Ogoniasty
|
 |
« : 09 Kwietnia 2013, 14:29:09 » |
0
|
Chłopacy, czy ma ktoś z was program do projektowania linii kolejowych typu ferrovia i tp ? Puki śnieg jeszcze zalega i nie mam zleceń na naprawy nawierzchni kolejowych, wchłaniam intensywnie wiedze torową  ( Ta matematyka mnie przeraża  hihihi ) Chcę trochę poćwiczyć projektowanie w wersji elektronicznej ale nie posiadam żadnego programu do projektów  Czy ktoś pomoże Ogonkowi? 
|
|
|
|
POZDRAWIAM !!!
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #1 : 09 Kwietnia 2013, 14:53:25 » |
+4
|
Ja Ci pomogę poprawiając Twoją polszczyznę  pisze się póki nie puki.Chłopacy to rozumiem że humorystycznie
|
|
|
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
|
Ogoniasty
|
 |
« Odpowiedz #3 : 09 Kwietnia 2013, 21:32:57 » |
-5
|
Najgorsze jest to że nie jestem studentem i nigdy nie chce nim zostac  wiec nie moge im podac numeru legitymacji tudenckiej  A nie ma jakiś piratów w sieci z krakiem? 
|
|
|
|
POZDRAWIAM !!!
|
|
|
kalito
|
 |
« Odpowiedz #4 : 09 Kwietnia 2013, 21:44:48 » |
+5
|
A nie ma jakiś piratów w sieci z krakiem?  Ogon piractwem zajmuj się proszę na privie. To nie jest temat do publicznej informacji 
|
|
|
|
Pozdrawiam Kalito Piszę w miarę poprawnie po polsku.
|
|
|
Ogoniasty
|
 |
« Odpowiedz #5 : 09 Kwietnia 2013, 21:55:57 » |
-1
|
|
|
|
|
POZDRAWIAM !!!
|
|
|
KLAN PALUCHOWSKICH
|
 |
« Odpowiedz #6 : 09 Kwietnia 2013, 22:04:36 » |
+6
|
A ja uważam że X pln za wymianę podkładu to stanowczo za dużo, przecież to tylko praca ludzka, nie ponosisz kosztów. Gdyby wymiana podkładu kosztowała 1pln/szt moglibyśmy wymieniać i po 5 000 podkładów rocznie. Przyjedź do Rogowa i popracuj miesiąc za paczkę ciastek dziennie. Ogon, wiesz ile czasu i ilu ludzi pisze taki program? Wiesz ile trzeba mieć doświadczenia żeby coś takiego skonstruować?
|
|
|
|
|
|
|
kalito
|
 |
« Odpowiedz #7 : 09 Kwietnia 2013, 22:05:27 » |
+4
|