Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 01:20:53 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Maszyna do układania/demontowania wąskiego toru.  (Przeczytany 3773 razy)
djsv
SGKW
*
Długość toru:: 79 m

W terenie W terenie


« : 30 Marca 2015, 14:15:45 »
0

Witam wszystkich!

Dostałem z Rosji takiego maila. Co prawda myślę, że ma to zabarwienie marketingowe, ale i tak jest ciekawe. Jeśli się z tematem powtarzam to z góry przepraszam.

Cytuj
Hello,

Multipurpose track-laying crane, serving as a lead machine of the rail-laying and track-dismantling and performing operations with sections of assembled rails and sleepers having length of up to 8 meters. Load-carrying capacity of up to 14 tons. Flatcar is intended for transportation of packages of rail sections having length of 8 m and equipment in the course of repair of railway tracks.
 
The opportunity to lay the sections in rail-curves without application of manual labor. Wooden or concrete sleepers during repairs and construction and track-dismantling railway. Crane control from the cab locomotive, and remote panel.

Track-cranes and flatcar + complement under the order locomotive self-propelled electricity generating station: http://www.zavod-kmz.ru/product/products/10-tu6spa.html

best regards, NGR.ru
https://www.facebook.com/NGR.ru


* Multipurpose track-laying crane.jpg (254.62 KB, 1406x1055 - wyświetlony 863 razy.)

* Track Section.jpg (221.74 KB, 800x600 - wyświetlony 854 razy.)

* Workhorse - Track-crane and flatcars.jpg (324.22 KB, 1406x1055 - wyświetlony 885 razy.)
Zapisane
Ptr
Minister
******
Długość toru:: 1106 m

W terenie W terenie


FPKW


kolejka
WWW
« Odpowiedz #1 : 30 Marca 2015, 22:15:35 »
0

Patent wprowadzony do seryjnej produkcji jeszcze w czasach słusznie minionych. Jest to zestaw TU6SPA, skłądający się, poza tymi wagonami do układania torów, także ze specjalnej wersji lokomotywy TU6, która ma na pokładzie zespół prądotwórczy, dzięki czemu może zasilać tą suwnicę. Całość była wytwarzana głównie na potrzeby kolei torfowych, gdzie była częsta potrzeba zmieniania układu torów na wyrobiskach.
Kambarskkie zakłady mechaniczne mają zresztą w ofercie jeszcze kilka innych ciekawych wagonów dla kolei torfowych 750mm - specjalną niskopokładową platformę opierającą się na czterech dwuosiowych wózkach (coś jak taka miniatura wagonów do wożenia transformatorów) do wożenia ciężkich kombajnów do wydobywania torfu oraz czteroosiowe węglarki samowyładowcze do wożenia torfu.
Zapisane

To jest przekaz.
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!