Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #20 : 22 Lipca 2012, 14:47:12 » |
+1
|
Autobus nad Chechło i autobus do Siemianowic to dwie zupełnie odrębne i niezwiązane ze sobą rzeczy. Nie pamiętam teraz już dokładnie, jak to było, ale PKM Bytom jeździł nad zalew w roku 2002 na zlecenie KZK GOP (ktoś może pamięta numer linii?). W kolejnych latach, w ramach oszczędności, tę linię zlikwidowano. Następnie PKM Bytom samodzielnie próbował trzy razy uruchomić linię nad zalew z biletami po 2 złote. Szczęśliwie te zakusy udało nam się storpedować.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
OczeQ
|
 |
« Odpowiedz #21 : 23 Lipca 2012, 13:53:10 » |
0
|
A tu kolejna fotka tylko nie zam jej lokalizacji  Na moje: Repty - fota z wiaduktu DK11 i obwodnicy TG
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
|
dimekk
Młotkowy
 
Długość toru:: 137 m
W terenie
Dyżurny ruchu
|
 |
« Odpowiedz #23 : 08 Września 2012, 16:57:15 » |
0
|
Zdjęcie nr 9 super - jeszcze była bocznica do bazy paliw na Blachówce.
|
|
|
Zapisane
|
Panta rhei a nad tym most 
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #24 : 08 Września 2012, 17:02:40 » |
0
|
Jeśli mogę, to zadam pytanie dotyczące zdjęcia poniższego:  Czym wygibaśne wygięcie toru nr 2 było spowodowane?
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #25 : 08 Września 2012, 17:04:37 » |
0
|
Bo to fragment dawnej bocznicy.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
dimekk
Młotkowy
 
Długość toru:: 137 m
W terenie
Dyżurny ruchu
|
 |
« Odpowiedz #26 : 08 Września 2012, 17:15:18 » |
0
|
Budowa bocznicy nie musi wymuszać gięcia torów. Jak dla mnie wygląda to na próbę zwiększenia długości użytecznej toru.
|
|
|
Zapisane
|
Panta rhei a nad tym most 
|
|
|
MichałŁ
|
 |
« Odpowiedz #27 : 08 Września 2012, 20:20:18 » |
0
|
Ja myślę, że dawniej tor w miejscu gdzie stoi lokomotywa nie zakręcał w prawo tylko leciał prosto w kierunku jakiegoś zakładu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #28 : 08 Września 2012, 20:23:34 » |
0
|
Dokładnie tak.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #29 : 08 Września 2012, 20:29:23 » |
0
|
A możliwe! I dodam że leciał nie prosto, a w lewo - kontynuując kierunek istniejącego toru, stąd taka charakterystyczna eSka będąca wspomnieniem po połączeniu dwóch torów nierównoległych za pomocą rozjazdów zwyczajnych. Oczywiście rozjazd był w miejscu pod lokomotywą. Dobrze myślę?
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
dimekk
Młotkowy
 
Długość toru:: 137 m
W terenie
Dyżurny ruchu
|
 |
« Odpowiedz #30 : 08 Września 2012, 21:18:00 » |
+1
|
Dokładnie tak.
Ciekawe skąd te rewelacje? Soida nic na ten temat nie wspomina, "wygięty tor" to tor 4, łączy się z torem nr 2 po czym wchodzi za widoczną bramę, na ładownię węgla. Wcześniej, przed wiaduktem z którego zrobiono zdjęcie tor odchodził w prawo, przechodził przez widoczną ulicę, rozchodził się na tory 1,3 i dalej biegł jednotorowo do Huty Miasteczko. Od toru nr 4 nic się nie odgałęziało. No chyba, że sugerujecie bocznicę na znajdujący się za składem węgla cmentarz parafialny?
|
|
|
Zapisane
|
Panta rhei a nad tym most 
|
|
|
adams
Nowicjusz

Długość toru:: 11 m
W terenie
Former Aerospace Engineer
|
 |
« Odpowiedz #31 : 08 Września 2012, 22:46:14 » |
0
|
No chyba, że sugerujecie bocznicę na znajdujący się za składem węgla cmentarz parafialny?
Polak potrafi  Nastapila sila wyzsza zakrzywienia przestrzeni perspektywy wzdluz osi obiektywu, przypadkowo (albo zgodnie z wola ...) od strony cmentarza 
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam adams ]:>
|
|
|
Janusz
SGKW

Długość toru:: 181 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #32 : 08 Września 2012, 22:50:52 » |
0
|
Tam była tylko ładownia węgla. O ile dobrze sobie przypominam, to taki kształt tor uzyskał po remoncie przeprowadzonym w latach dziewięćdziesiątych.
|
|
|
Zapisane
|
785mm
|
|
|
Senda
|
 |
« Odpowiedz #33 : 09 Września 2012, 16:19:03 » |
+1
|
Tam była tylko ładownia węgla. O ile dobrze sobie przypominam, to taki kształt tor uzyskał po remoncie przeprowadzonym w latach dziewięćdziesiątych.
Wcześniej była też mała szopa. I faktycznie, tor przebudowano na początku lat 90-ych w związku rozpoczęciem kursowania pociągów pasażerskich (długie składy). A jak to wyglądało przed przebudową? Proszę bardzo: Rok 1942  Rok 1952  Rok 1981  Na jednej z map górniczych datowanej na rok 1912 widzimy jednak linię wąskotorową odbijającą w kierunku zachodnim. Uważam, że ten fakt nie ma jednak żadnego związku z obecnym ułożeniem toru na stacji Miasteczko Śląskie.  Pozdr. Mariusz
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ROZBARK-GKW
Nowicjusz

Długość toru:: 33 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #34 : 04 Listopada 2012, 00:34:48 » |
+1
|
Nie są to stare zdjęcia tylko aktualne warsztatów gkw
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ROZBARK-GKW
Nowicjusz

Długość toru:: 33 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #35 : 04 Listopada 2012, 00:36:08 » |
+1
|
2 3 4
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ROZBARK-GKW
Nowicjusz

Długość toru:: 33 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #36 : 04 Listopada 2012, 00:40:46 » |
0
|
szkoda ze to wszystko tak się marnuje
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #37 : 09 Grudnia 2012, 22:46:40 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
OczeQ
|
 |
« Odpowiedz #38 : 09 Grudnia 2012, 23:16:16 » |
0
|
Stara zajezdnia w Gliwicach na chorzowskiej - hala w tle i budynek po lewej stoją do dzisiaj.
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #39 : 10 Grudnia 2012, 20:36:35 » |
0
|
Ja powiem coś więcej: dla forumowiczów zejdę nieco z ceny lub wysyłka za free. 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|