wąskitor
|
 |
« Odpowiedz #20 : 06 Marca 2014, 22:42:24 » |
|
Kolega MaciekJKD napisał bardzo sensowny post , ale ponieważ posłużył się ironią, niestety nie został zrozumiany. Dlatego ja napiszę wprost o swoich obawach. Trzy rumuńskie klasy to ok130 miejsc. Jak organizatorzy zamierzają sprawnie i sensownie przeprowadzić fotostopy dla tylu chętnych. Właściwie to organizatorzy w pogoni za zyskiem już strzelili sobie w kolano. Swego czasu w Żninie, przy tak dużym zainteresowaniu zorganizowano drugi przejazd w niedzielę. Mam nadzieję, że się mylę i moje niepokoje są bezpodstawne. Wydaje się , że mleko już się rozlało i za późno na jakąś dyskusję. Mimo wszystko mam nadzieję na udaną imprezę.
Państwa komentarze i opinie motywują nas do tego aby ta impreza pod względem organizacyjnym wypadła co najmniej dobrze. "Pogoń za zyskiem" trochę nietrafne określenie i obrażające. Ten "zysk" pozwoli na dokończenie remontu letniaka oraz wyremontowanie drugiego. Czy uważacie Państwo, że jest to czymś złym ? Uważam, że powinniśmy się cieszyć. Jadą 3 klasy rumuńskie, w sumie 4 wagoniki ale w obsłudze będzie 6 osób (bez maszynistów). Dodatkowo pragnę Państwa zapewnić, że będziemy dokładać wszelkich starań aby nie dać plamy. Dziękujemy za komentarze- pozytywne jak i te negatywne 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
tuttifrutti93
Nowicjusz

Długość toru:: 18 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #21 : 06 Marca 2014, 22:44:13 » |
|
Panie Darku,po pierwsze-bardzo przykre stwierdzenie..."w pogoni za pieniądzem"nie taki mamy cel, chcemy państwu zaoferować możliwość uczestnictwa w tej pożegnalnej imprezie z "peiksem", nie spodziewaliśmy się az tak dużej frekwencji. Wiadomość,że jest to ostatnia impreza nie była nam znana od początku ogłoszenia imprezy, dlatego postanowiliśmy,że postaramy się, aby każdy chętny mógł uczestniczyć. Jeśli chodzi o organizację to w dużej mierze zależy to także od Państwa, Patent mamy, ale bez Państwa pomocy nic z tego.Jak się domyślam nie są Państwo pierwszy raz na takiej imprezie i wszyscy dobrze wiemy,że zawsze znajdzie się ktoś, kto koniecznie na siłę chce odstawać od grupy. Mamy nadzieję,że wszystko będzie przebiegało we wzajemnym zrozumieniu i współpracy. Pozdrawiam.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kabzik
Młotkowy
 
Długość toru:: 90 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #22 : 08 Marca 2014, 09:01:37 » |
|
no dobrze, ale czegoś tu nie rozumiem. Pojadą dwa mercedesy Conecto a parę postów wcześniej : będzie to prototypowa wersja tzn. jedyny egzemplarz Mercedesa Conecto >>> jak to jedyny nagle się podwoił ? do zobaczenia w Gnieźnie, zaraz ruszam 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
kabzik
Młotkowy
 
Długość toru:: 90 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #24 : 10 Marca 2014, 17:40:30 » |
|
nie wiem czy się czepiam, czy tylko zwracam uwagę. Jako umysł techniczny nie mogę domyśleć się w jaki sposób jedyny egzemplarz nagle się powiela. A to błędne powielenie wprowadzasz Ty wąskitorze, tak więc nie obracaj kota ogonem.
a teraz pytanko : Jak załadować na YT filmik ? coś mi wywala jakiś błąd formatu jak chcę załadować to co mam w avi.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Łukasz
SGKW

