O sprzęgach na GKW wiem, nie jest to dla mnie nic nowego. Swego czasu byłem nawet znawcą różnego rodzaju sprzęgów, oglądając tabor zawsze najpierw patrzyłem na sprzęgi

Chodziło mi o to, że skoro kolej cukrownicza ma rozstaw 750mm, to tabor powinien być charakterystyczny, lub posiadać charakterystyczne elementy dla tej szerokości toru. Czyli zamiast wersji z dwoma zderzakami powinna być wersja ze sprzęgiem orczykowym. Oczywiście mam świadomość, że być może Lyd-ka którą
SMKZnin zastosował, jest najlepszym dostępnym modelem w internecie, że być może tylko ten model ma zadowalające parametry, takie jak: właściwości jezdne, tekstury, model kabiny itp. Kosztem tak dobrych właściwości można zrezygnować z zastosowania sprzęgów orczykowych, różnica jest tylko w wyglądzie. W końcu, w symulatorach najważniejsza jest przyjemność z jazdy
