andy
|
 |
« : 16 Lutego 2016, 21:49:16 » |
+1
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Wądzio
|
 |
« Odpowiedz #1 : 16 Lutego 2016, 22:47:43 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
aronek
|
 |
« Odpowiedz #2 : 18 Lutego 2016, 13:51:28 » |
-2
|
Ciekawe, że na forum cisza w tym temacie...aż dzwoni. W zalinkowanym wątku trwa "dyskusja" a nie dyskusja 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ariel Ciechański
|
 |
« Odpowiedz #3 : 18 Lutego 2016, 15:44:21 » |
+6
|
Ciekawe, że na forum cisza w tym temacie...aż dzwoni. W zalinkowanym wątku trwa "dyskusja" a nie dyskusja  Praktycy dyskutują we własnym gronie, a teoretycy lepiej by nie dyskutowali 
|
|
|
Zapisane
|
Pozdr.<br />CAr.<br /> 
|
|
|
aronek
|
 |
« Odpowiedz #4 : 18 Lutego 2016, 15:58:29 » |
-2
|
A to dosyć zabawne, bo potraficie drzeć koty o... no prawie byle co... a tutaj dosyć ważny temat i cisza. Ale tak sobie uderzam w stół i czekam aż się nożyce odezwą  A tutaj dalej cisza 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #5 : 18 Lutego 2016, 16:49:08 » |
+2
|
Kto ma być ten będzie i tam będzie dyskusja. Do zobaczenia !
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #6 : 19 Lutego 2016, 00:07:54 » |
+5
|
Jak by to powiedzieć - w tym gronie spotykają się praktycy i profesjonaliści znający na wyrywki prawo kolejowe oraz praktyczne aspekty działalności kolei wąskotorowych. Nie mam tam miejsca dla zaklawiaturowych miłośników - teoretyków. O sprawie nie ma, jak na razie, co pisać. Nie dlatego, że jest tajna, czy coś. Dlatego, że to mozolne docieranie i urabianie, i ugniatanie opornej prawnej i urzędniczej materii. Projekt ustawy, po zakończeniu konsultacji społecznych, będzie dostępny na stronie ministerstwa. I wtedy będzie można kompleksowo omówić na forum te zmiany, które odnoszą się do kolei wąskotorowych.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
aronek
|
 |
« Odpowiedz #7 : 19 Lutego 2016, 10:07:34 » |
-6
|
A to miałem nadzieję, że mi klawiaturowemu teoretykowi nakreślisz zawczasu co jest nie tak w proponowanym projekcie. No ale cóż. Wiedza tajemna nie dla mnie 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ariel Ciechański
|
 |
« Odpowiedz #8 : 19 Lutego 2016, 10:59:05 » |
+2
|
A to miałem nadzieję, że mi klawiaturowemu teoretykowi nakreślisz zawczasu co jest nie tak w proponowanym projekcie. No ale cóż. Wiedza tajemna nie dla mnie  Przepraszam bardzo, ale chyba nie tak wygląda dialog z urzędami, że pierw mają się ukazać propozycje na hobbystycznych forach internetowych? Bądźmy poważni...
|
|
|
Zapisane
|
Pozdr.<br />CAr.<br /> 
|
|
|
aronek
|
 |
« Odpowiedz #9 : 19 Lutego 2016, 11:31:14 » |
-1
|
To ja chyba nie uczestniczyłem w konsultacjach społecznych. Bo te wydarzenia, w których brałem udział, prezentowały to co urzędnicy wymyślili, i poddawali to ocenie. W każdym bądź razie to musiało być coś innego niż konsultacje społeczne. Bo dawało szansę przygotować się do tematu i przemyśleć wcześniej co się o tym sądzi. A temat poruszony w wątku pod linkiem na początku tego tematu, to odnosi się do czego? Jest cały projekt ustawy, a na forum była cisza. Moja klawiatura się niepokoi.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
a cygan
|
 |
« Odpowiedz #10 : 19 Lutego 2016, 21:14:48 » |
+3
|
Wysłany przez: Paweł Niemczuk Jak by to powiedzieć - w tym gronie spotykają się praktycy i profesjonaliści znający na wyrywki prawo kolejowe oraz praktyczne aspekty działalności kolei wąskotorowych. Nie mam tam miejsca dla zaklawiaturowych miłośników - teoretyków. ...... I tu się mylisz - dla mnie miejsce było!!! Miałem okazję zobaczyć i usłyszeć "w akcji" znane z forum osoby i ocenić podejście Organizatora do prezentowanych sugestii i oczekiwań. Nie wchodząc w tematy przedstawione do konsultacji, muszę podkreślić liczny udział w tym spotkaniu (ponad 80 osób) z całej Polski. W mojej ocenie prowadzący spotkanie starał się wykazać dobrą wolę wspólnego rozwiązywanie "wszelkich problemów" - nie tylko kolejek wąskotorowych.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #11 : 19 Lutego 2016, 22:32:25 » |
+8
|
Tak po krótce: Osoba prowadzącego - młody dyrektor UTK, ale kompetentny, konkretny i nie mający wydmuszek. Uczestnicy merytoryczni - szczególne podziękowania dla Kolegów: Filipa, Jarosława, Pawłów oraz Fidlera za jakość wypowiedzi. Uczestnicy niemerytoryczni i nierozumiejący - zajęli tylko 75% czasu. Chwała im za tylko tyle. Uczestnicy niemi - chwała im za to że nie zajęli więcej czasu.
