Świat kolejek wąskotorowych SMF
21 Październik 2019, 19:28:31 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 39 40 [41]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Tabor, części i bibeloty kolejowe do kupienia - linki  (Przeczytany 332240 razy)
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1348 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #800 : 11 Lipiec 2019, 22:49:06 »
0

Długo nie mogą się sprzedać
Zapisane

CARTOON TRABANT CLUB POLSKA
Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Romet 100 '83 "Henio"
CX MANIAK
Mechanik
***
Długość toru:: 153 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #801 : 29 Lipiec 2019, 16:29:11 »
0

To są chyba jedyne TU6A na tor 600mm jakie zbudowano. Kolejka, a właściwie to co pozostało znajduje się na terenie dawnych zakładów papierniczych w Kaliningradzie. Namierzyłem jeszcze dwie sztuki chyba NS 4 w tym samym okręgu, przy granicy z Litwą. Kupić można by było te TU6A. Na dwóch wózkach, dość lekka, 120 kucyków pod maską. Tylko ciekawe czy homologacji nie kazaliby zaraz robić za wiadro pieniędzy...
Zapisane
Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1002 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #802 : 11 Sierpień 2019, 22:44:39 »
0

https://www.olx.pl/oferta/lokomotywa-lyd1-CID5-IDB4EWZ.html#c2520d395c

Lyd1 219
190 000 zł
Zapisane

Kajetan
Zawiadowca
****
Długość toru:: 494 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #803 : 12 Sierpień 2019, 17:49:52 »
0

Cena z czapy, ale zwróćcie proszę uwagę że ta lokomotywa:

- ma grube obręcze
- wygląda na z grubsza kompletną (silnik jest, sprężarka jest, chłodnicy nie widzę) co oznacza że przy ewentualnym remoncie nie trzeba się zderzać z koniecznością odtwarzania rozmaitych detali...
Zapisane
majster
Młotkowy
**
Długość toru:: 137 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #804 : 12 Sierpień 2019, 20:39:52 »
+5

I znalazła się wreszcie ta lokomotywa, tak się już kiedyś zastanawiałem gdzież ona zniknęła z Kosina, gdzie miała jeździć na nigdy nie zbudowanej kolei parkowej. W 2004 roku podczas naprawy w warsztacie GKW w Gnieźnie zamontowaliśmy w niej silnik po naprawie głównej wykonanej w jakimś chyba wojskowym zakładzie remontowym na Śląsku, nie pamiętam już dokładnie, obręcze miała grube i w ogóle "nie ujechane" nawet nie trzeba było ich przetoczyć, cały jej przebieg po naprawie to jazda próbna do Niechanowa i z powrotem z wagonem 3Aw w dniu 24.11.2004 bez żadnych usterek, lokomotywa była w stanie bardzo dobrym, po czym 06.12.2004 została zabrana do Kosina. Dzisiaj po 15 latach postoju wygląda "nieco" gorzej, aż żal patrzeć.

Na 3 pierwszych zdjęciach jazda próbna, na 4 załadunek przed wyjazdem do Kosina. Autorem zdjęć jest Jan Paweł Tryk.


* Lyd1-219.jpg (203.07 KB, 1042x744 - wyświetlony 108 razy.)

* Lyd1-219..jpg (209.11 KB, 1042x744 - wyświetlony 88 razy.)

* Lyd1-219...jpg (109.4 KB, 744x1044 - wyświetlony 89 razy.)

* Lyd1-219....jpg (117.12 KB, 1042x744 - wyświetlony 94 razy.)
Zapisane
Strony: 1 ... 39 40 [41]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!