Tw6b.75 był transporterem dedykowanym do przewozu cystern o długości ramy 7,63m zakres numeracji 80xx, natomiast Tw6c.75 jest transporterem o długości ramy 11,16m zakres numeracji 90xx.
Co do długości zwór to na pewno występowały 360mm, 500mm, 1250mm, 2000mm, 3000mm.
Natomiast Gbs (np 208K) woziło się na Tw6c z racji roztawu osi 8m i do takich wagonów właśnie był skonstruowany ten transporter, natomiast wagony 401K wożono z ożyciem zwory 1500mm Tw6.75 (9m numeracja 6XXX) lub 2500mm na Tw6a.75 (9m numeracja 7XXX), większym wyzwaniem było wożenie dłuższych wagonów np: czteroosiowych platform. Woziło się je wtedy niesymetrycznie lub na sztywno blokując obydwa wózki na transputerze i dając przewód hamulcowy z "metra" podwieszony drutem do spodu wagonu normalnotorowego ale czy to było prawidłowe to nie wiem nigdzie w instrukcji przewozu tego nie było.
Kucyk co do oznaczeń .75 i .100 to rzeczywiście się o tym zapomina zwłaszcza gdy człowiek ma w głowie tylko 750mm