pleszewianin
Młotkowy
 
Długość toru:: 148 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #20 : 12 Grudzień 2013, 19:35:39 » |
+1
|
Według najnowszych wieści z przed kilku minut z FB Grupa SKPL // shortlines.pl W ramach rekompensaty za odwołaną imprezę na Kaliskiej KD postanowiliśmy uruchomić świąteczne przejazdy na pleszewskiej wąskotorówce. Już 21 grudnia (sobota), jak za dawnych lat kursować będzie 7 par pociągów w relacji Pleszew Miasto - Pleszew Wąsk. skomunikowanych oczywiście z pociągami normalnotorowymi. Zapraszamy serdecznie wszystkich chętnych! 
|
|
|
Zapisane
|
Nie jestem przedstawicielem PKL
|
|
|
Romas
|
 |
« Odpowiedz #21 : 12 Grudzień 2013, 20:34:27 » |
-2
|
Super termin ! Na trzy dni przed świętami ! Idealny dla kawalerów (panien), rozwodników (rozwódek) ewentualnie wdowców.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
nikolai
|
 |
« Odpowiedz #22 : 12 Grudzień 2013, 20:48:39 » |
+2
|
Zgadzam się, termin nie trafiony. Świąteczny pociąg najlepiej zrobić w lutym, tak, żeby zadowolić przede wszystkim mikoli!
|
|
|
Zapisane
|
Obsługa może odmówić przewozu osób nietrzeźwych, wzbudzających odrazę brudem lub niechlujstwem [...] (Regulamin przewozu osób i bagażu na sieci SKPL, Rozdział 4, pkt. 1)
|
|
|
brok
|
 |
« Odpowiedz #23 : 12 Grudzień 2013, 20:51:35 » |
+6
|
Super termin ! Na trzy dni przed świętami ! Idealny dla kawalerów (panien), rozwodników (rozwódek) ewentualnie wdowców.
I ojców z Pleszewa: to Ty tu kochanie posprzątaj, a ja idę z dziećmi, niech mają radochę z przejazdów naszą "baną"! Na co dzień tego nie mają, co my mieliśmy kiedyś...
|
|
|
Zapisane
|
Najpiękniejsze są takie podróże, Które pamięć na zawsze zachowa, Gdy dziewczyna jest piękna nad podziw, A kolejka wąskotorowa...
|
|
|
Tomasz Sonntag
|
 |
« Odpowiedz #24 : 13 Grudzień 2013, 08:44:45 » |
0
|
Kilka informacji od organizatora:
Tego dnia zaplanowaliśmy aż 7 par pociągów kursujących na trasie Pleszew Miasto - Pleszew Wąsk. Do obsługi trakcyjnej przewidziano wagon motorowy MBxd2.
Pociągi z Pleszewa Miasta odjadą o: 8:55, 10:05, 11:50, 13:05, 14:00, 14:40 i 16:00.
Na stacji Pleszew Wąsk., jak za dawnych lat nasza wąskotorówka będzie skomunikowana z pociągami normalnotorowymi. W drogę powrotną do miasta wyruszy o: 9:45, 10:30, 12:15, 13:25, 14:20, 15:05 i 16:20.
W przypadku pociągów powrotnych o 10:30 i 12:15 będzie istniała możliwość zorganizowania kilku fotostopów po uzgodnieniu z obsługa pociągu.
|
|
|
Zapisane
|
TomaszS
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #25 : 13 Październik 2015, 06:37:38 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
|
pleszewianin
Młotkowy
 
