9

To gdzie jedzie niestety póki obie nie trafią na miejsce musi pozostać tajemnicą (wymóg niemieckiego wykonawcy), jednak jak tylko zostaną odebranę poinformuję wszystkich.

W powiązaniu z Twoją powyższą wypowiedzią,  stwierdzam że przeginasz.
« Ostatnia zmiana: 06 Marzec 2013, 16:21:03 wysłane przez Leśny Dziadek » Zapisane

Jsz
Zawiadowca
****
Długość toru:: 402 m

W terenie W terenie



Jakub Szadkowski
« Odpowiedz #91 : 07 Marzec 2013, 15:34:40 »
+1

Dobrze że znalazł się ktoś kto dał nowe życie tym maszynom i nie trafiły jak wiele innych na złom.
Ciekawi mnie jedynie fakt pozostawienia w nich oryginalnych silników Wola 71H12A,według mnie ktoś postąpił bardzo mądrze i rozsądnie nie wymieniając czegoś co jest dobre i sprawdzone,na nowoczesny wyżyłowany i naszpikowany czujnikami i elektroniką,wyrób silniko-podobny,jakie oferują obecni czołowi producenci silników spalinowych w UE i na świecie.
Szkoda że w naszym kraju jak na razie nie stać żadnego operatora,na przeprowadzenie NG lokomotywy Lxd2,w podobnym zakresie.
Zapisane

Jakub Szadkowski
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2016 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #92 : 07 Marzec 2013, 16:54:16 »
0

To gdzie jedzie niestety póki obie nie trafią na miejsce musi pozostać tajemnicą (wymóg niemieckiego wykonawcy), jednak jak tylko zostaną odebranę poinformuję wszystkich.

W powiązaniu z Twoją powyższą wypowiedzią,  stwierdzam że przeginasz.

Czy wy nie pojmujecie moi panstwo, że dopóki obie nie dotrą na miejsce nie mam prawa NIKOGO informować gdzie jadą???

Zmieniają kontynent. Tyle póki co mogę powiedzieć. I możecie strzelać minusami, piorunami a ja waszej mikolskiej ciekawości póki co nie zaspokoję. Zaczynam żałować, że wogóle się odezwałem, żeby pokazać wam jak wyglądają bo widać dasz palec chcą rękę.


Kuba, akurat to żeby zostały silniki Wola podyktowane było dwiema rzeczami. Po piewsze remont kapitalny silnika Wola to ok 50 tys PLN a remotoryzacja na np Caterpilara to min 200 Euro. Po drugie tak jak piszesz, sprawdzona konstrukcja, przetestowana w boju. Remotoryzacja wiąże się z wymianą całego sterowania, wymianą wielu elementów łączących silnik zarówno z ostoją jak i skrzynią przekładniową, napędami sprężarki i wielu wielu innych rzeczy. Wynalazek Fenicjan a właściwie jego ograniczona ilość sprawiły że jest jak jest.
« Ostatnia zmiana: 07 Marzec 2013, 18:00:24 wysłane przez AXEL » Zapisane
Cordylus
Zawiadowca
****
Długość toru:: 331 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #93 : 07 Marzec 2013, 17:01:38 »
0

Prawdę powiedziawszy najbardziej zainteresowały mnie te zapowiadane zdjęcia wnętrza. Nieczęsto zdarza się okazja obejrzenia takiego zmodernizowanego rumuna, zwłaszcza, że niedługo stąd wyjadą.

Miejsce przeznaczenia nie jest takie ważne, zwłaszcza jeśli chodzi o tajemnicę handlową.
Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2016 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #94 : 07 Marzec 2013, 17:55:03 »
0

Chodzi Ci o zdjęcia kabiny maszynisty czy przedziałów silnikowych?

Jeśli ktoś chce kilka zdjęć całej lokomotywy po modernizacji, kilka z prac to mogę wysłać na maila. Wolałbym nie wrzucać ich do sieci.
« Ostatnia zmiana: 07 Marzec 2013, 18:26:37 wysłane przez AXEL » Zapisane
Cordylus
Zawiadowca
****
Długość toru:: 331 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #95 : 07 Marzec 2013, 18:26:04 »
+1

Najlepiej jednego i drugiego! 
W końcu to jedyna taka okazja.
Zapisane
janeczek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 915 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #96 : 07 Marzec 2013, 19:06:32 »
-1

a remotoryzacja na np Caterpilara to min 200 Euro.
No to tanio .... jak zgniłe śledzie.
Zapisane
Leśny Dziadek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 919 m

W terenie W terenie


http://www.strzelnicahistoryczna.pl


WWW
« Odpowiedz #97 : 07 Marzec 2013, 19:56:31 »
+8


Czy wy nie pojmujecie moi panstwo, że dopóki obie nie dotrą na miejsce nie mam prawa NIKOGO informować gdzie jadą???


A czy Ty nie możesz zrozumieć, że mnie nie wkurzyło nie ujawnienie (to to akurat bym se z Tobą popił i wyciągnął), tylko ton "a wy gupi mikole"
Można się z "emkania" naśmiewać (i ja mam ku temu ciągotki), ale zachowujmy na forum jaki-taki poziom wzajemnego szacunku. Tylko tyle i aż tyle.
Zapisane

AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2016 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


07 Marzec 2013, 20:14:55 - Ukryty.
« Odpowiedz #98 : 07 Marzec 2013, 20:14:55 »
-8

Zapisane
kamicz
SGKW
*
Długość toru:: 298 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #99 : 08 Marzec 2013, 00:56:30 »
+4

Peiksem po piotrkowskiej na szrot ? Chichot


Mea culpa ale nie mogłem Chichot
Zapisane

Pozdrawiam, Kamil
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe
www.sgkw.eu
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!