Ariel Ciechański
|
 |
« Odpowiedz #20 : 13 Października 2005, 20:51:32 » |
0
|
Ariel, ja nikogo nie obrażam i nie proszę sie o bana. Niech Ci będzie :-D Ale Twój poprzedni post był nieco napastliwy... Możesz sobie dalej "głęboko siedzieć" w temacie ŻKD :lol: ja tam wolę KrKD  O przepraszam, ja tam głeboko w ŻKD nie siedzę :-). Mój cyrk i moje małpy nazywa si ę Parowozownia Skierniewice. A co do KrKD i tak jednego Kutnowianina już przekabaciliśmy na naszą stronę :-D.
|
|
|
Zapisane
|
Pozdr.<br />CAr.<br /> 
|
|
|
Karol
|
 |
« Odpowiedz #21 : 13 Października 2005, 22:47:24 » |
0
|
Karol, wożono buraki ale kiedy...
Jaki jest ubytek, ile metrów w przybliżeniu ? Ubytki ą rużne. Od kilku metrów do klikuset... A buraki to było ostatnie co wożono na ŻKD (wtedy jeszcze GKD), specjalnie jeszcze odbył się sezon rok po zakończeniu przewozów.
|
|
|
Zapisane
|
.
|
|
|
mikus
Młotkowy
 
Długość toru:: 100 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #22 : 14 Października 2005, 11:31:06 » |
0
|
Prawda! Przecież ostatnia kampania buraczana była w 1997r kiedy to w 1996 zawieszono ruch towarowy i pasażerski. A co do tych ubytków to nie wiem czy orientujesz się ile by kosztowała odbudowa ok 1km szyn + udrożnianie tego co pozostało. A Lxd2 pojawi się w Lsewie chyba jak go przywiozą ciężarówką z ND albo kupią nowy (po co?)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #23 : 14 Października 2005, 11:49:25 » |
0
|
ile by kosztowała odbudowa ok 1km szyn 400 do 600 tysięcy nowych złotych polskich.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mikus
Młotkowy
 
Długość toru:: 100 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #24 : 14 Października 2005, 12:19:10 » |
0
|
Wiem Piotrze jakie to są koszty, tylko próbuje uświadomić to7m-owi że odbudowa toru to nie są koszy naprawy malucha bo pisze, jakby żkd miało z dnia nadzień udrożnić szlak do Lisewa (i wozić powietrze) A sowją drogą czy na 750mm można stosować szyny 1435? (te drugie są trochę szersze) PLK PKP mogłoby darować troche Żkd bo u nich tego leży w brut i tylko są rozkradane...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #25 : 14 Października 2005, 12:42:07 » |
0
|
A sowją drogą czy na 750mm można stosować szyny 1435? (te drugie są trochę szersze) Tak. Można nawet stosować szyny UIC60 na kolejce 600 mm - tak jest w kilku miejscach na Żnińskiej, i wygląda to kuriozalnie, ale jeżdzić się da. PLK PKP mogłoby darować troche Żkd bo u nich tego leży w brut i tylko są rozkradane... Myślę że wątpię. Nie kompromituj się takim myśleniem życzeniowym....
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ogoniasty
|
 |
« Odpowiedz #26 : 14 Października 2005, 12:51:56 » |
0
|
witam. Szyny s49 widziałem juz na niektórych kolejkach wąskotorowych i mysle ze mozna byłoby je zastosowac chociaz najlepsze byłyby s42 . chodzi o to ze szyny s 49 i s 60 słuzą do poruszania sie taborem dosyc cięzkim. Na naszych kolejkach raczej jakas kosmiczna masa sie nie porusza  Najciezsze lokomotywy waskotorowe to chyba tylko Lyd 2 i Lxd 2  .
|
|
|
Zapisane
|
POZDRAWIAM !!!
|
|
|
krzysiek20
Gość
|
 |
« Odpowiedz #27 : 14 Października 2005, 14:00:05 » |
0
|
ile by kosztowała odbudowa ok 1km szyn 400 do 600 tysięcy nowych złotych polskich. 1kilometr 600tys?  ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ogoniasty
|
 |
« Odpowiedz #28 : 14 Października 2005, 14:16:20 » |
0
|
to sa ceny około...Własnie przeglądałem cennik szyn i sa naprawe drogie To sa ceny szyn nowych. 1 tona szyny s42 to jest jakies 12 metrow toru. Jakie szyny stosujecie na swojej kolejce :?:
|
|
|
Zapisane
|
POZDRAWIAM !!!
|
|
|
to7m
Nowicjusz

