Świat kolejek wąskotorowych SMF
25 Lipiec 2017, 00:32:07 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Filmy  (Przeczytany 22227 razy)
Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1198 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #20 : 12 Listopad 2016, 19:00:38 »
0

https://youtu.be/ANIeJHeOHIA
Sonderfahrt 2.11.2002 Krosniewice - Boniewo - Sompolno
Zapisane

Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1198 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #21 : 12 Listopad 2016, 19:04:40 »
+1

Kruszwica - kampania 2002 r.
https://www.youtube.com/watch?v=nzAOfNP0qcE
Zapisane

Franc Maurer
Nowicjusz
*
Długość toru:: 45 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #22 : 13 Listopad 2016, 00:37:09 »
0

Pierwszy film dotyczący przejazdu do Sompolna się rozpoznałem. Jak miło. Granatowe robocze spodnie , kamizelka z napisem na plecach krośniewicka Kolej Dojazdowa oraz niebieska czapka. Zeskakuje przed lokomotywę i posypuje tory piaskiem . 46 minuta wzwyż - pozdr Chichot
Zapisane
Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1198 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #23 : 31 Styczeń 2017, 19:41:32 »
+2

Film nagrany w latach 80. i 90. w Krośniewicach i okolicy. Do pierwszej części wybraliśmy sekwencje z ruchem pasażerskim.
https://www.eurosprinter.com.pl/301,pl_krosniewicka-kolej-dojazdowa-cz-1.html
Zapisane

Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1198 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #24 : 19 Kwiecień 2017, 19:49:02 »
+3

Pociąg wąskotorowy na nieczynnej linii do Sompolna w 2001 roku. Manewry na nieczynnej stacji w Sompolnie. Autor Andrzej Mastalerz
https://www.youtube.com/watch?v=PB6drzvxgqs
Zapisane

Jsz
Zawiadowca
****
Długość toru:: 320 m

W terenie W terenie



Jakub Szadkowski
« Odpowiedz #25 : 19 Kwiecień 2017, 23:00:21 »
+4

Pociąg wąskotorowy na nieczynnej linii do Sompolna w 2001 roku. Manewry na nieczynnej stacji w Sompolnie. Autor Andrzej Mastalerz
https://www.youtube.com/watch?v=PB6drzvxgqs
Błąd w opisie,przejazd miał miejsce w 2003 roku.
Skąd to wiem,ano jechałem wtedy razem z mechanikiem Wiechem na maszynie,przejazd nam zajął prawie 24h,w Krośniewicach byliśmy pózno w nocy.
Był to ostatni przejazd zorganizowany przez FPKW po sieci kolei kujawskich ,mający na celu ewakuację taboru z Dobrego Kuj. i Sompolna do Krośniewic.A wcześniej było ich kilka.
Dodam jeszcze że mechanik i ja,ze zmęczenia zasnęliśmy na maszynie w czasie jazdy.
Mechanik zasnął na stojąco trzymawszy dzwignię gazu i kran hamulca,a ja się kimnąłem na skrzynce narzędziowej stojącej na podłodze,obudził nas klakson i wrzaski ekipy jadącej obok samochodem i widzącej że coś jest nie halo,po przebudzeniu okazało się że jesteśmy w okolicach Krośniewic.
Ktoś kto przeczyta powyższy tekst pomyśli że to ściema ale tak było upał,ciężka praca przy odkopywaniu przejazdów i posypywaniu szyn czym popadnie byle złapać przyczepność na zarośniętym torze,huk silnika Wola i walka z urządzeniami zrk w Sompolnie,dały o sobie znać.
« Ostatnia zmiana: 19 Kwiecień 2017, 23:19:50 wysłane przez Jsz » Zapisane
Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1198 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #26 : 19 Kwiecień 2017, 23:46:55 »
+1

Błąd w opisie,przejazd miał miejsce w 2003 roku.
Widzę, że Andrzej już poprawił datę.
Zapisane

Franc Maurer
Nowicjusz
*
Długość toru:: 45 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #27 : 20 Kwiecień 2017, 18:17:12 »
-3

Do JSZ: No ok. no tylko że  drezyna ręczna była wtedy w kolorach pomarańczowo - zółtych w Krośniewicach a ja ją przemalowałem w 2003r w styczniu. JAK FPKW ściągało tabor to były lata od 2000 do góra 2002 , a ja mówię że nie ponieważ w 2002 październiku czy tam listopadzie to już SKPL prowadził osobowe na krośniewickiej to więc to było przed 2002 r. , gdyż poszukałem w swoim składzie zdjęć to własnie wtedy FPKW ściągała węglarki dwu osiowe  , 2x Lyd1(WLS 150) bramkard zielony z napisem cukrownia dobre  , chyba jeszcze brązowy , potem taki jakiś częściowo obity blachą czy wybrakowany. I wtedy jak tabor był ściągany to Paweł Szwed chyba jeździł TOyotą Camry starą oraz były wykoszone na ich przyjazd tor nr.1 i dojazdowy do montowni bo reszta to chaszcze pod szyję .
Zapisane
Jsz
Zawiadowca
****
Długość toru:: 320 m

W terenie W terenie



Jakub Szadkowski
« Odpowiedz #28 : 20 Kwiecień 2017, 23:06:27 »
+3

Były dwa transporty:pierwszy w 2002 roku i drugi ostatni w 2003 roku.
Do FM: Ogarnij się,bo coś ci się chłopie dzieje z pamięcią.
Byłem na obydwu przejazdach i na szczęście był tam też Pan Andrzej M. z kamerą,dzięki czemu możemy teraz powspominać tamte fajne czasy i kumpli z którymi człowiek nie widział się,ze sto lat.A nowe pokolenia hobbystów mają szansę zobaczyć coś co już nigdy się nie powtórzy.
« Ostatnia zmiana: 21 Kwiecień 2017, 21:36:20 wysłane przez Jsz » Zapisane
Franc Maurer
Nowicjusz
*
Długość toru:: 45 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #29 : 25 Kwiecień 2017, 16:58:14 »
-1

Jestem ogarnięty od 1996 do dziś .
Zapisane
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1264 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #30 : 25 Kwiecień 2017, 21:31:54 »
+1

W życiu bym nie pomyślał jadąc węglarką do Dobrego (?) jako mały dzieciak że kiedyś przyjdzie mi działać w FPKW Uśmiech
Zapisane

Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!