Świat kolejek wąskotorowych SMF
13 Października 2025, 09:52:09 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 [3] 4 5 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: zawory  (Przeczytany 88431 razy)
RezerwA
Młotkowy
**
Długość toru:: 108 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #40 : 06 Grudnia 2014, 21:05:09 »
+2

Panowie POECI i pisowni Polskiej!
naprawcie KNORR D2 lub pokarzcie jak się to naprawia! i wiecie ile kosztuje rewizja tego zaworu z lokomotywy ST43,
wtedy możecie jezdzić za moją pisownie!
Zapisane
Vader
Młotkowy
**
Długość toru:: 81 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #41 : 06 Grudnia 2014, 22:01:34 »
+7

Mosz recht chopie a maszynioków niy mosz co suchać bo łoni yno fandzolić łumiom
Zapisane
Brood.K
Dyrektor
*****
Długość toru:: 793 m

W terenie W terenie


Nic na siłę. Weź większy młotek.


WWW
« Odpowiedz #42 : 07 Grudnia 2014, 15:04:55 »
+2

Nie chodzi o poezję przed dużę Ę, tylko o ułatwianie zrozumienia - bo w nieortograficznym gąszczu czasem rzeczywiście trudno złapać sens wypowiedzi. A akurat na tym forum ze spokojem znajdziesz parunastu użytkowników  którzy zarówno potrafią naprawiać, jak i poprawnie pisać. Zresztą za to właśnie zawsze 750mm.pl ceniłem -  jest to miejsce, gdzie przewijają się nie tylko oderwani od rzeczywistości miłośnicy, ale i specjaliści od uszczelek.
« Ostatnia zmiana: 07 Grudnia 2014, 15:10:35 wysłane przez Brood.K » Zapisane

E583.002
Dyrektor
*****
Długość toru:: 541 m

W terenie W terenie

M-sta tr. elektr.


« Odpowiedz #43 : 07 Grudnia 2014, 16:00:01 »
+1

naprawcie KNORR D2 lub pokarzcie
Kogo mamy karać i za co?
Zapisane

Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
Vader
Młotkowy
**
Długość toru:: 81 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #44 : 10 Grudnia 2014, 21:33:27 »
+1

Kilka fotek ze szkolenia na BR 189


* 20141208_143416.jpg (157.07 KB, 653x490 - wyświetlony 801 razy.)

* 20141208_120931.jpg (109.98 KB, 653x490 - wyświetlony 767 razy.)

* 20141208_120856.jpg (119.5 KB, 653x490 - wyświetlony 777 razy.)

* 20141208_120842.jpg (148.72 KB, 490x653 - wyświetlony 756 razy.)

* 20141208_120829.jpg (148.4 KB, 490x653 - wyświetlony 782 razy.)
Zapisane
Vader
Młotkowy
**
Długość toru:: 81 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #45 : 10 Grudnia 2014, 21:40:44 »
+1

no i jeszcze kilka


* 20141208_120813.jpg (160.03 KB, 653x490 - wyświetlony 741 razy.)

* 20141208_111701.jpg (96.47 KB, 653x490 - wyświetlony 743 razy.)

* 20141208_111714.jpg (102.65 KB, 653x490 - wyświetlony 755 razy.)

* 20141208_111648.jpg (87.48 KB, 653x490 - wyświetlony 724 razy.)
Zapisane
RezerwA
Młotkowy
**
Długość toru:: 108 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #46 : 12 Grudnia 2014, 10:10:47 »
0

zawór maszynisty z Lxd2 po naprawie głównianej!
Rozbierając ten kran przy panu Olusiu! Odpowiedział że rury były demontowane! !
Zawory maszynisty sprawdzane,ale pneumatyk nie miał stanowiska! W tym roku lokomotywka nie pojedzie na Miasteczko
Z innej beczki! jak Lxd2 kopci na biało to jaka jest przyczyna? Ta lokomotywa jest na gwarancji pomóżcie chłopakom z Bytomia!
bo pan Oluś płyyyyyyyyyynie!
pozdrawiam fan takich firm remontowych!


* St60.jpg (27.38 KB, 122x162 - wyświetlony 869 razy.)

* St60-1.jpg (156.04 KB, 648x486 - wyświetlony 782 razy.)
Zapisane
sarna
Zawiadowca
****
Długość toru:: 320 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #47 : 12 Grudnia 2014, 15:58:24 »
0

Nie żebym się znał jakoś szczególnie na silnikach lokomotyw, ale zazwyczaj jak dizel kopci na biało/siwo to wskazuje na spalanie oleju, a ten się może dostać do komory spalania przez:
a) dolot (turbinka cieknie)
b) pierścienie
c) uszczelniacze zaworowe

proszę o weryfikacje, bo mogę pierdolić od rzeczy 


słowo "pierdolić" użyłem w znaczeniu staropolskim, czyli "opowiadać pierdoły"
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #48 : 12 Grudnia 2014, 16:41:40 »
0

Tym dymieniem na biało zimną porą proszę się nie przejmować - wszystko jest jak najbardziej w porządku. Jeśli będę miał chwilę czasu to rozpiszę temat.

