Jsz
|
|
« Odpowiedz #20 : 02 Lutego 2012, 14:29:00 » |
0
|
Jakie silniki mają te maszyny,bo jedna ta z malaturą czerwoną z białymi pasami na czołownicach,budce i przedziałach maszynowych,sądząc po długiej żaluzji wlotu powietrza do filtrów z na prawym boku przedziału i braku krótkiej żaluzji z lewej strony (typowej dla maszyn z silnikiem Wola 71H12A),wygląda jakby miała silnik MB836Bb?
|
|
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
Ptr
|
|
« Odpowiedz #21 : 02 Lutego 2012, 18:14:56 » |
0
|
08 ma maybacha. Pozostałe dwie Henschle.
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
buczek_pkp
|
|
« Odpowiedz #22 : 02 Lutego 2012, 19:54:33 » |
0
|
A czy koledzy z Rud zobaczyli już co i jak z tym hamulcem???
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
|
« Odpowiedz #23 : 02 Lutego 2012, 19:58:40 » |
0
|
A czy koledzy z Rud zobaczyli już co i jak z tym hamulcem???
Na stronie http://enkol.pl/L45H/24324 mamy informację: ... Cechą charakterystyczną tej lokomotywy (podobnie jak i pozostałych dwóch Lxd2 będących w posiadaniu huty) jest brak instalacji hamulca zespolonego...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
MichałŁ
|
|
« Odpowiedz #24 : 02 Lutego 2012, 21:38:52 » |
0
|
Ale Buczka i mnie też, raczej interesowała informacja z "rozpoznania walką w terenie" niż przeczytana na enkolu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
|
« Odpowiedz #25 : 02 Lutego 2012, 22:38:05 » |
+1
|
Zasadniczo cechą charakterystyczną L45H dostarczanych dla przemysłu (a do nich zaliczają się te z HP, nigdy nie służyły na PKP) był brak instalacji hamulca zespolonego. Wiem to stąd choćby, że swego czasu huta chciała wydzierżawić te maszyny na GKW, ale nie byliśmy zainteresowani ofertą między innymi z powodu braku hamulca zespolonego, a co za tym idzie - nieprzydatnością do ruchu liniowego. Nie wiem jednak, czy maszyny w ogóle nie mają tego hamulca (tzn. kompletny brak instalacji), czy też instalacja owa jest fabrycznie zaślepiona. Żeby jednoznacznie sprawę potwierdzić trzeba by zajrzeć im do brzuszka.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
buczek_pkp
|
|
« Odpowiedz #26 : 02 Lutego 2012, 23:13:54 » |
0
|
Dlatego czekam na porządną informację a nie dywagacje!!! Może dla niektórych po prostu jest problemem założenie 4 kranów i dlatego stwierdzają, że hamulca zespolonego nie ma(Mogę takich ludzi oświecić i zamontować im 4 krany hamulca wraz z wenżoidami). Być może w swoich założeniach myle się, choć znając dobrze budowę tej lokomotywy jest to dla mnie bezsensowne żeby demontować hamulcową armaturę pneumatyczną do hamulca zespolonego. Jeżeli będe się mylił i faktycznie nie będzie tam instalacji hamulca zespolonego to stawiam na jakiejś imprezie kolejowej kratę dobrego browara. Jednak kieruje się teraz logicznym i technicznym myśleniem oraz doświadczeniem i zakładam, że wszystkie bebechy są, jedynie króćce są zaślepione.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Marcin117
|
|
« Odpowiedz #27 : 02 Lutego 2012, 23:25:09 » |
0
|
Bierz pod uwagę też fakt że hamulec mógł być zamontowany z fabryki, ale w przeciągu 30+ lat eksploatacji podczas którejś naprawy pan Henio stwierdził że skoro niepotrzebne to można przecież sporą część armatury spieniężyć na złomie, a to co widać gołym okiem zostawić. I tak nikt nie zauważy braku czegoś co jest niepotrzebne....
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
buczek_pkp
|
|
« Odpowiedz #28 : 02 Lutego 2012, 23:30:18 » |
0
|
Ja biorąc na złom zabrałbym też rury zasilające do kranów:) Nie ma co dywagować... Chłopaki z Rud, jeszcze raz prośba o wyjaśnienie sprawy i dokładne rozwianie wątpliwości (czy stawiam browara czy nie??;P)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
hjugytf
|
|
« Odpowiedz #29 : 04 Lutego 2012, 13:10:40 » |
0
|
Ja biorąc na złom zabrałbym też rury zasilające do kranów:) Nie ma co dywagować... Chłopaki z Rud, jeszcze raz prośba o wyjaśnienie sprawy i dokładne rozwianie wątpliwości (czy stawiam browara czy nie??;P) mnie interesuje jak moza zapytac kto jest wlascicielem,,, czy mozna gdzies znalesc spis taboru w rudach?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Brecht
Młotkowy
Długość toru:: 130 m
W terenie
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
|
|
« Odpowiedz #30 : 21 Maja 2012, 15:50:26 » |
+1
|
Lxd2-09 w akcji
A tutaj pomyślne testy Lxd2-08
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
moza86
Czytelnik
Długość toru:: 2 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #31 : 20 Lipca 2012, 20:54:18 » |
0
|
A co z kadziami z tej huty?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
|
« Odpowiedz #32 : 20 Lipca 2012, 23:42:52 » |
0
|
Jak to co? Sie nymy golymy....
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
moza86
Czytelnik
Długość toru:: 2 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #33 : 21 Lipca 2012, 08:10:40 » |
0
|
Szkoda Chciałem kiedyś synkowi pokazać co to za wagonik i do czego służył.Dzięki za odpowiedź.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Łukasz
SGKW
Długość toru:: 203 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #34 : 31 Lipca 2012, 22:49:01 » |
0
|
Jedna kadź jest przecież na stacji w Rudach, przynajmniej widziałem ją w lutym.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
WIĆUŚ
|
|
« Odpowiedz #35 : 05 Sierpnia 2012, 20:03:15 » |
0
|
Całej kadzi nie ma. Są tylko 2 wózki, na których planowana jest budowa tendra do Laska.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Łukasz
SGKW
Długość toru:: 203 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #36 : 05 Sierpnia 2012, 20:10:21 » |
0
|
W każdym razie dodaję do galerii zdjęcie kadzi jak jeszcze stała w Rudach, jak ktoś ma ochotę to przynajmniej na zdjęciu jest
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
hjugytf
|
|
« Odpowiedz #37 : 14 Czerwca 2014, 12:30:32 » |
0
|
Zostały dokończone malowania tych maszyn? W jakim są stanie?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Tw53 Rudy
|
|
« Odpowiedz #38 : 28 Sierpnia 2021, 18:08:00 » |
+3
|
|
|
|
Zapisane
|
Wąski tor pod parą ! |13 czynnych parowozów|1 w naprawie|3 oczekujące naprawy|
|
|
|
Tw53 Rudy
|
|
« Odpowiedz #39 : 29 Sierpnia 2021, 13:19:33 » |
0
|
Na szybko stworzyłem wizualizację wg moich oględzin lokomotywy. Ale pomimo tego uważam, że po remoncie powinna otrzymać klasyczny wiśniowy kolor oraz biały pas na boku i czołownicach. Co ciekawe HP-Lxd2-08 dostał nie dawno zderzaki od Lxd2-354, która jest odstawiona.
|
|
|
Zapisane
|
Wąski tor pod parą ! |13 czynnych parowozów|1 w naprawie|3 oczekujące naprawy|
|
|
|
|