RadekO
|
 |
« : 19 Listopada 2015, 18:58:31 » |
0
|
Forumowicze szanowni znawcy, chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób wyregulować taki regulator w lokomotywie lyd2 lub lxd2? Mój otwiera się na 7,5, ale później się nie zamyka. Wiem, że z tym zawsze były problemy. Będę bardzo wdzięczny za informacje i nagrodzę przewózka Lyd2 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Vader
Młotkowy
 
Długość toru:: 81 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #1 : 20 Listopada 2015, 07:12:34 » |
0
|
Lepiej przerobić te ustrojstwo na czeski zawór biegu luzem stosowany w T448-P i S-200 jest lepszy i łatwiejszy w regulacji i co najważniejsze odporny na syf z układu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Vader
Młotkowy
 
Długość toru:: 81 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #2 : 20 Listopada 2015, 13:28:13 » |
0
|
Tak wygląda nowy czeski zawór biegu luzem
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
RadekO
|
 |
« Odpowiedz #3 : 20 Listopada 2015, 18:06:51 » |
0
|
Rewelacja, masz a może wiesz gdzie takie coś nabyć można? Instalacje sobie dorobię  Jutro będe badał temat odnośnie tych oryginałów rumuńskich, ale już wątpię w tą technologie...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Vader
Młotkowy
 
Długość toru:: 81 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #4 : 20 Listopada 2015, 21:17:52 » |
0
|
Jak masz załapanego tokarza i firmę która dorabia wężyki wysokociśnieniowe to sprawa opanowana przerabiałem na te czeskie na SM-30 i na LS-ach które chodzą u mnie na przetoku. Kupić można bez problemu w czechach ,ale nie polecam korzystania z różnego sortu pośredników tak jak to było u mnie w firmie którzy za taki zawór życzą sobie od 500 zł. w górę bez problemu jest do nabycia za 350 zł i to nówesia. Jak coś jeszcze to wal jak w dym. Jak będę mógł to pomogę
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #5 : 20 Listopada 2015, 21:37:46 » |
0
|
Vader, Ty taki mieniący się jako figo fago lufciorz nie mógłbyś odpowiedzieć na pytanie Radka tematyczne: jak należy wkręcić dużą śrubę regulacyjną?
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #6 : 20 Listopada 2015, 22:02:45 » |
+2
|
Kucyk nie wiem z jakiej choinki się urwałeś i nie wiem jak jest twoja praktyka co do roboty przy powietrzu i co do naprawy wszelkiego rodzaju zaworów na lokach ale nie ucz mnie co jak się robi lokach bo życie to cza se upraszczać a nie komplikować wisz a poza tym jak dałem zdjęcie szczotek do regeneracji knora to ci szczena spadła ojciec i nie wiedziałeś o co biega to nie pisz mi o śrubeczkach i innych dupeczkach i nie wpierdalaj się znawco A jesteś w stanie odpowiedzieć na tematyczne pytanie Radka?
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Vader
Młotkowy
 
Długość toru:: 81 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #7 : 20 Listopada 2015, 22:08:13 » |
-2
|
Umiesz czytać ? jak tak to to odpowiedz sobie sam na swoje pytanie i nie zawracaj mi gitary bo nie chce mi się z Tobą gadać TEMATYCZNIE
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #8 : 20 Listopada 2015, 22:19:15 » |
+1
|
Problem jest taki, że Kolegę teraz ja testuję - bo zabrałeś głos w temacie: zatem wiesz jak owy zawór regulować, czy nie?
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Vader
Młotkowy
 
Długość toru:: 81 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #9 : 20 Listopada 2015, 22:26:14 » |
-2
|
A Ty wiesz jak regulować zawór biegu luzem na skodzie?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Vader
Młotkowy
 
Długość toru:: 81 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #10 : 20 Listopada 2015, 22:40:20 » |
-1
|
Co szukamy książeczek żeby szybko poczytać to może następne pytanie co zrobić jak zawór biegu luzem sprężarki który regulujemy na loku np. T448-P suczy górą tak tematyczne pytanie wiesz czy nie?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Vader
Młotkowy
 