Długość toru:: 10 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #29 : 14 Października 2005, 14:32:13 » |
0
|
mikus, nie musisz mnie uświadamiać jakie to są koszty, wiem że ceny są naprawdę spore, po prostu nie wiedziałem za bardzo jakie to są ubytki. Nie pisałem także żeby zrobić te tory z dnia na dzień, mikus co ty wypisujesz ?! pisałem tylko czy ewentualnie możnaby kiedyś o tym pomyśleć.
Proszę pisać poprawnie bo widze że niektórzy piszą beznadziejnie
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mikus
Młotkowy
 
Długość toru:: 100 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #30 : 14 Października 2005, 18:18:05 » |
0
|
no bo cały czas jest mowa o skali rozkradzionego toru a ty to powiedziałeś jakby to była błachostka dlatego rzuciłem takim postem bo zachowales sie jakbyś nie wiedział jakie to koszty
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mikus
Młotkowy
 
Długość toru:: 100 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #31 : 14 Października 2005, 18:21:02 » |
0
|
Jaki jest postęp prac z udrożnianiem szlaku do Ostaszewa? Stronka PTMKŻ jakoś długo nie była uaktualniona i nie wiem.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Bernard
Młotkowy
 
Długość toru:: 86 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #32 : 14 Października 2005, 18:33:57 » |
0
|
Jaki jest postęp prac z udrożnianiem szlaku do Ostaszewa? Stronka PTMKŻ jakoś długo nie była uaktualniona i nie wiem. Narazie można dojechać do Tuji Mleczarni.
|
|
|
Zapisane
|
"Jutro to dziś, tyle, że jutro" 81'
|
|
|
mikus
Młotkowy
 
Długość toru:: 100 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #33 : 14 Października 2005, 18:43:06 » |
0
|
Aha czyli już uzupełnili ten tor 500m przed tują mleczarnią o którym pisało na stronie ptmkż. A czy żkd planuje już jakiś kurs w 2006? A w jakim stopniu są braki na odcinku do Ostaszewa? Niestety nie mam okazji, żeby tam jechać i obejrzec więc pytam...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Karol
|
 |
« Odpowiedz #34 : 17 Października 2005, 20:53:31 » |
0
|
Przecierz to kawałek od Tczewa. Na rower i wsio! Aha na warsztatach i lokomotywowni jest napisane białą farbą "przeznaczone do rozbiórki". Jednak jak jechałem w zeszłym roku pociągiem to też było widać te napisy. Pewnie ktoś o tym zapomniał albo komuś się nie chce. Jednak problem warsztatów za jakiś czas pewnie rozwiąrze się sam bo już zawalona jest część. Na tym zdjęciu jeszcze jest cała http://wbambinek.webpark.pl/lisewo1.jpg ale teraz to pomieszczenie na lewo od choinki to kupa gruzu (zdjęcie nie jest moje, znalazłem w internecie).
|
|
|
Zapisane
|
.
|
|
|
mikus
Młotkowy
 
Długość toru:: 100 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #35 : 18 Października 2005, 19:27:49 » |
0
|
Ale lokomotywownia to chyba nie jest aż tak zdewastowana żeby do rozbiorki? wiem że na zewnątrz wyglada jako-tako a we warsztaty to granatem... 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mikus
Młotkowy
 
Długość toru:: 100 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #36 : 20 Października 2005, 13:40:41 » |
0
|
PS: jaki to jest ubytek torów do Lisewa? pewnie 3cm Przeczytałem właśnie, że za Nowa Cerkwią brakuje ponad 2,5 km torów. A inne mniejsze ubytki? Do Lisewa to już chyba naprawde nic nie dojedzie. :? 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
to7m
Nowicjusz

Długość toru:: 10 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #37 : 20 Października 2005, 14:10:00 » |
0
|
Ale lokomotywownia to chyba nie jest aż tak zdewastowana żeby do rozbiorki? wiem że na zewnątrz wyglada jako-tako z pewnością lokomotywownia nie jest przydatna dlatego do rozbiórki Do Lisewa to już chyba naprawde nic nie dojedzie. powtarzasz to już 10 raz :evil:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mikus
Młotkowy
 
Długość toru:: 100 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #38 : 20 Października 2005, 18:35:04 » |
0
|
Owszem, powtarzam bo bardzo żałuje tego szlaku a coraz bardziej uświadamiam sobie o jego ubytkach i (nieosiagalnych) nakladów jakie trzeba by włożyć w przywrocenie mu życia. Gdyby kiedyś były na nim prowadzone prace porządkowe z pewnościa bym się stawił. niestety nie moge pomóc (jako wolont.)w udrożnianiu szlaku do Ostaszewa bo nie mam jak dojechać a do Lisewa to z buta bym doszedł.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Karol
|
 |
« Odpowiedz #39 : 20 Października 2005, 18:46:43 » |
0
|
Ludzie w kosmos latają a Ty miałbyś problem dostać się z Tczewa do Ostaszewa  Wie ktoś może czy 1 listopada coś pojedzie na cmentarz?
|
|
|
Zapisane
|
.
|
|
|
|