Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 07:57:18 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: PRACE NA KWRRB  (Przeczytany 184833 razy)
102N
Zawiadowca
****
Długość toru:: 466 m

W terenie W terenie



jakub.luczak
« Odpowiedz #120 : 26 Kwietnia 2011, 12:02:09 »
+1

Mam pytanie.
Jakie prace są potrzebne przy wózkach, by wagony 3Aw mogły jeździć ?( chodzi mi głównie o nr 1946)
Zapisane

1. Admin / Moderator ma zawsze rację.
2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #121 : 26 Kwietnia 2011, 14:33:52 »
0

Mam pytanie.
Jakie prace są potrzebne przy wózkach, by wagony 3Aw mogły jeździć ?( chodzi mi głównie o nr 1946)

Na chwilę obecną planowany jest przegląd, który pozwoli ocenić zakres koniecznych prac. Jak tylko zostaną ukończone wózki technologiczne wywiązęmy wózki i poddamy je szczegółowemu przeglądowi. Natomiast chciałbym zaznaczyć że aktualnie wagon 1946 wygląda dokładnie tak:

Wspawaliśmy pierwszych 6 wstawek, które usztywniły konstrukcję wagonu i zapobiegły dalszej jego deformacji, do wstawienia zostało jeszcze 26 takich wstawek (WSZYSTKIE słupki na długości 30cm od ramy były skorodowane do tego stopnia, ze były przerwane), dach na środku wagonu ugniął się w dół o około 3-4cm. Jeszcze rok stania w krzakach i naprawdę nie byłoby co zbierać z tego wagonu.
 
Zapisane

Patrick II
Młotkowy
**
Długość toru:: 75 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #122 : 26 Kwietnia 2011, 16:51:01 »
0

troszeczkę rdzy
 
ile oryginalnych części jest do uratowania?
Zapisane

ehhh...
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #123 : 26 Kwietnia 2011, 18:09:55 »
0

ile oryginalnych części jest do uratowania?
Szacuję, że około 50%, najważniejsze są detale takie jak wywietrzniki, ramy okienne itp. słowem wszystko co dość trudno lub drogo byłoby odtworzyć. Oczywiście wszystkie zachowane części które przejdą weryfikację będą wymagały mniejszej lub większej regeneracji. Aktualnie zadaniem nr.1 jest jak najszybsze przygotowanie do piaskowania obydwu wagonów, dlatego gorąco zapraszamy praktycznie w każdy weekend do udziału w pracach. Mamy zadania zarówno proste (np. demontaż elementów wnętrza wagonu) jak i bardziej skomplikowane wymagające wprawy i doświadczenia (cięcie i demontaż blach poszycia, czyszczenie ramy z resztek skorodowanych profili).
Zapisane

Patrick II
Młotkowy
**
Długość toru:: 75 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #124 : 26 Kwietnia 2011, 18:38:25 »
0

a podwozie, osie, zawieszenie, smarownice git??
czy będziecie musieli sami zrobić od nowa??
Zapisane

ehhh...
Michał Z
Mechanik
***
Długość toru:: 298 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #125 : 26 Kwietnia 2011, 21:52:58 »
0

a podwozie, osie, zawieszenie, smarownice git??
czy będziecie musieli sami zrobić od nowa??
Jak już kolega pisał, nie da się wszystkiego robić jednocześnie, zwłaszcza, że nie ma komu
Generalnie podwozie jest w dużo lepszym stanie niż pudło. Wagon doskonale się toczy, wszystkie resory wydają się kompletne.
Zapisane
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #126 : 27 Kwietnia 2011, 09:03:38 »
0

a podwozie, osie, zawieszenie, smarownice git??
czy będziecie musieli sami zrobić od nowa??

Pierw pudła, potem reszta. Na chwilę obecną wózki stwarzają całkiem przyzwoite wrażenie ale to tylko wrażenie, pogadamy jak je wywiążemy i rozbierzemy na części pierwsze.
Zapisane

Michał Z
Mechanik
***
Długość toru:: 298 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #127 : 30 Maja 2011, 12:00:42 »
0

W Rogowie nieustająco pracujemy nad naszymi dwoma wagonami 3Aw, kilka nowych fot. na naszej stronie:
http://kolejrogowska.pl/?page_id=2
Zaczynają nas gonić terminy rozliczenia etapów prac przy tych wagonach dlatego gorąco apelujemy do wszystkich, którym nieobcy jest los tych zabytków o pomoc.

