Na zdjęciu historycznym widać, że sieć jest także poza sztolniami - na zewnątrz. Więc czemu by poza kopalnią nie jeździć pod drutem?... :wink:
Dlatego, że poza sztolniami będzie max 15o metrów torowiska - do łamacza. Stanu historycznego, nikt już nie przywróci. Raz, że kosztowne, dwa że w obecnej funkcji kopalni niepotrzebne, trzy że miejsce zajęte na inne funkcje....
Zakup elektrowozu na 150 metrów toru? Budowa trakcji, kwestie BHP, podstacja zasilająca - Koledze się działy forum pomyliły, rail fiction jest niżej :shock:
Ile już macie sprowadzonych wagoników? W złotostockim fotostory widać było, że niemało :smile:
Sześć - i basta. Skład gotowy.
No i czy jedynym pojazdem trakcyjnym na kolejce ma być ten pomarańczowy Ldag, czy planujecie zwiększyć ilostan o coś jeszcze (nie licząc Ld1)?
Druga lokomotywka wydaje się być inwestycją konieczną - czynione są starania w kierunku pozyskania owej. Plany budowy zewnętrznej kolejki (trakcja spalinowa) , dowożącej turystów wąwozem w górę - spaliły na panewce: brak miejsca.