KLAN PALUCHOWSKICH
|
 |
« Odpowiedz #20 : 04 Listopada 2005, 23:04:04 » |
0
|
KLAN się nie pojawi Niestety polski w moim wykonaniu jest tragiczny więc muszę zrobic pauzę w wyjazdach celem zrobienia z tym czymś porządku :evil: :evil: :evil: :evil: Czekam na zdjęcia celem powieszenia na WWW
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
emibe
|
 |
« Odpowiedz #21 : 05 Listopada 2005, 11:37:10 » |
0
|
Czekam na zdjęcia celem powieszenia na WWW
Ja również - celem publikacji na fpkw.pl
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #22 : 05 Listopada 2005, 23:08:29 » |
0
|
Było przezajebiście, km. 8.0 osiągnięty lokomotywą. Tego własnie od kilku miesięcy mi było potrzeba od życia.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andy
|
 |
« Odpowiedz #23 : 05 Listopada 2005, 23:24:23 » |
0
|
Było przezajebiście, km. 8.0 osiągnięty lokomotywą. Tego własnie od kilku miesięcy mi było potrzeba od życia. Gratuluję !
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
emcebob
|
 |
« Odpowiedz #24 : 06 Listopada 2005, 16:55:44 » |
0
|
Sa już gdzieś zdjęcia z sobotnich prac ? Czy zostało jeszcze coś do zrobienia na odcinku Starachowickim, czy już teraz wszyscy moga przyjeżdżać do Iłży?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Marcin Przybysz
Gość
|
 |
« Odpowiedz #25 : 06 Listopada 2005, 16:58:55 » |
0
|
Sa już gdzieś zdjęcia z sobotnich prac ? Czy zostało jeszcze coś do zrobienia na odcinku Starachowickim, czy już teraz wszyscy moga przyjeżdżać do Iłży? Hmmm, na pilnie to trzeba zrobić trójkąt, jak podkłady dojadą. Absolutny priorytet. A potem Iłża. Owszem, możnaby zacząć przedłużać szlak od Starachowic, ale to jak przygotujemy Iłżę. Zdjęcia - idą właśnie do Klanu, powinni dziś wystawić wieczorem. Pozdraw MP
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
a cygan
|
 |
« Odpowiedz #27 : 06 Listopada 2005, 19:57:30 » |
0
|
Dzięki za fotki. Teraz tylko czekam na oferty uczestnictwa w patrolach torów drezyną, bo mam nadzieję że Prezes pozwoli i co jakiś czas wyjedziemy na szlak. Jak dotąd to raz w tygodniu ja jadę rowerem, ale tylko do brukowanki.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Marcin Przybysz
Gość
|
 |
« Odpowiedz #28 : 06 Listopada 2005, 20:13:24 » |
0
|
No teraz to już do końca możesz ja piszę się na patrole w grudniu - dwa tygodnie jestem w Star. Pozdrawia Mp
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ogoniasty
|
 |
« Odpowiedz #29 : 06 Listopada 2005, 21:02:14 » |
0
|
Trzeba tez przy okazji zaczac patrole do 9 km. Mamy tam ubytek jakies 300 m do 350m. Mysle nawet ze km 9 jest osiągalny w przyszłym raku  . Dalsza trase dokładnie zbadam w tym miesiącu jeszcze i jk tylko bede miał aparat to złoze raport z trasy od km8 do km ostatniego 
|
|
|
Zapisane
|
POZDRAWIAM !!!