W najbliższy weekend 4-5 czerwca planujemy zintensyfikować nasze prace. Robota przede wszystkim na szlifierkę, jak ktoś ma własną - niech przywiezie. Oczywiście nocleg i miłą atmosferę zapewniamy

W sprawie szczegółów prosimy wysyłać maile do koordynatora - Adama W.
Zapisane
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1486 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #128 : 17 Czerwca 2012, 13:25:19 »
0

Ciekawostka: Reklama KNN 2012 ciągle jeździ w akaemach, wzbudzając przy tym zainteresowanie podróżnych
Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #129 : 17 Czerwca 2012, 18:54:31 »
0

Ciekawostka: Reklama KNN 2012 ciągle jeździ w akaemach, wzbudzając przy tym zainteresowanie podróżnych

Mam nadzieję, że niebawem zamieni się w reklamę po prostu KWRRB
Zapisane

dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1486 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #130 : 18 Czerwca 2012, 13:02:56 »
0

Połowa de facto jest reklamą KWRRB po prostu
Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
Michał Z
Mechanik
***
Długość toru:: 298 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #131 : 01 Lipca 2012, 10:19:59 »
+4

Na naszej stronie prezentujemy garść nowych zdjęć z postępu prac:

http://kolejrogowska.pl/?page_id=2

Wszystkim zaangażowanym w prace gorąco dziękujemy
Jednocześnie zapraszamy wszystkich chętnych do przyłączenia się do naszych prac, zwłaszcza przy odbudowie wagonów 3Aw. Jesteśmy w Rogowie w każdy weekend a zajęcie znajdzie się dla każdej pary rąk, oczywiście dostosowane do chęci i indywidualnych umiejętności
Zapisane
Adam W
Dyrektor
*****
Długość toru:: 601 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #132 : 11 Sierpnia 2012, 08:32:06 »
+1

W dniach 16 - 19 sierpnia zapraszamy do udziału w ciekawych pracach w Rogowie. Zakres prac dotyczy dwóch projektów prowadzonych aktualnie przez FPKW:
- odbudowy wagonu 3Aw (Bxhpi 1908)
- budowy peronu na st. Rogów Towarowy Wąsk.

Na miejscu istnieje możliwość bezpłatnego nocowania (trzeba mieć tylko własny śpiwór), ponadto są jak zawsze toalety i prysznice z ciepłą wodą

Zapraszamy na wakacje w Rogowie!
Zapisane

Adam W
Dyrektor
*****
Długość toru:: 601 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #133 : 20 Sierpnia 2012, 13:57:04 »
+2

Garść aktualności: http://kolejrogowska.pl/?page_id=2
Zapisane

KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #134 : 03 Września 2012, 20:32:52 »
+5

KWRRB widziana okiem lotników

http://www.lotnicze-zdjecia.com/rogow/
Zapisane

tompalec
Mechanik
***
Długość toru:: 211 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #135 : 03 Września 2012, 23:05:01 »
0

ZAJEBISTE  Szok
Sorki ale inaczej nie mogłem tego wyrazić
Zapisane

Ptr
Minister
******
Długość toru:: 1106 m

W terenie W terenie


FPKW


kolejka
WWW
« Odpowiedz #136 : 04 Września 2012, 00:40:29 »
0

A to widać wreszcie efekt tych kilku tygodni (chyba ze trzech) coniedzielnych nalotów ;P
Zapisane

To jest przekaz.
Brood.K
Dyrektor
*****
Długość toru:: 793 m

W terenie W terenie


Nic na siłę. Weź większy młotek.


WWW
« Odpowiedz #137 : 04 Września 2012, 07:33:33 »
+2

Z tego co wiem, to H0e ma proporcje 1:87 a nie 1:1 Chichot
Śliczne zdjęcia! I proponuję  od ręki polinkować się bezpośrednio z kolejrogowska.pl
« Ostatnia zmiana: 04 Września 2012, 07:57:06 wysłane przez Brood.K » Zapisane

kalito
Administrator
*****
Długość toru:: 1512 m

W terenie W terenie



kalito1982
« Odpowiedz #138 : 04 Września 2012, 07:38:48 »
0

A jakim cudem ci lotnicy znaleźli się w kooperacji z Wami? Można jakieś szczegóły? Ekstra fotki
Zapisane

Pozdrawiam
Kalito
Piszę w miarę poprawnie po polsku.
czerwony
Nowicjusz
*
Długość toru:: 24 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #139 : 05 Września 2012, 20:52:30 »
-7

Wiem, że sprowokuję i pewnie zaraz nieźle mi się zbierze, ale proponuję zmienić nazwę tego tematu z "PRACE NA KWRRB" na "PRACE NA KWRJR" - czyli Kolej Wąskotorowa Rogów-Jeżów-Rogów.

A tak poza tym to fajne i oryginalne zdjęcia.

Pozdr
Zapisane
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!