Wizyta TGV z 1991 roku z okazji Międzynarodowej Konferencji Naukowej nt. Pociągów Dużej Prędkości widziana z perspektywy Niemców (przyjechali z ICE):


Głowice napędowe TGV 24049 i 24050 to te, które odbyły rekordowy przejazd 515,3 km/h.
Ponieważ TGV Atlantique są dwusystemowe 1,5 kV DC / 25 kV - 50Hz AC skład ciągnięty był francuską spalinówką BB 66505 ze specjalnym sprzęgiem:
ŹródłoZa drugim razem w czerwcu 1995 roku przyjechał fabrycznie nowy, trzysystemowy skład TGV Réseau 4522 serii 38000 (1,5 kV DC / 3 kV DC / 25 kV - 50Hz AC). Dzięki temu w Polsce mógł poruszać się o własnych siłach. Z Francji natomiast przyjechał ciągnięty przez inne lokomotywy w składzie z wagonami zaplecza warsztatowego i socjalnego (w takim układzie głowice sprzęgnięte były nosami).
Jest zresztą dość szczegółowy artykuł na Wiki:
Wizyty pociągów TGV w Polsce@ Trabant & Storch
Żyj szybko, umrzyj młodo

.
Z drugiej strony, choć trudno w to uwierzyć, większość tych składów jest starszych od kibla sprzedawanego przez PR na Allegro. Do tego mają naprawdę duży przebieg (w komentarzach jest mowa o 12 mln km, które wykręcił skład TGV 51 - to 4 razy więcej niż wspomniany klop).