Świat kolejek wąskotorowych SMF
20 Sierpień 2019, 20:17:46 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Przed naprawą linii 25.  (Przeczytany 3116 razy)
a cygan
Dyrektor
*****
Długość toru:: 810 m

W terenie W terenie


« : 26 Styczeń 2017, 11:19:51 »
0

Rozpisany przez PKP PLK przetarg dotyczy zaprojektowania i wykonania robót na linii kolejowej nr 25 na odcinku Skarżysko Kamienna – Sandomierz.
Cytuj
Zakres prac przewiduje również przebudowę peronów na stacjach i przystankach osobowych celem osiągnięcia parametrów wymaganych w TSI.
Trwają prace nad dioramą z budynkami stacji na tej linii - choć jest nadzieja że pozostaną. Szkoda tylko przystanku w Brodach Iłżeckich.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=870351396421167&set=a.358909957565316.1073741827.100003389451273&type=3&theater
 
Ps. Nadal poszukiwany jest bilet ze stacji Dwikozy.


* dwi.jpg (83.71 KB, 960x540 - wyświetlony 330 razy.)

* brody.jpg (176.07 KB, 1408x1056 - wyświetlony 271 razy.)
Zapisane
PiotrS
Mechanik
***
Długość toru:: 184 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #1 : 30 Styczeń 2017, 19:17:31 »
0

Panie Andrzeju

Ja mam gdzieś w albumie bilet ze stacji Dwikozy, ale wypisany na blankiecie ręcznie.
Nabyłem go w kasie na dworcu z tego co pamiętam to w 2001 r. Wówczas był remontowany most na Wiśle w Sandomierzu i pociągi dojeżdżały od Skarżyska tylko do Dwikozów. Mam sentyment do tej stacji, także dlatego, że mój dziadek i pradziadek właśnie do Dwikozów podczas okupacji szmuglowali rozmaite produkty. Nasłuchałem się opowiadań o tej stacji i o tej linii.

Wtedy jechaliśmy z Dwikozów do Skarżyska i dalej ze Skarżyska do Krakowa. To było 1 albo 2 stycznia, po letniej powodzi. Dlatego prędkość szlakowa miejscami wynosiła chyba 20/h. EN57 był prawie pusty (może w sumie 20 osób),  kompletnie pokryty graffiti zarówno z zewnątrz jak też wewnątrz a nawet niektóre okna miał zablendowane płytami wiórowymi i jakimś pokrzywionym pleksi. W dodatku z tego co pamiętam niewiele było zachowanych i działających świetlówek oraz nie działało ogrzewanie.  Z tego właśnie względu lata 2000-2001 zapamiętałem jako okres największej degrengolady na polskiej kolei.
Wracaliśmy z imprezy sylwestrowej i na szczęście mieliśmy wszyscy nieźle w czubie.

Niech mi Pan wyśle swój adres mail to  prześlę skan tego biletu.

Pozdrawiam serdecznie.

PiotrS
« Ostatnia zmiana: 30 Styczeń 2017, 19:29:46 wysłane przez PiotrS » Zapisane

PiotrS
a cygan
Dyrektor
*****
Długość toru:: 810 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #2 : 31 Styczeń 2017, 20:17:10 »
0

Serdeczne dzięki za skan. Jest bardzo cenny i wart "oprawienia w ramki" z uwagi na "noworoczne" daty - na bilecie i datowniku!!!!


* data.jpg (83.11 KB, 2354x481 - wyświetlony 240 razy.)
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!