Długość toru:: 209 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #25 : 10 Marca 2014, 18:32:28 » |
|
Mimo wszystkich obaw jakie tutaj można było wyczytać jeszcze przed dniem przejazdu, trzeba przyznać że impreza przebiegła sprawnie i subiektywnie bardzo sympatycznie. Na pewno sporo pomogła pogoda, która jak na początek marca była iście majowa, dzięki czemu wielu uczestników wybrało jazdę w 'wagonie odkrytym'  Moje gratulacje za wymianę wszystkich desek w węglarce, wagon posłuży jeszcze dzięki temu przy niejednym pociągu. Fotostopy zorganizowane zostały sprawnie, tutaj trzeba podziękować także wszystkim uczestnikom za zgranie i aktywność podczas przemieszczania się, a i oczywiście organizatorom za ich przeprowadzanie. Jedyne mankamenty, to zorganizowanie kilku fotostopów centralnie pod słońce, można było to zamienić na zdjęcia 'na powrocie' gdy parowóz jechał tendrem naprzód, ale i taki fotostop również się odbył na urokliwym łuczku w polu i przyznam że bardzo przypadł mi do gustu. Godzina odjazdu ze stacji w Gnieźnie wąsk. została ustalona już wcześniej, przy sporej rezerwie czasowej zabezpieczonej pewnie na zwiedzanie torów KW w pierwotnym planie sprawiło, że od przyjazdu autobusów na kolejkę do odjazdu pociągu było jakieś 40 minut, ale i to dało się przeżyć ;P Jedynie smutne wrażenie sprawiło na mnie utrzymanie stacji początkowej kolejki i pojedyncze, smętne resztki taboru nań zgromadzone, ale to już nie wina organizatora imprezy.. Podsumowując, niech żałują ci co nie byli!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
prof_klos
|
 |
« Odpowiedz #26 : 10 Marca 2014, 22:23:45 » |
|
Zachodzące słońce, "klucze" gęsi sunące po niebie, kłęby pary oraz rewelacyjny klimat w węglarce (zwłaszcza podczas powrotu) niechaj będą najlepszym potwierdzeniem powyższych postów. Zjazd do Gniezna już po ciemku z załączonym oświetleniem w klasach rumuńskich, poezja! Dziękiujemy za wspaniałą wycieczkę!
No i oby jeszcze kiedyś udało się to powielić tak, jak teraz - z parowozem...
|
|
|
Zapisane
|
Filozofia sztuką życia...!
|
|
|
Andrzej M.
Nowicjusz

Długość toru:: 35 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #27 : 11 Marca 2014, 14:45:16 » |
|
Można poprosić o więcej linków do zdjęć i video?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Misza
Młotkowy
 
Długość toru:: 136 m
W terenie
750 czytam od dawna
|
 |
« Odpowiedz #28 : 12 Marca 2014, 21:29:30 » |
|
Można poprosić o więcej linków do zdjęć i video?
Można poprosić o więcej linków do zdjęć i video?
|
|
|
Zapisane
|
Misza
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #29 : 12 Marca 2014, 22:53:43 » |
|
Można poprosić o więcej linków do zdjęć i video?
Można poprosić o więcej linków do zdjęć i video? Można, ale za chwilę :-) Mi również wypada pochwalić organizację imprezy. PS Mała łyżeczka dziegciu - przed imprezą jej uczestników oprowadzano po terenie dawnej parowozowni normalnej Gniezno. Organizator wprowadził grupę na jej teren bez zgody jej aktualnego formalnego zarządcy. Ponieważ pojawiliśmy się tam z Maciejem potem zostaliśmy "zatrzymani" przez jej przedstawiciela od którego dowiedzieliśmy się, że PKP scedowało na nich prawo do prowadzenia działalności przewodnickiej na tym terenie. Nikt ze strony GKW z nimi takiego oprowadzania nie uzgadniał.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
wąskitor
|
 |
« Odpowiedz #30 : 12 Marca 2014, 23:03:38 » |
|
Można poprosić o więcej linków do zdjęć i video?
Można poprosić o więcej linków do zdjęć i video? Można, ale za chwilę :-) Mi również wypada pochwalić organizację imprezy. PS Mała łyżeczka dziegciu - przed imprezą jej uczestników oprowadzano po terenie dawnej parowozowni normalnej Gniezno. Organizator wprowadził grupę na jej teren bez zgody jej aktualnego formalnego zarządcy. Ponieważ pojawiliśmy się tam z Maciejem potem zostaliśmy "zatrzymani" przez jej przedstawiciela od którego dowiedzieliśmy się, że PKP scedowało na nich prawo do prowadzenia działalności przewodnickiej na tym terenie. Nikt ze strony GKW z nimi takiego oprowadzania nie uzgadniał. Szanowny kolego, niestety nie zgodzę się z tobą. Uzyskaliśmy zgodę na wejście na teren Parowozowni od PKP Nieruchomości Oddział w Poznaniu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #31 : 13 Marca 2014, 07:00:19 » |
|
Szanowny kolego, niestety nie zgodzę się z tobą. Uzyskaliśmy zgodę na wejście na teren Parowozowni od PKP Nieruchomości Oddział w Poznaniu.
Cóż, więc jak zwykle na PKP - nie wie lewica co czyni prawica. Ekipa działająca na tym terenie takiej wiadomości nie otrzymała.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
tompalec
|
 |
« Odpowiedz #33 : 14 Marca 2014, 10:01:14 » |
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Romas
|
 |
« Odpowiedz #34 : 14 Marca 2014, 10:52:56 » |
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #35 : 15 Marca 2014, 20:21:04 » |
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
prof_klos
|
 |
« Odpowiedz #36 : 16 Marca 2014, 18:18:50 » |
|
A ode mnie, skromnie, pięć fotek, bo reszta i tak "już była". 
|
|
|
Zapisane
|
Filozofia sztuką życia...!
|
|
|
|
|