Świat kolejek wąskotorowych SMF
18 Grudzień 2017, 11:48:31 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kolejka torfowa w Krakulicach  (Przeczytany 6382 razy)
Romas
Zawiadowca
****
Długość toru:: 388 m

W terenie W terenie


« : 26 Listopad 2013, 13:05:17 »
+3

Byliśmy w piątek, przed Koszalinem.

http://youtu.be/bhNWLY5N8Uc




Zapisane
MK-waskotorowiec
Mechanik
***
Długość toru:: 162 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #1 : 26 Listopad 2013, 15:33:28 »
0

Super klimat!

Jak z wejściem na teren zakładu?
Zapisane
Romas
Zawiadowca
****
Długość toru:: 388 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #2 : 26 Listopad 2013, 21:13:50 »
+1

Jak z wejściem na teren zakładu?

Zadzwoniliśmy kilka dni wcześniej do kierownika tego zakładu, ale ten nas odesłał do siedziby HolLas-u w Pasłęku, a ci na szczęście nie robili żadnych problemów.
Zapisane
Tomasz Sonntag
Młotkowy
**
Długość toru:: 59 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #3 : 27 Listopad 2013, 07:43:54 »
0

Trzeba na wiosnę sie tam pojawić Uśmiech

pozdrawiam

Zapisane

TomaszS
vutik
Młotkowy
**
Długość toru:: 115 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #4 : 27 Listopad 2013, 16:45:00 »
0

Ciekawe, czy kierownik ten sam, co kilkanaście lat temu? Przyjechałem tam z samego rana (po wcześniejszej rozmowie telefonicznej) i byłem świadkiem karczemnej awantury (nazywając po imieniu: darcia ryja), którą ów kierownik zgotował swoim pracownikom zapędziwszy ich wcześniej do jakiegoś baraku.

Zgody na wyjście w kierunku pola torfowego nie dostałem. Smutny
Zapisane
Romas
Zawiadowca
****
Długość toru:: 388 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #5 : 27 Listopad 2013, 18:27:43 »
0

Chyba jednak ten kierownik się zmienił, albo ............... albo jego zmienili  Duży uśmiech
Teraz nie robił najmniejszych problemów i na nikogo się nie wydzierał.
Ja na tej kolejce też już kiedyś byłem (w 2009) i kierownik chyba był ten sam co teraz. Wtedy też nie robił żadnych problemów i mogłem połazić po całym zakładzie, mimo że nie dzwoniłem wcześniej.
Szlak za zakładem biegnie na odcinku ponad 2km.wzdłuż ogólnodostępnej drogi więc nikt nie ma o co się czepiać.
Zapisane
MK-waskotorowiec
Mechanik
***
Długość toru:: 162 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #6 : 27 Listopad 2013, 22:35:16 »
0

Dzięki za odpowiedź. Jak da się coś zobaczyć z drogi ogólnodostępnej to dobrze, ale największe wrażenie zapewne robi samo pole torfowe Uśmiech.
Zapisane
Kolins
Czytelnik

Długość toru:: 3 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #7 : 05 Kwiecień 2014, 20:11:06 »
+3

Witajcie.
Ostatnio zaliczyłem Krakulice, z wejściem i pstrykaniem nie było ŻADNYCH problemów. Nieco zdjęć na galeriach się sukcesywnie pojawia, będą kolejne.
http://wrphoto.eu/details.php?image_id=32473
http://wrphoto.eu/details.php?image_id=32463
Pozdro, Kolins
Zapisane
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1221 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #8 : 19 Lipiec 2017, 19:20:16 »
+2

Kolejka jeździ! W garażu stała WLs40 z silnikiem S322 oraz BN15. Dwie dalsze lokomotywy były na polu. Właścicielem nie jest już Hollas a GreenYard. Kierownik mało rozmowny, ale problemów nie robił. Za to pracownicy warsztatu - mega mili ludzie.


* DSC_0693.JPG (284.5 KB, 1024x680 - wyświetlony 109 razy.)

* DSC_0699.JPG (281.35 KB, 1024x680 - wyświetlony 94 razy.)

* DSC_0708.JPG (334.35 KB, 1024x680 - wyświetlony 107 razy.)
Zapisane

CARTOON TRABANT CLUB POLSKA
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" - poziom utrzymania P5
Transit 601 '72 "Leszek (Meszek)" -skreślony ze stanu
Romet 100 '83 "Henio" - oczekuje P5
Marcin117
Dyrektor
*****
Długość toru:: 948 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #9 : 19 Lipiec 2017, 22:00:09 »
0

Na pewno silnik to dwucylindrowy S322 a nie czterocylindrowy S324?
Zapisane

dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1221 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #10 : 19 Lipiec 2017, 23:21:06 »
0

Panowie bardzo się chwalili moderną ;-) S322
Zapisane

CARTOON TRABANT CLUB POLSKA
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" - poziom utrzymania P5
Transit 601 '72 "Leszek (Meszek)" -skreślony ze stanu
Romet 100 '83 "Henio" - oczekuje P5
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1221 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #11 : 20 Lipiec 2017, 08:23:00 »
+1

O:
Zapisane

CARTOON TRABANT CLUB POLSKA
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" - poziom utrzymania P5
Transit 601 '72 "Leszek (Meszek)" -skreślony ze stanu
Romet 100 '83 "Henio" - oczekuje P5
SADEK
Młotkowy
**
Długość toru:: 70 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #12 : 20 Lipiec 2017, 12:07:47 »
0

Ciekawe,zanim przeczytałem posty zastanawiałem się czemu chłodnicy w tej wlsce tak daleko?Powiedzcie ile koni ma s322


Zapisane
WIĆUŚ
Mechanik
***
Długość toru:: 227 m

W terenie W terenie

kolejkowy zawrót głowy


WWW
« Odpowiedz #13 : 20 Lipiec 2017, 12:56:08 »
0

37KM przy 1500 obr/min


dane wziąłem stąd: http://www.retrotraktor.pl/readarticle.php?article_id=496

BTW: Patrząc na to że lokomotywa ma nadbudówkę nad przedziałem maszynowym, to była raczej wls50
« Ostatnia zmiana: 20 Lipiec 2017, 12:59:14 wysłane przez WIĆUŚ » Zapisane

Blog o mojej kolei ogrodowej: http://kolejogrodowa.blogspot.com/
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1221 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #14 : 20 Lipiec 2017, 14:23:43 »
0

One wszystkie są teraz WLs50. Znajdź jakąś z silnikiem S64 ;-)
Ten silnik założyli od jakiegoś agregatu, ma mało mth, ale jest słaby i ma co robić w tej lokomotywie. Coś jeszcze panowie mówili o automatycznej skrzyni, ale uznałem to za żart i nie dopytywałem
Zapisane

CARTOON TRABANT CLUB POLSKA
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" - poziom utrzymania P5
Transit 601 '72 "Leszek (Meszek)" -skreślony ze stanu
Romet 100 '83 "Henio" - oczekuje P5
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!