RezerwA
Młotkowy
 
Długość toru:: 108 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #40 : 06 Grudnia 2014, 21:05:09 » |
+2
|
Panowie POECI i pisowni Polskiej! naprawcie KNORR D2 lub pokarzcie jak się to naprawia! i wiecie ile kosztuje rewizja tego zaworu z lokomotywy ST43, wtedy możecie jezdzić za moją pisownie!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Vader
Młotkowy
 
Długość toru:: 81 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #41 : 06 Grudnia 2014, 22:01:34 » |
+7
|
Mosz recht chopie a maszynioków niy mosz co suchać bo łoni yno fandzolić łumiom 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Brood.K
|
 |
« Odpowiedz #42 : 07 Grudnia 2014, 15:04:55 » |
+2
|
Nie chodzi o poezję przed dużę Ę, tylko o ułatwianie zrozumienia - bo w nieortograficznym gąszczu czasem rzeczywiście trudno złapać sens wypowiedzi. A akurat na tym forum ze spokojem znajdziesz parunastu użytkowników którzy zarówno potrafią naprawiać, jak i poprawnie pisać. Zresztą za to właśnie zawsze 750mm.pl ceniłem - jest to miejsce, gdzie przewijają się nie tylko oderwani od rzeczywistości miłośnicy, ale i specjaliści od uszczelek.
|
|
« Ostatnia zmiana: 07 Grudnia 2014, 15:10:35 wysłane przez Brood.K »
|
Zapisane
|
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #43 : 07 Grudnia 2014, 16:00:01 » |
+1
|
naprawcie KNORR D2 lub pokarzcie
Kogo mamy karać i za co?
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
Vader
Młotkowy
 
Długość toru:: 81 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #44 : 10 Grudnia 2014, 21:33:27 » |
+1
|
Kilka fotek ze szkolenia na BR 189
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Vader
Młotkowy
 
Długość toru:: 81 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #45 : 10 Grudnia 2014, 21:40:44 » |
+1
|
no i jeszcze kilka
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
RezerwA
Młotkowy
 
Długość toru:: 108 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #46 : 12 Grudnia 2014, 10:10:47 » |
0
|
zawór maszynisty z Lxd2 po naprawie głównianej! Rozbierając ten kran przy panu Olusiu! Odpowiedział że rury były demontowane!  ! Zawory maszynisty sprawdzane,ale pneumatyk nie miał stanowiska! W tym roku lokomotywka nie pojedzie na Miasteczko  Z innej beczki! jak Lxd2 kopci na biało to jaka jest przyczyna? Ta lokomotywa jest na gwarancji pomóżcie chłopakom z Bytomia! bo pan Oluś płyyyyyyyyyynie! pozdrawiam fan takich firm remontowych!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
sarna
|
 |
« Odpowiedz #47 : 12 Grudnia 2014, 15:58:24 » |
0
|
Nie żebym się znał jakoś szczególnie na silnikach lokomotyw, ale zazwyczaj jak dizel kopci na biało/siwo to wskazuje na spalanie oleju, a ten się może dostać do komory spalania przez: a) dolot (turbinka cieknie) b) pierścienie c) uszczelniacze zaworowe proszę o weryfikacje, bo mogę pierdolić od rzeczy słowo "pierdolić" użyłem w znaczeniu staropolskim, czyli "opowiadać pierdoły"
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #48 : 12 Grudnia 2014, 16:41:40 » |
0
|
Tym dymieniem na biało zimną porą proszę się nie przejmować - wszystko jest jak najbardziej w porządku. Jeśli będę miał chwilę czasu to rozpiszę temat.
Co do kranu maszynisty z L45H to niestety raz na dwa-trzy miesiące trzeba go rozebrać, gładzie przeczyścić i towocikiem nasmarować. Zdjęcia prezentują typowe zatarcie suwaka wywołane zasyfieniem. Temat też rozwinę w wolnej chwili.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
MBd1-138
Młotkowy
 
Długość toru:: 109 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #49 : 12 Grudnia 2014, 22:59:10 » |
+1
|
Jeżeli silnik kopci na biało to zazwyczaj przyczyną jest niska temperatura silnika, szczególnie gdy jest zimno. Jeżeli do komory spalania dostaje się olej silnikowy, to spaliny mają odcień niebieskawy i czuć specyficzny zapaszek spalonej parafiny.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
SADEK
Młotkowy
 
