gajos
|
 |
« Odpowiedz #240 : 08 Maja 2011, 16:16:20 » |
+1
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #241 : 08 Maja 2011, 19:35:43 » |
+2
|
Czyżby jakaś cegielnia wybudowała nowe torowisko??
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #242 : 09 Maja 2011, 12:04:40 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
102N
|
 |
« Odpowiedz #243 : 09 Maja 2011, 16:05:25 » |
+6
|
|
|
|
Zapisane
|
1. Admin / Moderator ma zawsze rację. 2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
|
|
|
Brood.K
|
 |
« Odpowiedz #244 : 10 Maja 2011, 17:56:07 » |
+1
|
od 4:06 do 5:50 to jest mistrzostwo świata... 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #245 : 10 Maja 2011, 18:41:59 » |
0
|
Wywrotnica boczna jest niesamowita! Ale dla mnie największe wrażenie robi synchronizacja kolesiowców. Tam każdy wie co ma w danej chwili robić choć nie ma kierownika... Podkłady z konarów też robią wrażenie. Zapewne bezproblemowo kolej ta uzyskała w Wietnamskim UTeKu Świadectwo Bezpieczeństwa.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #246 : 11 Maja 2011, 00:20:35 » |
+1
|
Zasady są proste: jak coś nie spełnia norm to spier_#@#@ się do rzeki 
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
tompalec
|
 |
« Odpowiedz #247 : 11 Maja 2011, 16:57:54 » |
0
|
To wygląda jak źródło Żółtej Rzeki 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kolejka
|
 |
« Odpowiedz #248 : 16 Maja 2011, 21:24:28 » |
0
|
Dzisiejszy wypad na Wesosłą mogę uznać za udany. Trafiły się: -> pociąg roboczy i WLp85-4 luzem:
-> WLp85-4 ciągnący 25 wozów:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #249 : 18 Maja 2011, 21:24:46 » |
0
|
Obsługa parowozu podczas jazdy na dwie kamery? Proszę bardzo
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #250 : 21 Maja 2011, 21:31:43 » |
+2
|
Całkiem ładne widoki
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kolejka
|
 |
« Odpowiedz #251 : 14 Czerwca 2011, 20:58:14 » |
+1
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #253 : 16 Czerwca 2011, 17:59:56 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
Kolejka
|
 |
« Odpowiedz #254 : 06 Lipca 2011, 15:50:34 » |
0
|
WLp85-1 wpierw luzem, a następnie ze składem 12 wozów:
Wie ktoś może, co to za wskaźnik widoczny przy przejeździe luzem? Musiał być niedawno postawiony, bo w maju jeszcze go nie było. Drugi stoi po przeciwnej stronie drogi (też go widać).
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
SMKZnin
|
 |
« Odpowiedz #255 : 06 Lipca 2011, 18:12:48 » |
0
|
Hah, ale sobie chłopacy pomogli, to nieruchoma tarcza M1. Podoba sytuacja jest na Toruniu przy wyjeździe z torów postojowych przy lokomotywowni w Kluczykach. Zamiast tarczy manewrowej chłopacy postawili nieruchomą tarczę M1 przez co każdy EZT wyjeżdżający z odstawczych musi skontaktować się z dyżurnym.
Wnioskuję, że ten wskaźnik na tym filmiku chyba służy jako WW1.
|
|
|
Zapisane
|
Profil Stowarzyszenia Miłośników Kolei w Żninie
|
|
|
Kolejka
|
 |
« Odpowiedz #256 : 11 Lipca 2011, 19:29:45 » |
0
|
Dzięki! Niestety nie znam się zbytnio na wskaźnikach kolejowych (przez wakacje trzeba się będzie podszkolić  ). Przy okazji, film z krótkiej wizyty w Opolu z pociągiem wąskotorowym cementowni Odra:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #257 : 26 Lipca 2011, 13:04:59 » |
0
|
Panuje pogląd, że polscy mikole są porąbani. No to zobaczcie świrów niemieckich i to tych z przed niemalże 40 lat! Na uwagę, poza oczywiście maszynami, zwraca sprzęt wykorzystywany do utrwalania obrazów i... dźwięków, o jakim nawet współcześni polscy MK nie mają chyba nawet pojęcia. Coś głupiego wymyśliłem: w 2:30 licytacja - licytacją, a co zaradniejsi (2:40) boczkiem, boczkiem... i połowy sygnalizacji na stacji nie ma.
W filmie powyższym wykorzystano materiały z rewelacyjnego (moim zdaniem) dokumentu o końcu trakcji parowej na DB.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Romas
|
 |
« Odpowiedz #258 : 26 Lipca 2011, 18:38:52 » |
0
|
Panuje pogląd, że polscy mikole są porąbani. No to zobaczcie świrów niemieckich i to tych z przed niemalże 40 lat! Na uwagę, poza oczywiście maszynami, zwraca sprzęt wykorzystywany do utrwalania obrazów i... dźwięków, o jakim nawet współcześni polscy MK nie mają chyba nawet pojęcia. Coś głupiego wymyśliłem: w 2:30 licytacja - licytacją, a co zaradniejsi (2:40) boczkiem, boczkiem... i połowy sygnalizacji na stacji nie ma.  Eeeee, zamiast swojsko brzmiącego wypier... j z kadru tylko jakieś zuruck i zuruck 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
lisiogonek
|
 |
« Odpowiedz #259 : 28 Lipca 2011, 22:32:56 » |
+1
|
Eeeee, zamiast swojsko brzmiącego wypier... j z kadru tylko jakieś zuruck i zuruck Duży uśmiech W jednym z ostatnich odcinków Kolejwizji coś takiego mówił prowadzący audycję Hermann 
|
|
|
Zapisane
|
TWKP : LKM 26004 - już pod parą!
|
|
|
|