|
|
|
Rogoz
|
 |
« Odpowiedz #30 : 07 Listopada 2005, 10:39:12 » |
0
|
Trzeba tez przy okazji zaczac patrole do 9 km. Mamy tam ubytek jakies 300 m do 350m. Mysle nawet ze km 9 jest osiągalny w przyszłym raku  . Dalsza trase dokładnie zbadam w tym miesiącu jeszcze i jk tylko bede miał aparat to złoze raport z trasy od km8 do km ostatniego  Niestety ubytków jest więcej. Na chwilę obecną jedyną realną możliowścią będzie osiągnięcie Małyskiego Gościńca na km 8.7. Dalej jest zero szyny.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
a cygan
|
 |
« Odpowiedz #31 : 07 Listopada 2005, 10:54:47 » |
0
|
Jak wcześniej pisałem patrolowany będzie cały szlak tam gdzie są jeszcze szyny, na rowerze nia zawsze mogłem się przedostac przez samosiejki. Teraz do patrolowania piechota pozostaje około 500 m i to też idąc można czyścić sekatorem.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Marcin Przybysz
Gość
|
 |
« Odpowiedz #32 : 07 Listopada 2005, 11:43:39 » |
0
|
Teraz do patrolowania piechota pozostaje około 500 m i to też idąc można czyścić sekatorem. I to jest pomysł. Można samodzielnie przygotować szlak pod szyny, myślę właśnie o odcinku 8,1-8,7. Tzn samodzielnie wycinać samosiejki, a większą grupą podbijać i wyrównywac podkłady (tak na oko co drugi jest w miarę w dobrym stanie, więc na nasze drezynowe potrzeby wystarczy), żeby pozostało "tylko" położenie szyny. Pozdraw MP
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Rogoz
|
 |
« Odpowiedz #33 : 07 Listopada 2005, 17:49:31 » |
0
|
Potwierdzam, potwierdzam, a na kilomert 8.00 kupię prawdziwego szampana, nie takie siki jak ostatnio  Pozdraw MP No i co z tym prawdziwym szamponem? :-) Był?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
polo
Młotkowy
 
Długość toru:: 145 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #34 : 07 Listopada 2005, 17:57:22 » |
0
|
eee tam , był , jak tylko osiągnęliśmy ósmy kilometr , kierownictwo się zwinęło w siną dal......
|
|
|
Zapisane
|
Nie Lubię Fotografów Kolejowych
|
|
|
KLAN PALUCHOWSKICH
|
 |
« Odpowiedz #35 : 07 Listopada 2005, 17:57:54 » |
0
|
Tzn samodzielnie wycinać samosiejki, a większą grupą podbijać i wyrównywac podkłady (tak na oko co drugi jest w miarę w dobrym stanie, więc na nasze drezynowe potrzeby wystarczy), żeby pozostało "tylko" położenie szyny. Pozdraw MP Podbijanie podkładów na których nei ma szyn chyba raczej nie ma sensu, moim zdaniem należałoby narazie wykonac prace odkrzaczające. O wiele łatwiej używa się podkaszarki i piły jak nie ma szyn. Przy okazji dokonamy dokładnej inwentaryzacji co jest a czego nie ma, oraz połączymy się z Iłżą piękną przecinką. Działania te będa też miały wymiar propagandowy, będzie widac że ktoś coś robi :twisted: :twisted: :twisted: Natomiast pamiętajmy, że czeka nas remont wszystkich rozjazdów pod szopą (wymiana podrozjezdnic, uzupełnienie przytwierdzeń oraz zainstalowanie napędów).
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
a cygan
|
 |
« Odpowiedz #36 : 07 Listopada 2005, 19:39:54 » |
0
|
Konieczne podkłady pod rozjazdy, bez nich nie warto zaczynać.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Marcin Przybysz
Gość
|
 |
« Odpowiedz #37 : 07 Listopada 2005, 22:24:38 » |
0
|
No i co z tym prawdziwym szamponem? :-) Był?
Pijusy, Wam tylko jedno na myśli 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Przemek
|
 |
« Odpowiedz #38 : 07 Listopada 2005, 22:31:11 » |
0
|
Miało być ognisko. Nie było 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Marcin Przybysz
Gość
|
 |
« Odpowiedz #39 : 07 Listopada 2005, 22:33:54 » |
0
|
Miało być ognisko. Nie było  A racja, racja. Tyle, że mnie mniej ten brak obszedł, bo ja się deklarowałem wcześniej, że razem ze zmrokiem - znikam - zrozum - 430 kilometrów w jedną stronę w ciągu doby. A że prezes piwo obiecał, hmm, policzymy mu odsetki za zwłokę  A mi odsetki za szampana brak 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|