UTK wyraża chęć wspólnego rozwiązywania problemów, pod warunkiem że są one problemami systemowymi, a nie wynikiem czyjejś nieudaczności. Konkluzja, moim zdaniem, jest taka - UTK chcąc ogarnąć przepisami wąskie tory woła: Dobry bóg już zrobił co mógł. Teraz trzeba zawołać fachowca.
I dlatego, wybacz szczerość, takich teoretyków jak Ty, Aronku, niech ta sprawa obchodzi zwłaszcza na forach internetowych. A nie w konstruktywnej rzeczywistości. Choćby pro bono publico.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Maciek JKD
|
 |
« Odpowiedz #12 : 20 Lutego 2016, 01:00:24 » |
+1
|
Szczerze - cieszcie się chłopcy, póki możecie...
|
|
|
Zapisane
|
Śpieszmy się jeździć koleją, tak szybko odchodzi...
|
|
|
aronek
|
 |
« Odpowiedz #13 : 20 Lutego 2016, 19:16:37 » |
+5
|
@Kucyk. No wiesz? normalnie mi ciśnienie podniosłeś. Bo pomimo tego że masz mnie... za laika, i jest to najdelikatniejsze stwierdzenie, to mimo wszystko jestem zainteresowany tematem. I mimo, że mój mały rozumek nie ogarnia wszystkiego, to liczyłem, że napiszecie coś więcej. Wcześniej ogólnie co sądzicie, a teraz o jakiś swoich przemyśleniach. W tej chwili mój mały rozumek dokonał analizy na podstawie posiadanej wiedzy i właśnie wyciąga niewłaściwe wnioski, przyczyniając się za pomocą plotek do szerzenia nieprawdziwych informacji.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #14 : 20 Lutego 2016, 19:23:26 » |
+10
|
Na wczorajszym spotkaniu były dwie strefy: merytoryczna z przodu złożona z prowadzącego i 4 osób, i niemerytoryczna z tyłu w ilości koło 8 dziesiątek. Te osiem dych skutecznie uniemożliwiało rzeczową dyskusje między merytorycznymi zapełniając uciekający cenny czas trocinami i psując atmosferę okrzykami rodem z pod sztandaru Matki Boskiej Zwiącholskiej z Wąsem. Ja siedziałem z tyłu nie odzywając się.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
aronek
|
 |
« Odpowiedz #15 : 20 Lutego 2016, 20:08:37 » |
0
|
Ja siedziałem z tyłu nie odzywając się.
No proszę cię  [niemerytorycznie] W to, to akurat nie uwierzę 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #16 : 20 Lutego 2016, 20:19:56 » |
+7
|
Nie no - kilka karnych kutów posłałem w różnych kierunkach w swoim niepowtarzalnym stylu gdy poziom bredni przekraczał dozwoloną wartość.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #17 : 20 Lutego 2016, 22:28:30 » |
+1
|
Wybierałem się na to spotkanie, ale nie dałem rady dotrzeć. Czy któryś z Uczestników mógłby streścić tę merytoryczną część, i napisać kilka słów o tej niemerytorycznej?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Vincent
Nowicjusz

Długość toru:: 41 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #18 : 21 Lutego 2016, 20:41:38 » |
0
|
i napisać kilka słów o tej niemerytorycznej?
a po co?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Wądzio
|
 |
« Odpowiedz #19 : 21 Lutego 2016, 22:35:41 » |
+1
|
Czy któryś z Uczestników mógłby streścić tę merytoryczną część, i napisać kilka słów o tej niemerytorycznej?
Jedyny konkret to to, że kolejki lilipucie poniżej 300 mm szerokości zostaną wyjęte spod ustawy o transporcie kolejowym.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|