Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 10:04:45 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Malowanie proszkowe  (Przeczytany 4528 razy)
SADEK
Młotkowy
**
Długość toru:: 84 m

W terenie W terenie


« : 25 Kwietnia 2014, 18:43:21 »
0

Witam ,szykuje się do rozebrania na części pierwsze kabiny od wlski  .Następnie mam zamiar ją pośrutować i tu moje pyt. Jakie malowanie będzie lepsze :lakiernik czy proszkowo? 
Zapisane
sarna
Zawiadowca
****
Długość toru:: 320 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #1 : 25 Kwietnia 2014, 22:17:26 »
0

Proszkowo trwalej ale i drozej, i trudniej potem uzupelnic ewentualne odpryski i inne uszkodzenia.
Zapisane
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1486 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #2 : 26 Kwietnia 2014, 08:02:30 »
+1

Piasek, podkład reaktywny, podkład akrylowy, podkład epoksydowy, podkład akrylowy i lakier akrylowy ;-) Przy proszku problemem są np odpryski
Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
lxd2-001
Uciszony
Nowicjusz
*
Długość toru:: 24 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #3 : 29 Kwietnia 2014, 14:26:52 »
0

Nie mieszamy z zasady akrylu i epoksydu
-podkład np hempadur hempel
-ew podkład wypełniajacy epoksydowy
-farba nawierzchniowa epoksydowa np hempel
Jest to najpewniejsze i najtrwalsze zabezpieczenie elementów lokomotyw
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!