Długość toru:: 81 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #11 : 20 Listopada 2015, 22:43:36 » |
-1
|
Następne pytanie zawór przestał syczeć ,ale sprężarka co chwile się załancza i wyłancza i co wtedy? Co się robi?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jsz
|
 |
« Odpowiedz #12 : 20 Listopada 2015, 22:44:45 » |
+2
|
A Ty wiesz jak regulować zawór biegu luzem na skodzie?
Ale o jaką skodę koledze chodzi 1000 MB,105,Favorit,Felicję czy może coś z nowszych modeli ?  Z tego co znam Kucyka to da radę 
|
|
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
Vader
Młotkowy
 
Długość toru:: 81 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #13 : 20 Listopada 2015, 22:47:02 » |
-1
|
Testów ciąg dalszy zawór biegu luzem mam wyregulowany na stanowisku a na loku nie wyłancza sprężarki co może być przyczyną?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Vader
Młotkowy
 
Długość toru:: 81 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #14 : 20 Listopada 2015, 22:52:17 » |
-1
|
To idziemy dalej zawór biegu luzem jest wyregulowany na stanowisku ,na loku T448-P bije zawór bezpieczeństwa z pierwszego stopnia? I jak ogarniasz?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Vader
Młotkowy
 
Długość toru:: 81 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #15 : 20 Listopada 2015, 22:54:19 » |
+1
|
Ja mogę tak długo jak tylko chcesz kolego
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
RadekO
|
 |
« Odpowiedz #16 : 20 Listopada 2015, 23:41:59 » |
0
|
Szczerze mówiąc to zaczynam mieć mieszane uczucia, chciałem tylko się czegoś dowiedzieć od was a nie rozpętać wojnę. zawór mam czysty i złożony i chyba szybciej będzie jak metodą prób i błędów dojdę...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #17 : 20 Listopada 2015, 23:48:12 » |
0
|
Kolega Vader może powie ci coś sensownego jeszcze jutro po 16, jak już wytrzeźwieje i minie kac, tymczasem może warto się zastanowić nad zamontowaniem w miejsce oryginalnego zaworu układu elektro-automatycznego. Zrobiliśmy tak na naszym Lxd2 i jest ok (i nie kosztowało pińcet).
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #18 : 21 Listopada 2015, 06:24:58 » |
+7
|
Ćwiarteczka pierdolnięta na szybkiego na peronie podczas powrotu z szychty na szopie robi swoje 
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #19 : 21 Listopada 2015, 09:15:25 » |
+5
|
Dobra, trochę się Vadera Lufciorza przetyrało, ale teraz czas na konkrety. Rozumiem, Kolego Radku, że po odpaleniu silnika sprężarka dmucha do tych 7,5 barów, potem otwiera się zawór biegu luzem i tak już zostaje otwarty pomimo spadku ciśnienia?
Jeśli tak jest, to: - po pierwsze, trzeba wykręcić pokrywę regulatora i wyjąć tłoczek. Obie uszczelki tłoczka mają być w dobrym stanie a wnętrze regulatora czyste i suche - bez śladów wody, oleju, szlamu, rdzy. Jeśli takie atrakcje są we wnętrzu należy odciąć zaworem dopływ powietrza, odpalić silnik, nabić z 6 barów i przedmuchać solidnie układ przez kilkakrotne gwałtowne otwarcie zaworu po uprzednim przykryciu regulatora starym kocem.
- po drugie, wykręcić ze dwa obroty tuleje regulacyjną (tą większą z dużą kontrą), ale teraz uwaga - wykręcając ją poluzuje się sprężyna ustawiona trzpieniem regulacyjnym (tym małym, na śrubokręt, z kontrą na klucz 19) należy zatem trzpień wkręcić o tyle obrotów o ile się tuleję wykręciło aby nastawa górnego ciśnienia nie zmieniła się.
- po trzecie, najważniejsza uwaga: regulator musi mieć czas na "ułożenie się" po regulacji. Trwa to kilkanaście cykli załącz-wyłącz, dlatego polecam dużą dozę cierpliwości.
Kolego Radku przystępuj do dzieła, a potem napisz co się dzieje.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
|