Świat kolejek wąskotorowych SMF
17 Wrzesień 2019, 02:31:37 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 5 6 [7]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Co dalej z ŚKP?  (Przeczytany 88231 razy)
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 3880 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #120 : 06 Wrzesień 2019, 17:30:46 »
+1

Każdy chciałby jeździć Bentleyem a nie na ośle jak w Betlejem, tylko nie każdemu będzie to dane - Kolega Adam W pokazał że życie przyniosło takie a nie inne rozwiązanie, i teraz trzeba się do niego dostosować. Być może w Środzie też trzeba będzie skrócić trasę, tylko chodzi o to aby być do tego przygotowanym, a nie łapiąc się za głowę na przednówku w panice szukać rozwiązania problemów na które to rozwiązanie zabraknie czasu.

Wracając natomiast do kwestii zarządzania nieruchomościami to nie rozumiem czemu Koledzy wciąż piszą o jakichś budynkach mieszkalnych? Takich, szczególnie z lokatorami, w ogóle się nie bierze w zarząd, bo to tylko problemy stwarza, i nawet te produkcyjne służyć mogą jedynie uzyskiwaniu jakichś szczupłych dochodów, zazwyczaj ze względu na swój nędzny stan. I generalnie myśląc "zarządzanie" nie mam na myśli wynajmu.

Kto poznał prawdziwą siłę jaką dają polskie przepisy zarządcy infrastruktury kolejowej, oraz rozumie jak ten długi ciąg działek można wykorzystać bo ma on niepowtarzalne właściwości dające ogromne możliwości i czyniące tego zarządcę organem z którym wszyscy na około muszą się liczyć, temu bieda nie zajrzy za wrota szopy. Tylko do realizacji tego trzeba posiadać wiedzę, nieugiętą postawę i stalowe nerwy, ale o tym pozwólcie że się nie będę wypisywał...
Zapisane

Bo ja tam jestem gwiazda
I ze mną jest jazda -
Wszak jam jest Jan Niezbendny.
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1639 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #121 : 06 Wrzesień 2019, 18:25:56 »
0

Zarządzanie nieruchomościami, to jedna sprawa (niektóre koleje, poza tym, co im niezbędnie potrzebne, nie mają niczego), zaś egzekwowanie uprawnień wynikających z UoTK, to inna sprawa. Zarówno jakaś nieruchomość, co można by ją wynająć, jak i egzekwowanie uprawnień wynikających z ustawy, bez wątpienia, są stałym i pewnym źródłem przychodu, niemniej jednak nie jest to źródło, które byłoby w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby. Dodam, że czerpanie przychodów z egzekwowania uprawnień zarządcy infrastruktury to miły, acz raczej akcydentalny aspekt bycia zarządcą. Zasadniczym celem posiadania i egzekwowania tych uprawnień jest pilnowanie by nam, że to mocno skrótowo ujmę, na głowę nie wleźli.
Zapisane
Zgroza
Zawiadowca
****
Długość toru:: 338 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #122 : 06 Wrzesień 2019, 20:42:10 »
-1

Jakiekolwiek skrócenie trasy zabierze nam lwią część pasażerów, więc tym bardziej przychody spadną i to co zostanie tym trudniej będzie utrzymać.
A jeżeli będzie trzeba skrócić przewozy turystyczne do odcinka Żabikowo-Zaniemyśl?
Zapisane
Strony: 1 ... 5 6 [7]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!