Długość toru:: 148 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #28 : 19 Październik 2015, 23:00:25 » |
+4
|
Ostatnio śmiga też taki zestawik  Zdjęcie autorstwa Zbyszka K. 
|
|
|
Zapisane
|
Nie jestem przedstawicielem PKL
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #29 : 20 Październik 2015, 02:06:35 » |
0
|
Mam nadzieję że w obu Lydkach podczas jazdy pracuje silnik. W przeciwnym wypadku może dojść do zatarcia przekładni ponieważ gdy wiązary kręcą częścią sprzęgniętych na stałe ze ślepym wałem trybów nie pracuje pompa która powinna je smarować.
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #30 : 20 Październik 2015, 06:55:36 » |
0
|
A to mijanka w Kowalewie jest nieczynna? Kojarzę, że jakiś czas temu została odbudowana, właśnie dla oblotu składu wagonowego
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
pleszewianin
Młotkowy
 
Długość toru:: 148 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #31 : 20 Październik 2015, 08:52:54 » |
0
|
Ekonomia panowie ekonomia.. nawet już za PKP jeździły po 2 x lyd1 aby oszczędzić koszty objazdu. Przez to nawet widać że w Pleszewie jak zauważyłem na jedynej kolejce w Polsce stosowali czerwone lampki końca składu . Jedynie później jak lokomotywy zaczeły rozchodzić sie po polsce to jużz tymi końcówkami.
|
|
|
Zapisane
|
Nie jestem przedstawicielem PKL
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #32 : 20 Październik 2015, 15:06:27 » |
0
|
Zaraz zaraz, chcesz powiedzieć, że ciąganie jednego wagonu dwoma lokami jest bardziej ekonomiczne od oblotu składu na stacji końcowej?
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
MBd1-138
Młotkowy
 
Długość toru:: 109 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #33 : 20 Październik 2015, 15:48:48 » |
0
|
Ekonomia po pleszewsku: 1. "docieranie" przekładni w Lyd1, czy 2. dwa pracujące silniki w Lydkach?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #34 : 20 Październik 2015, 16:01:37 » |
0
|
Przy tej długości szlaku oraz ilości przejazdów to można by jechać na popychy jeśli już nie chce się robić oblotu.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #35 : 20 Październik 2015, 17:20:12 » |
-1
|
Przy tej długości szlaku oraz ilości przejazdów to można by jechać na popychy jeśli już nie chce się robić oblotu.
Popych pociągów pasażerskich jest zabroniony.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #36 : 20 Październik 2015, 19:02:57 » |
+4
|
Uj, to się KaeMy zasmucą... 
|
|
|
Zapisane
|
Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach. (Edmund Burke)
|
|
|
Filip Bebenow
|
 |
« Odpowiedz #37 : 20 Październik 2015, 20:35:57 » |
+1
|
Popych pociągów pasażerskich jest zabroniony.
Jaka jest podstawa prawna tej śmiałej tezy? § 134. pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu i sygnalizacji z dn. 18 lipca 2005 (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 360, z późn. zm.) nic o tym zabranianiu nie wspomina, choć kwestię pchanych pociągów wyjaśnia dość dokładnie (czego niestety nie można powiedzieć o wszystkich aspektach tegoż rozporządzenia). Pozdrawiam, FB
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #38 : 20 Październik 2015, 20:59:03 » |
-1
|
Popych pociągów pasażerskich jest zabroniony.
Jaka jest podstawa prawna tej śmiałej tezy? § 134. pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu i sygnalizacji z dn. 18 lipca 2005 (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 360, z późn. zm.) nic o tym zabranianiu nie wspomina, choć kwestię pchanych pociągów wyjaśnia dość dokładnie (czego niestety nie można powiedzieć o wszystkich aspektach tegoż rozporządzenia). Pozdrawiam, FB Od ręki nie znajdę, jednak pamiętam wątek z forum dotyczący tego tematu. Tu również kojarzy mi się temat z GKW, gdzie podczas imprez w EC Szombierki konieczne były powroty składu do nieodległej stacji Bytom Karb w celu zmiany czoła i wykluczenia spychania.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #39 : 20 Październik 2015, 23:17:16 » |
0
|
To po co jest w takim razie sygnał PcW4? Szczególnie ostatnia wersja i jej opis 
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
|