pawel.adamczyk
|
 |
« : 04 Grudnia 2012, 18:10:36 » |
0
|
Cześć. Czy ktoś z was wie co teraz dzieje się z jednostkami ET-40 w Tarnowskich Górach, ja dostałem oto taki numer (32) 719-23-77 , miałem uzyskać jakieś informacje na temat złomowania tych lokomotyw, niestety od ponad dwóch tygodniach nikt nie odbiera?. Artykuł o tych jednostkach ukazał się w ostatnim numerze Świat kolei.  Pozdrawiam.
|
|
|
Zapisane
|
UNITRA z.r.k Diora, Tonsil.
|
|
|
MichałŁ
|
 |
« Odpowiedz #1 : 05 Grudnia 2012, 06:34:57 » |
0
|
Do tej pory to już ich pewnie nie ma, bo prace szły bardzo intensywnie.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
pawel.adamczyk
|
 |
« Odpowiedz #2 : 05 Grudnia 2012, 14:25:29 » |
0
|
Witam. Chciałem zakupić od nich chociaż lampy (reflektory), choć uzyskałem numer do centrali PLK-Tarnowskie Góry (32) 719-14-37 to nie wiedzą gdzie mnie skierować  , a o złomowaniu nic nie wiedzą?. ode mnie się dowiadują że toś takiego miało miejsce. Dali numer który nie odpowiada. Może to robią po kryjomu w nocy i nikt nie wie?  Czy ktoś z was wie gdzie jeszcze takie lokomotywy stacjonują a może są w ruchu?.
|
|
|
Zapisane
|
UNITRA z.r.k Diora, Tonsil.
|
|
|
feyg
|
 |
« Odpowiedz #3 : 05 Grudnia 2012, 15:50:04 » |
+2
|
Hmmm a nie prościej byłoby zamiast do PLK zadzwonić do Cargo? 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
MichałŁ
|
 |
« Odpowiedz #4 : 05 Grudnia 2012, 18:24:44 » |
0
|
Lokomotywy cieli w Tarnowskich Górach, i z tego co wiem robiła to jakaś zewnętrzna firma. Rozszarpywali lokomotywy wielką koparką i ładowali na ciężarówki, które wiozły wszystko do sortowni. Więc o reflektorach kranach miernikach lampkach czy nastawnikach możesz już zapomnieć bo zostały już rozszarpane.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #5 : 07 Grudnia 2012, 12:03:18 » |
0
|
A tak z innej beczki. Została jakaś na cele muz?
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
aviaTTor
Nowicjusz

Długość toru:: 19 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #6 : 08 Grudnia 2012, 07:45:11 » |
0
|
Z tego co pisze w ostatnim numerze Swiat kolei-nie pozostawiono ani jednego egzemplarza tej serii.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
sarna
|
 |
« Odpowiedz #7 : 09 Grudnia 2012, 11:29:50 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
pleszewianin
|
 |
« Odpowiedz #8 : 12 Grudnia 2012, 23:05:23 » |
0
|
Swojego czasu gdy jeździłem do Tarnowskich Gór stała ładna kolejka tych loków około 10 czy 20 par.
|
|
|
Zapisane
|
Nie jestem przedstawicielem PKL
|
|
|
sarna
|
 |
« Odpowiedz #9 : 13 Grudnia 2012, 17:00:42 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
pawel.adamczyk
|
 |
« Odpowiedz #10 : 09 Stycznia 2013, 13:37:26 » |
0
|
Witam. Parę dni temu dostałem odpowiedź email, że na chwilę obecną nie można nic pozyskać z kasacji ET-40. Zostały one sprzedane w całości Firnie złomiarskiej w trakcie przetargu. A Oni nie są zainteresowani sprzedaży czegokolwiek pasjonatom kolei, wielu próbowało. Będą kolejne kasacje jednostek, wtedy jeszcze przed przetargiem lub w jego trakcie, można różne części zakupić (bez pism) gdy jednostki jeszcze będą należały do PKP, a po sprzedaży ich już nie.
Mam kontakty i zapewniają że jak coś będzie do kasacji, to będą pisać, zamówione elementy zostaną odkręcone i zabezpieczone.