Długość toru:: 84 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #50 : 12 Grudnia 2014, 23:41:09 » |
0
|
TAK jest zimny silnik zimna ropcia musi dymić
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #51 : 13 Grudnia 2014, 01:30:28 » |
0
|
To nawet nowoczesne diesle w samochodach kopcą jak jest trochę chłodniej przez chwile zanim się nie zagrzeją.
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
sarna
|
 |
« Odpowiedz #52 : 13 Grudnia 2014, 15:07:25 » |
0
|
Nikt nic nie pisał, że tylko na zimnym kopci, więc przyjąłem że chodzi o rozgrzany silnik 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #53 : 13 Grudnia 2014, 15:47:24 » |
+1
|
Nawet nie chodzi o zimny silnik, ale o zimne powietrze zasysane przezeń. Szczegóły wkrótce.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
RezerwA
Młotkowy
 
Długość toru:: 108 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #54 : 22 Grudnia 2014, 14:08:46 » |
0
|
Z kopceniem na biało! Zgłaszałem to tamtejszym silnikowcom aby oddali olej do analizy, dali oznaczenie oleju wlanego i próbka z loka! wiemy co jest grane! ale jakbym do obraza gadał!  !
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #55 : 22 Grudnia 2014, 14:25:07 » |
0
|
wiemy co jest grane! Skoro wiecie, to w jakim celu, Towarzyszu, pytacie? Ja chętnie bym przeczytał jakie są Wasze teorie, bo jak dowiaduję się że w tym przypadku trzeba oddać olej do analizy to lekko się uśmiecham. Oczywiście z powodu że mi się kawał tematyczny przypomniał: Przychodzi facet do lekarza i mówi: - Panie doktorze boli mnie łokieć. - Proszę oddać mocz do analizy i przyjść z wynikami jutro - odpowiada lekarz nie patrząc nawet na faceta. Facet się wkurzył, no bo co ma mocz do bolącego łokcia, i pomyślał: - Czekaj, już ja cię załatwię! Kazał w domu nasikać do słoiczka żonie, synowi, córce, jeszcze sam dopełnił na koniec dolał oleju z silnika samochodu i zaniósł taki mix do analizy. Na drugi dzień przychodzi do lekarza i z uśmieszkiem podaje mu wyniki. Lekarz popatrzył na nie i nie podnosząc głowy znad biurka mówi: - Proszę pana, pańska żona się puszcza z sąsiadem, pana córka jest w ciąży, syn jest gejem, samochód ma rozregulowane zawory, a pan nie wal konia w wannie to nie będzie pana łokieć bolał!
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Vader
Młotkowy
 
Długość toru:: 81 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #56 : 27 Grudnia 2014, 15:33:38 » |
0
|
Przy każdym P-2 pobiera się olej do analizy przynakmniej w BD Schenker na naklejce pisze się nr loka czy zalana płynem czy wodą date i nazwisko pobierającego tak to się robi u nas
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
buczek_pkp
|
 |
« Odpowiedz #57 : 27 Grudnia 2014, 16:28:19 » |
0
|
Analiza analizą, ale czy nawet jak analiza źle wychodzi to się olej zmienia??? Pracując na warsztacie nie raz przyjeżdżała SMka z P2 gdzie niby analiza wyszła super na papierze a olej miał konsystencję i wygląd kawy z mlekiem co świadczyło, że woda jest w oleju. A było tak bo wymiennik ciepła był nieszczelny. Papier wszystko przyjmie, a życie wszystko zweryfikuje 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
a8C22W
Czytelnik
Długość toru:: 1 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #58 : 11 Lipca 2015, 17:58:02 » |
0
|
Z innej beczki! jak Lxd2 kopci na biało to jaka jest przyczyna? Ta lokomotywa jest na gwarancji pomóżcie chłopakom z Bytomia! bo pan Oluś płyyyyyyyyyynie! pozdrawiam fan takich firm remontowych! Pracując na WNTK Ruda Śląska-Bielszowice,a potem Kuznica Wareszyńska ,KONTROLA JAKOŚCI "zabiła by mnie śmiechem" jak by taka maszyna po NAPRAWIE GŁÓWNEJ zgłosiłem do odbioru  to jakby w aucie jezdzić bez hamulca! Na WNTKU robiłeś i nie wiesz, jaka jest przyczyna kopcenia na biało? Misia spytej abo Małpy  No może Tofik by ci jeszcze powiedział 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Vader
Młotkowy
 
Długość toru:: 81 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #59 : 28 Września 2015, 21:24:06 » |
0
|
Ludziska może ktoś ma do opchnięcia regulatory ciśnienia do zaworu głównego knorra do regeneracji wiadomości na adres jaromi2@wp.plPilna sparawa
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|