Co do kranu maszynisty z L45H to niestety raz na dwa-trzy miesiące trzeba go rozebrać, gładzie przeczyścić i towocikiem nasmarować. Zdjęcia prezentują typowe zatarcie suwaka wywołane zasyfieniem. Temat też rozwinę w wolnej chwili.
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
MBd1-138
Młotkowy
**
Długość toru:: 109 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #49 : 12 Grudnia 2014, 22:59:10 »
+1

Jeżeli silnik kopci na biało to zazwyczaj przyczyną jest niska temperatura silnika, szczególnie gdy jest zimno. Jeżeli do komory spalania dostaje się olej silnikowy, to spaliny mają odcień niebieskawy i czuć specyficzny zapaszek spalonej parafiny.
Zapisane
SADEK
Młotkowy
**
Długość toru:: 84 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #50 : 12 Grudnia 2014, 23:41:09 »
0

TAK  jest zimny silnik zimna ropcia musi dymić
Zapisane
Ptr
Minister
******
Długość toru:: 1106 m

W terenie W terenie


FPKW


kolejka
WWW
« Odpowiedz #51 : 13 Grudnia 2014, 01:30:28 »
0

To nawet nowoczesne diesle w samochodach kopcą jak jest trochę chłodniej przez chwile zanim się nie zagrzeją.
Zapisane

To jest przekaz.
sarna
Zawiadowca
****
Długość toru:: 320 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #52 : 13 Grudnia 2014, 15:07:25 »
0

Nikt nic nie pisał, że tylko na zimnym kopci, więc przyjąłem że chodzi o rozgrzany silnik 
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #53 : 13 Grudnia 2014, 15:47:24 »
+1

Nawet nie chodzi o zimny silnik, ale o zimne powietrze zasysane przezeń. Szczegóły wkrótce.
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
RezerwA
Młotkowy
**
Długość toru:: 108 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #54 : 22 Grudnia 2014, 14:08:46 »
0

Z kopceniem na biało! Zgłaszałem to tamtejszym silnikowcom aby oddali olej do analizy, dali oznaczenie oleju wlanego i próbka z loka! wiemy co jest grane! ale jakbym do obraza gadał! Szok!
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #55 : 22 Grudnia 2014, 14:25:07 »
0

wiemy co jest grane!
Skoro wiecie, to w jakim celu, Towarzyszu, pytacie?
Ja chętnie bym przeczytał jakie są Wasze teorie, bo jak dowiaduję się że w tym przypadku trzeba oddać olej do analizy to lekko się uśmiecham. Oczywiście z powodu że mi się kawał tematyczny przypomniał:

Przychodzi facet do lekarza i mówi:
- Panie doktorze boli mnie łokieć.
- Proszę oddać mocz do analizy i przyjść z wynikami jutro - odpowiada lekarz nie patrząc nawet na faceta.
Facet się wkurzył, no bo co ma mocz do bolącego łokcia, i pomyślał:
- Czekaj, już ja cię załatwię!
Kazał w domu nasikać do słoiczka żonie, synowi, córce, jeszcze sam dopełnił na koniec dolał oleju z silnika samochodu i zaniósł taki mix do analizy.
Na drugi dzień przychodzi do lekarza i z uśmieszkiem podaje mu wyniki.
Lekarz popatrzył na nie i nie podnosząc głowy znad biurka mówi:
- Proszę pana, pańska żona się puszcza z sąsiadem, pana córka jest w ciąży, syn jest gejem, samochód ma rozregulowane zawory, a pan nie wal konia w wannie to nie będzie pana łokieć bolał!
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
Vader
Młotkowy
**
Długość toru:: 81 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #56 : 27 Grudnia 2014, 15:33:38 »
0

Przy każdym P-2 pobiera się olej do analizy przynakmniej w BD Schenker na naklejce pisze się nr loka czy zalana płynem czy wodą date i nazwisko pobierającego tak to się robi u nas
Zapisane
buczek_pkp
Zawiadowca
****
Długość toru:: 405 m

W terenie W terenie

PKP InterCity, Wąski w Piasecznie


« Odpowiedz #57 : 27 Grudnia 2014, 16:28:19 »
0

Analiza analizą, ale czy nawet jak analiza źle wychodzi to się olej zmienia??? Pracując na warsztacie nie raz przyjeżdżała SMka z P2 gdzie niby analiza wyszła super na papierze a olej miał konsystencję i wygląd kawy z mlekiem co świadczyło, że woda jest w oleju. A było tak bo wymiennik ciepła był nieszczelny. Papier wszystko przyjmie, a życie wszystko zweryfikuje
Zapisane
a8C22W
Czytelnik

Długość toru:: 1 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #58 : 11 Lipca 2015, 17:58:02 »
0

Z innej beczki! jak Lxd2 kopci na biało to jaka jest przyczyna? Ta lokomotywa jest na gwarancji pomóżcie chłopakom z Bytomia!
bo pan Oluś płyyyyyyyyyynie!
pozdrawiam fan takich firm remontowych!

Pracując na WNTK Ruda Śląska-Bielszowice,a potem Kuznica Wareszyńska ,KONTROLA JAKOŚCI "zabiła by mnie śmiechem" jak by taka maszyna po NAPRAWIE GŁÓWNEJ zgłosiłem do odbioru to jakby w aucie jezdzić bez hamulca!

Na WNTKU robiłeś i nie wiesz, jaka jest przyczyna kopcenia na biało?
Misia spytej abo Małpy
No może Tofik by ci jeszcze powiedział
Zapisane
Vader
Młotkowy
**
Długość toru:: 81 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #59 : 28 Września 2015, 21:24:06 »
0

Ludziska może ktoś ma do opchnięcia regulatory ciśnienia do zaworu głównego knorra do regeneracji wiadomości na adres jaromi2@wp.pl
Pilna sparawa 
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5 6   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!