Pozdrawiam.
|
|
|
Zapisane
|
UNITRA z.r.k Diora, Tonsil.
|
|
|
sarna
|
 |
« Odpowiedz #11 : 09 Stycznia 2013, 17:28:20 » |
0
|
Nie mogą po prostu udostępnić nam tych lokomotyw skoro wiadomo że idą do kasacji? Sam bym chętnie 'pozyskał' jakieś amperomierze czy coś 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
pawel.adamczyk
|
 |
« Odpowiedz #12 : 09 Stycznia 2013, 19:08:18 » |
0
|
Aby patrzeć jak do kasacji pójdą ET-41, oraz pospolite ,,kibelki,, EN-57 są one strasznie kosztowne w eksploatacji- nieekonomiczne. 
|
|
|
Zapisane
|
UNITRA z.r.k Diora, Tonsil.
|
|
|
MichałŁ
|
 |
« Odpowiedz #13 : 09 Stycznia 2013, 19:36:36 » |
+1
|
Nie mogą po prostu udostępnić nam tych lokomotyw skoro wiadomo że idą do kasacji? Sam bym chętnie 'pozyskał' jakieś amperomierze czy coś  No ale wtedy to darowizna wiec by musieli od tego podatek odprowadzić. Już kiedyś przecież w naszym kraju skasowali jakiegoś piekarza bo bułki bezdomnym rozdawał.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #14 : 09 Stycznia 2013, 19:54:07 » |
0
|
Mogą sprzedać za symboliczną cenę i wtedy będzie wszytko zgodne z prawem. Teraz chleb i bułki sprzedają za 1 grosz
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
sarna
|
 |
« Odpowiedz #15 : 09 Stycznia 2013, 22:06:48 » |
0
|
A no to ja chętnie kilka części kupię 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Brood.K
|
 |
« Odpowiedz #16 : 09 Stycznia 2013, 23:28:07 » |
0
|
Aby patrzeć jak do kasacji pójdą ET-41, oraz pospolite ,,kibelki,, EN-57 są one strasznie kosztowne w eksploatacji- nieekonomiczne.  Hola hola. EN57 to ja nie wiem, nie moja firma, ale ET41 są obecnie wbrew pozorom dość potrzebne.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #17 : 10 Stycznia 2013, 06:35:25 » |
+1
|
Aby patrzeć jak do kasacji pójdą ET-41, oraz pospolite ,,kibelki,, EN-57 są one strasznie kosztowne w eksploatacji- nieekonomiczne. Tak tylko patrzeć... jakieś kolejne 20 lat... Chyba kolega nie za bardzo wie o czym pisze. Ostatnie EN57 wyprodukowano w latach 1990-1993 więc w zasadzie niedawno uzyskały pełnoletność. ET41 to przełom lat 70/80. Niedobór taboru pasażerskiego jest tak duży ,że na liniach zelektryfikowanych jeździ się często spalinkami (vide Ostrołęka). Ciekawy jestem czym kolega zastąpiłby pocięte EN57? Rozumiem także ,że skoro piszesz o strasznie kosztownej eksploatacji tych pojazdów znasz ten temat dość dobrze - może określisz na czym polega nieekonomiczność tych pojazdów? Co do ET40 to była to po prostu mała seria pojazdów bez wsparcia technicznego obecnie, z nietypowym napięciem zasilania 48V. ET41 to w zasadzie jedna rodzina z EU07, ET22 i pochodnymi - części zamienne są ujednolicone więc nie ma takiego kłopotu jak z ET40.
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
pawel.adamczyk
|
 |
« Odpowiedz #18 : 10 Stycznia 2013, 12:40:49 » |
0
|
Cześć. U mnie w lubelskim pojawia się coraz więcej szynobusów z napędem elektrycznym, coraz mniej połączeń regionalnych dla przykładu Lublin- Dęblin, ubywa pasażerów, opłacalne jest wypuścić szynobus niż elektryczny zespół trakcyjny.
Sam widziałem podczas prac torowych na wąskim torze w Nałęczowie.
|
|
|
Zapisane
|
UNITRA z.r.k Diora, Tonsil.
|
|
|
Ariel Ciechański
|
 |
« Odpowiedz #19 : 10 Stycznia 2013, 13:04:56 » |
0
|
Cześć. U mnie w lubelskim pojawia się coraz więcej szynobusów z napędem elektrycznym,
Czegoś nie wiem?? Wydawało mi się, że zakupiono ostatnio większą partię SA134, ale o elektrycznych nie słysząłem...
|
|
|
Zapisane
|
Pozdr.<br />CAr.<br /> 
|
|
|
|