AXEL
|
|
« : 24 Maja 2006, 09:00:11 » |
0
|
Lxd2 -347 zgodnie z założeniami o 4.15 dotarła do Cisnej Około 10.00 planowany jest rozładunek. Zdjęcia z załadunku w Mławie dla chętnych na maila. Pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
|
« Odpowiedz #1 : 24 Maja 2006, 13:25:08 » |
0
|
Lokomotywa juz stoi na stacji Majdan.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
OczeQ
SGKW
Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
|
« Odpowiedz #2 : 25 Maja 2006, 10:39:21 » |
0
|
Pytanie dotyczące transportu: czy ja dobrze widzę, że rumun na lawecie stał na trzech osiach?? jeśli tak to nasuwają mi sie jeszcze 2 pytania: Czy taki sposób postawienia lokomotywy (jedna oś w powietrzu) będzie miał jakikolwiek wpływ na jej stan techniczny?? Kto ją tak genialnie postawił?? _______________________ OczeQ vel Puchacz
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
|
|
|
AXEL
|
|
« Odpowiedz #3 : 25 Maja 2006, 10:46:29 » |
0
|
Laweta miała rozsuwaną podłogę, nie dało się inaczej. Rumun stał na przednich pomostach (podparty pod zagarniacze) a wózki stały na lawecie tylko swoim ciężarem. Nie miało to więc żadnego wpływu na stan wózków i czopów skrętu. Ponadto wózek nie wisiał lecz był podparty pod pierwszą osią w środkowej części obudowy przekładni osiowej. a tak genialnie postawili ją za moją zgodą
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kalito
|
|
« Odpowiedz #4 : 25 Maja 2006, 11:00:37 » |
0
|
Poprosze maila z fotkami. TIA
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam Kalito Piszę w miarę poprawnie po polsku.
|
|
|
OczeQ
SGKW
Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
|
« Odpowiedz #5 : 25 Maja 2006, 11:41:41 » |
0
|
Dzięki za szybkie wyjaśnienie sytuacji
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
|
|
|
gkw
|
|
« Odpowiedz #6 : 26 Maja 2006, 18:45:59 » |
0
|
poprosze fotki jeśli można
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
|
« Odpowiedz #7 : 12 Czerwca 2006, 09:51:55 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Przemek
|
|
« Odpowiedz #8 : 12 Czerwca 2006, 14:18:10 » |
0
|
Załatw że w końcu te cholerne chłodnice.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
|
« Odpowiedz #9 : 12 Czerwca 2006, 16:02:40 » |
0
|
Załatw że w końcu te cholerne chłodnice. Luz... może deko spokojniej co? Szukam SP32, są ale za kosmiczne pieniądze. Sam też możesz "załatwić" ;P
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
|
« Odpowiedz #10 : 12 Czerwca 2006, 22:05:44 » |
0
|
Chłodnice do Lxd2 są ztcp za 2300 PLN do nabycia w Faur, Romania...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Przemek
|
|
« Odpowiedz #11 : 12 Czerwca 2006, 23:47:53 » |
0
|
Luz... może deko spokojniej co? Szukam SP32, są ale za kosmiczne pieniądze. Sam też możesz "załatwić" ;P Przeciez spokojnie mówie. Czy ja coś pisałem o tym że ja nie szukam?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
|
« Odpowiedz #12 : 13 Czerwca 2006, 09:30:56 » |
0
|
Znalazłem ale PKP zyczy sobie kosmiczne pieniądze. ZNTK Nowy Sącz niestety juz ich nie ma. Trzeba się rozglądać za skasowanymi SP32.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Przemek
|
|
« Odpowiedz #13 : 13 Czerwca 2006, 11:23:39 » |
0
|
Trzeba się rozglądać za skasowanymi SP32. Coś się tak uczepił tej SP32. Trzeba poszukać po Lxd2 gnijących w krzakach.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Przemek
|
|
« Odpowiedz #14 : 13 Czerwca 2006, 11:41:41 » |
0
|
Niech mi ktoś powie jakie oznaczenie ma ta chłodnica?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
|
« Odpowiedz #15 : 13 Czerwca 2006, 18:30:07 » |
0
|
Po krzakach? Chłopie to pierwsza rzecz która ginie ze stojących w krzakach lokomotyw
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Przemek
|
|
« Odpowiedz #16 : 12 Maja 2007, 16:12:44 » |
0
|
Oględziny techniczne wykazały że chłodnice są te same co w Lyd2.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Misiek_K
|
|
« Odpowiedz #17 : 24 Sierpnia 2010, 23:15:53 » |
0
|
Oględziny techniczne wykazały że chłodnice są te same co w Lyd2.
Odświeżając temat... Jaki jest stan loka? Udało się go odpalić?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Romas
|
|
« Odpowiedz #18 : 25 Sierpnia 2010, 07:11:24 » |
0
|
Jaki jest stan loka? Udało się go odpalić?
Lokomotywa stoi jako zimny eksponat i .... i długo jeszcze pewnie postoi.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kamil
Młotkowy
Długość toru:: 54 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #19 : 25 Sierpnia 2010, 13:43:01 » |
+1
|
[...] i długo jeszcze pewnie postoi.
W Świecie Kolei 10/2005 był artykuł P. Leszka Lewińskiego, w którym autor pisał że obiekty mostowe na kolejce bieszczadzkiej są w stanie sprostać zwiększonym obciążeniom po wprowadzeniu do ruchu lokomotyw typu Lxd2. Więc skoro nie ma żadnych przeciwwskazań co do prowadzenia pociągów przez Lxd2, to czemu rumunka wciąż stoi i nie jest przywracana do ruchu?? Czy to efekt tego, że FBKL całe swoje siły skupia na odbudowie parowozu Kp4??
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|