RadekO
|
 |
« Odpowiedz #220 : 01 Lipca 2015, 16:17:48 » |
0
|
Hermann jak zwykle piszesz okrężnie i najgorsze fotki dodajesz oj oj
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kolejwizja
Nowicjusz

Długość toru:: 34 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #221 : 02 Lipca 2015, 13:30:27 » |
0
|
Drogi Radku - najgorsze będą najlepszymi  , a "okrężnie" to w sam raz, skoro na makiecie kolejowej, jak i w prawdziwym życiu, życie toczy się kołem... 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
RadekO
|
 |
« Odpowiedz #222 : 02 Lipca 2015, 15:27:44 » |
0
|
Drogi Radku - najgorsze będą najlepszymi  , a "okrężnie" to w sam raz, skoro na makiecie kolejowej, jak i w prawdziwym życiu, życie toczy się kołem...  Już już nie denerwuj się  znasz mnie przeciez i wiesz jak mówie
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Zgroza
|
 |
« Odpowiedz #223 : 27 Lipca 2015, 20:57:52 » |
0
|
twkp.pl zniknęło z sieci, dzięki czemu nikt poza samymi zainteresowanymi nie wie, kiedy z Białośliwia wyrusza kolejka. Koledzy! Jeżeli chcecie żyć w świadomości turystów spoza wąskiego grona mikoli, musi gdzieś (strona powiatu, fb, 750mm) wisieć wasz aktualny rozkład + kontakt.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #224 : 27 Lipca 2015, 21:20:58 » |
0
|
Co miał autor tego działania na myśli?
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
SADEK
Młotkowy
 
Długość toru:: 84 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #225 : 27 Lipca 2015, 22:11:41 » |
0
|
Jak to co wodę leje 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #226 : 27 Lipca 2015, 22:26:20 » |
0
|
To niemiecka technologia  Obejrzyj najnowszy odcinek Kolejwizji
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
|
lisiogonek
|
 |
« Odpowiedz #228 : 28 Lipca 2015, 22:22:36 » |
0
|
Wygląda na to że wody u nas jest pod dostatkiem...a może trochę zmienimy w końcu w parę ? 
|
|
|
Zapisane
|
TWKP : LKM 26004 - już pod parą!
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #229 : 20 Sierpnia 2015, 06:07:47 » |
+3
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
buczek_pkp
|
 |
« Odpowiedz #230 : 20 Sierpnia 2015, 12:48:20 » |
0
|
Jak ładnie widać, że jest reduktor ciśnienia nie sprawny na podwójnym manometrze 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #231 : 20 Sierpnia 2015, 15:55:54 » |
0
|
I że filtr szczelinowy oliwy silnikowej zapchany - 8 atn przed, 3 za. 
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
RadekO
|
 |
« Odpowiedz #232 : 21 Sierpnia 2015, 12:01:08 » |
+6
|
W ogóle to po co go uruchamiać, mógł stać dalej w krzakach, ładnie się tam prezentował... ha!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #233 : 21 Sierpnia 2015, 13:00:55 » |
+1
|
Radku, nie ma co się obrażać na te techniczne uwagi, bo jest wielkim sukcesem że maszyna została ożywiona - jeśli się nie mylę onegdaj inne "uśpione" Faury zostały uznane przez właściciela jako całkowicie martwe i sprzedane na złom - teraz już tego argumentu o użyć nie będzie mógł. Natomiast nie ulega wątpliwości że proces "uruchamiania" jest bardzo złożoną czynnością gdyż unieruchomione przez lata postoju mechanizmy wymagają gruntownego przeglądu i czyszczenia. To że serce bije - i donośny dźwięk kręcącego się silnika może napawać dumą, nie zmieni faktu, iż trzeba też mieć na uwadze że aby sprzęt stał się znów w pełni sprawnym lokiem, potrzeba będzie teraz szeregu małych i niezbyt widowiskowych, ale jakże ważnych z punktu widzenia eksploatacji, sukcesów w reanimacji i rekonwalescencji tego organizmu. 
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
RadekO
|
 |
« Odpowiedz #234 : 21 Sierpnia 2015, 14:25:18 » |
+1
|
Doskonale wiem co należny zrobić w trakcie tego procesu przywracania do żywych  Jeśli będę miał pytania to na pewno zwrócę się do was, bo możecie mieć większe doświadczenie niż ja Wcale się nie obrażam i nie mam zamiaru zrobić z tego widowiska tylko od zawsze marzy mi się przywracanie czegoś do ruchu. Pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
buczek_pkp
|
 |
« Odpowiedz #235 : 21 Sierpnia 2015, 18:26:37 » |
0
|
A więc życzymy powodzenia w pełnym uruchomieniu lokomotywy 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
buczek_pkp
|
 |
« Odpowiedz #237 : 15 Października 2015, 05:18:08 » |
+4
|
Że niby donald okropnie hałasuje??? Moim zdaniem to te małe pierdzirurki są o wiele głosniejsze.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
CX MANIAK
|
 |
« Odpowiedz #239 : 19 Stycznia 2016, 09:30:57 » |
+6
|
Inicjatywa fajna, gratulacje. Tylko czemu nie zastosowano tu szyn żłobkowych? Albo innego rozwiązania wzmacniającego kostkę i płytę dziurwkę pomiędzy szynami. W postaci nawet opaski z kątownika stanowiącej żłobek. Chyba że ma być to "dla oka" na razie. Bo piesi i samochody szybko to zdemolują. Nie mówiąc o ruchu szynowym. Pozdrawiam.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|