Świat kolejek wąskotorowych SMF
21 Kwiecień 2019, 12:32:17 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Stan torów na Śmigielskiej Kolei...  (Przeczytany 18378 razy)
Bxhpi
Nowicjusz
*
Długość toru:: 45 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #20 : 04 Lipiec 2005, 17:01:42 »
0

Cytuj
2) mamy lipiec, a ona dalej stoi w smigielskiej szopie, plan zaklada, ze we wrzesniu ma jechac na kaliska, pozniej dopiero na pozostale kolejki (w dwa miesiace nie da sie podbic wszystkich waskotorowek!),

Jeszcze wczoraj jej robiłem zdjęcie w tej szopie, dziś już na Śląsku jestem. W trakcie przejazdu "Śmigielaninem" zawiodłem się na frekfencji, było 5 pasażerów, jechaliśmy motorowozem, coś wspaniałego, siedziałem z tyłu przy pulpicie (kolejarze byli spoko) i podziwiałem. Stan jest nieco lepszy od tej koszalińskiej KD i Średzkiej. Ale zakręty są do poprawy! Niekiedy wydawało się że ów zakręty są zrobione z prostych odcinków szyn  :? . Ale widoki super!!! Jak dobrze mieć rodzinę w Poznaniu  Spoko
Zapisane

Górnośląskie Koleje Wąskotorowe zapraszają (785mm)
Piottr_tt
Minister
******
Długość toru:: 1847 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #21 : 04 Lipiec 2005, 17:17:03 »
0

Cytat: "Bxhpi"
W trakcie przejazdu "Śmigielaninem" zawiodłem się na frekfencji, było 5 pasażerów, jechaliśmy motorowozem,

Cóż, po raz kolejny równanie
Frekwencja = F(informacja, termin, pogoda)
się sprawdza na niekorzyść kolejek. Jeżeli informacja u źródeł ruchu pasażerskiego (w tym wypadku Poznań i Leszno) jest równa zeru, to i frekwencja będzie dążyć do tej wartości, nawet jeżeli pogoda jest i wakacje.
Zapisane

Pozdrawiam, Piottr
Nowa galeria foto -  http://wedrownosc.flog.pl
jaros
Nowicjusz
*
Długość toru:: 36 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #22 : 06 Wrzesień 2005, 19:18:49 »
0

Cytat: "Piottr_tt"
Cytat: "Bxhpi"
W trakcie przejazdu "Śmigielaninem" zawiodłem się na frekfencji, było 5 pasażerów, jechaliśmy motorowozem,

Cóż, po raz kolejny równanie
Frekwencja = F(informacja, termin, pogoda)
się sprawdza na niekorzyść kolejek. Jeżeli informacja u źródeł ruchu pasażerskiego (w tym wypadku Poznań i Leszno) jest równa zeru, to i frekwencja będzie dążyć do tej wartości, nawet jeżeli pogoda jest i wakacje.

Niezupełnie. Kolejka Średzka jest w Poznaniu reklamowana bardzo dobrze, ale nie przekłada się to na frekwencję.
Zapisane
fidzio
Gość
« Odpowiedz #23 : 06 Wrzesień 2005, 21:30:33 »
0

Cytat: "Bxhpi"
Cytuj
Niekiedy wydawało się że ów zakręty są zrobione z prostych odcinków szyn  :? . Ale widoki super!!! Jak dobrze mieć rodzinę w Poznaniu  Spoko


A to zakrety robi sie z krzywych szyn ??
Zapisane
Piottr_tt
Minister
******
Długość toru:: 1847 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #24 : 06 Wrzesień 2005, 21:57:28 »
0

Cytat: "jaros"
Niezupełnie. Kolejka Średzka jest w Poznaniu reklamowana bardzo dobrze, ale nie przekłada się to na frekwencję.

W jakich miejscach jest reklamowana? Jak często gości na łamach gazet regionalnych?
Zapisane

Pozdrawiam, Piottr
Nowa galeria foto -  http://wedrownosc.flog.pl
jaros
Nowicjusz
*
Długość toru:: 36 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #25 : 06 Wrzesień 2005, 22:20:05 »
0

Dworzec PKP w Poznaniu, punkty IT (m. in. ten na Starym Mieście, tłumnie odwiedzany przez turystów). Wszędzie ładny plakat i harmonogram przejazdów. Z lokalnych czytam dokładnie tylko Wyborczą, ale na pewno było wspomniane na jej łamach o inauguracji sezonu. Natomiast w Głosie Wlkp. często są wzmianki o wielkopolskich kolejkach (np. dziś jest o ŚKD) i myślę, że o Średzkiej także można znaleźć co nieco.
Zapisane
ok333
Dyrektor
*****
Długość toru:: 596 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #26 : 13 Listopad 2005, 15:53:00 »
0

Chociaz dosyc czesto bywam na Kaliskiej KD , to przyznam sie szczerze, ze tej JHMD-owskiej podbijarki nie widzialem .Oj przydalaby sie ona na calym szlaku kalisko - tureckim,
najbardziej tuz za zakretem w Opatowku i na pierwszym przepuscie.Konczac dygresje o Kaliskiej ,wracam juz do Smigla.
W ferworze kampanii wyborczych prezydencko - konsumenckich nie zauwazylismy , ze po uplywie prawie trzech kwartalow 2005 roku przestawiciele Zarzadu SKPL i Naczelnik Smigielskiej KD mogli  dopiero podpisac umowe o dotacje z Wielkopolskim Urzedem Marszalkowskim

zrodlo : http://www.smigiel.pl   vide Aktualnosci.

To na pokrycie najpilniejszych wierzytelnosci.A z czego kasa na uruchomienie podbijarki? Z czego na zakup szyn , podkladow i mocowan?
Z czego na biezace remonty taboru i pozostalej infrastruktury???

W tym miejscu pozwole sobie na apel do PRACOWNIKOW wszystkich Kolei Waskotorowych .Zmiencie swoja postawe,szanujcie swoja prace,zacznijcie ja lubic i pracujcie wydajniej.Nie miejcie klapek na oczach i zacznijcie patrzyc ,,szerzej''.Pozwolcie swa postawa,by pomogl Wam wolontariat/milosnicy kolei.Tak dzieje sie np na brytyjskich kolejach zabytkowych,gdzie czesto  stosunek pracownikow do ochotnikow jest jak 1 : 99. Wystarczy popatrzec nawet na naszym polskim podworku.Zobaczcie co sie dzieje w Starachowicach , Pionkach czy nawet na Krosniewickiej KD /ostatnio/.
Wiem,ze musnalem tylko  i to zaledwie po czesci  problemow jakie wystepuja  , tak na Smigielskiej , jak i innych Kolejach Waskotorowych.Sadze , ze Kalito pozwoli nam na szersza dyskusje??? Uśmiech Pamietajmy o tym ze w jednosci sila. Jak sie sami nie obronimy , to nikt nas nie obroni. Widze tez tutaj duza role FPKW i jej wladz.Otoczcie swym ramieniem wszystkie ,,ciasne'' tory.

Pozdrawiam z Wielkopolski .

ok 333
Zapisane

Ratujmy Koleje Waskotorowe  !!!
-----------------------------------------------
,, Najlatwiej niszczyc .
   Trudno zachowac to , co warte zachowania.''
Wislawa Szymborska
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!