|
Marcin117
|
 |
« Odpowiedz #141 : 26 Stycznia 2009, 20:40:04 » |
0
|
Z opisu wynika że tak.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
CX MANIAK
|
 |
« Odpowiedz #142 : 05 Lutego 2009, 12:15:21 » |
0
|
Witam. A może ma ktoś ochotę na kółeczka do drezyny, bądź wózka szynowego? LINK DO STRONY Cena wywoławcza 300zł. Przy odrobinie szczęścia, można też takie "skarby" znaleźć na złomowisku. Pozdrawiam. Tadeusz.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Szymek
|
 |
« Odpowiedz #144 : 20 Marca 2009, 08:34:35 » |
0
|
Na allegro pojawiły się dwie lokomotywy: Ls150 - 663 oraz 409Da - 468, które na 99% pracowały kiedyś w bazie rurowej w Libuszy k/Biecza, jeszcze rok temu tam stały, a w lutym tego roku nawet tory już "zwinięto". 409Da wyglądała na sprawną nawet jakiś czas temu ją odmalowano, natomiast Ls150 stała odstawiona już od dłuższego czasu. http://www.allegro.pl/item586607638_lokomotywa_spalinowa_409_da_i_ls150a.html
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #145 : 24 Kwietnia 2009, 22:27:08 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Rogoz
|
 |
« Odpowiedz #146 : 21 Lipca 2009, 10:36:28 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kalito
|
 |
« Odpowiedz #147 : 21 Lipca 2009, 10:40:23 » |
0
|
O to zdanie w opisie jest szczególnie zabawne: Nowy właściciel lokomotywy otrzymuje gwarancję na rok czasu począwszy od momentu eksploatacji , powyższa lokomotywa jest na tzw. szerokim torze jazdy , nadającym się do poruszania po wschodnich terenach europy , do eksploatacji w polsce wymagane jest zmiana zestawu kołowego na wąski tor . :cool: :cool: :cool:
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam Kalito Piszę w miarę poprawnie po polsku.
|
|
|
emibe
|
 |
« Odpowiedz #148 : 21 Lipca 2009, 12:03:40 » |
0
|
Po zmianie na wąski tor, w sam raz do przetestowania wiaduktu w Rogalowie :wink:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #149 : 21 Lipca 2009, 12:04:37 » |
0
|
odrazu na 750 przekuć 
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #150 : 21 Lipca 2009, 12:15:35 » |
0
|
W sam raz do przetestowania wiaduktu w Rogalowie :wink: Próba Gagarina - test na niezniszczalność :mrgreen:
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #151 : 21 Lipca 2009, 12:16:24 » |
0
|
SM48 swojego czasu były 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #153 : 21 Lipca 2009, 12:53:29 » |
0
|
SUW 3000*? :mrgreen: *w wersji 2000 jest chyba opcja z napędem ( strona ZNTK Poznań), ale tylko 1435/1520. Przy 750 może być ciasno, ale przecież "Polak potrafi" :wink:
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #154 : 21 Lipca 2009, 14:02:09 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 01:13:58 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #155 : 21 Lipca 2009, 14:05:15 » |
0
|
Po zmianie na wąski tor, w sam raz do przetestowania wiaduktu w Rogalowie :wink: Jak by był na tor normalny to załadować na transportery i na wiadukt. Może by się wyprostował 
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Marcin117
|
 |
« Odpowiedz #156 : 21 Lipca 2009, 14:07:15 » |
0
|
SUW 2000 jest zestawem TOCZNYM Nie chcę się mądrzyć ale na stronie ZNTK Poznań jest napisane : System SUW 2000 do samoczynnej zmiany rozstawu kół obejmuje:
* zestawy kołowe o zmiennym rozstawie kół, (toczne i napędne),...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #157 : 21 Lipca 2009, 14:12:18 » |
0
|
Nie chcę się mądrzyć ale na stronie ZNTK Poznań jest napisane : Właśnie tym się kierowałem. Dlatego podałem stronę producenta i stąd to moje "chyba". Nie przypuszczam, żeby wyprodukowano takie ustrojstwo (bo raczej nikt nie byłby tym zainteresowany - przynajmniej w chwili obecnej), ale technicznie byłoby to wykonalne (mam na myśli oczywiście normalny + szerokie rozstawy)
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #158 : 21 Lipca 2009, 14:20:42 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 01:14:17 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #159 : 21 Lipca 2009, 14:36:05 » |
0
|
Oczywiście, zgadzam się z Tobą (i dlatego mój poprzedni post nie był jednozdaniowy). Myślę po prostu, że konstruktorzy przewidzieli taką możliwość i umieścili w ofercie. Jak się jakiś chętny trafi, to wykona się dokumentację dla konkretnego typu pojazdu, prototyp itd. Co do kwestii zawieszenia (czy wręcz umiejscowienia) silnika i ograniczeń odnośnie przekładni, też masz oczywiście rację. Tylko gdzie "ułańska fantazja" :wink: No dobrze, wiem: Tutaj Jeśli pozostajemy w realnym świecie, to lepiej zamiast wkładać forsę w prototypowe SUWy od razu kupić dwa Gagariny, po jednym na rozstaw i problem z głowy :lol: No właśnie - "normalnego" Gagarina nikt nie oferuje (albo chociaż wózków)?
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
|