Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #20 : 16 Maja 2010, 19:26:25 » |
0
|
Uuuuu... To się nie kwalifikuje według mojego doświadczenia jako lajtowy rozkład. Dla porównania: rozkładowy 1211 na GrKD odległość 14,5 km do Tarczyna pokonuje w 30 minut, (33 z trzema przystankami) zaś na jazdę do Grójca (28km) potrzeba 55 minut. Motowozem to nie ma problemu, ale czajnikiem - wszak o tym tu mowa - to jest już wyzwanie, szczególnie dla pomocnika...
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
WL
|
 |
« Odpowiedz #21 : 16 Maja 2010, 19:41:40 » |
0
|
Ten przejazd z NGD do Stegny Gdańskiej to będzie 15km bez postojów handlowych po drodze. Zarys rozkładu jazdy zakłada dość długie postoje na obrót. To się także przyda w razie jakichklolwiek opóźnień.
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam,<br /><br />Wojciech Lemański
|
|
|
Manuel
Młotkowy
 
Długość toru:: 52 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #22 : 20 Maja 2010, 20:40:39 » |
0
|
A można prosić rozkład jazdy?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
WL
|
 |
« Odpowiedz #23 : 20 Maja 2010, 22:57:33 » |
0
|
Niestety nie mogę jeszcze podać ostatecznego rozkładu jazdy. Wszystko jest uzależnione od "planu robót" na normalnotorowej E65 (szlak Malbork - Szymankowo). Dopóki nie będzie rozkładu jazdy z PLK dla pociągów Toruń/Grudziądz - NDG tak długo nie będzie można zamknąć rozkładu na wąski tor. Nie muszę dodawać że bez gwarantowanego skomunikowania w NDG połączenie kobinowane normalny - wąski traci sens.
Jednak zarys rozkładu jazdy istnieje i mogę podać główne założenia. W dzień powszedni jeden obieg MBxd2 + leniaki (w razie potrzeby Lxd2). W dni wolne od pracy jeden obieg dieslowski (patrz wyżej) oraz drugi obieg na Px48. Oczywiście MBxd2 i Lxd2 mogą jeździć wszędzie. Natomiast Px48 będzie obsługiwał pociągi NDG - Stegna Gdańska - Sztutowo.
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam,<br /><br />Wojciech Lemański
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #24 : 20 Maja 2010, 23:05:49 » |
0
|
Na prawy brzeg Px nie pojedzie?
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Bogdan_KRK
|
 |
« Odpowiedz #25 : 20 Maja 2010, 23:33:43 » |
0
|
Andrzeju. Trasa na prawy brzeg wisły,wiedzie w większości (z tego co pamietam) przez tereny leśne. Właśnie z tego powodu,pozbyto się Px-ów. utrzymanie pasów p-poż było zbyt kosztowne. Teraz tym bardziej jest ciężko,że to nie te czasy i nie ta kasa.Dawniej PKP wysyłało pracowników i wszystko czyścili(patrz TOROMISTRZOWIE +pracownicy torowi) A lasy tam iglaste i w lecie grzyba zobaczysz z daleka. Jeden przejazd Px-em = zjarany Jantar! :smile: Pozdrawiam. Bogdan
|
|
|
Zapisane
|
"Mędrzec ciągle się uczy, głupiec już wie wszystko"
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #26 : 20 Maja 2010, 23:41:31 » |
0
|
Dawniej PKP wysyłało pracowników i wszystko czyścili(patrz TOROMISTRZOWIE +pracownicy torowi) Teraz wystarczy jedna osoba i taka maszyna http://www.youtube.com/watch?v=8dQXP8OCBs8Tylko koszt jej wynajęcia.... Swoją drogą do kogo należy las przy torowisku??
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Bogdan_KRK
|
 |
« Odpowiedz #27 : 20 Maja 2010, 23:58:45 » |
0
|
Andrzeju! pas P-poż nie polega na tym,żeby wyrżnąć (trudne słowo) w pień. Pasy p-poż mają za zadanie odizolowanie lasu od torowiska,na wypadek powstania pożaru ze strony przejeżdząjącego pociągu. A przyczyn może być wiele. Parowóz(wiadomo z jakiego powodu) i kazdy inny skład,poniewaz przy tarciu metalu o metal,powstają iskry. Czy pozwoliłbyś jakiemuś Ryflakowi wejść z krzesiwem na swoj zagon pszenicy,tuż przed żniwami? tu już robę mały OT. Proszę kolegów bardziej obeznanym z przepisamu p-poż o wyjaśnienie, ale może w osobnym wątku. Pozdrawiam!Bogdan
|
|
|
Zapisane
|
"Mędrzec ciągle się uczy, głupiec już wie wszystko"
|
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #29 : 26 Maja 2010, 12:32:22 » |
0
|
Aaa, to Feyg był na miejscu! No to jasna sprawa - już wiem kogo poznałem osobiście 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #30 : 05 Czerwca 2010, 18:11:53 » |
0
|
Wspomniano kilka postów wcześniej o Sochaczewie o 9 wagonach. Osobiście wraz z kilkoma forumowiczami jechałem takim składem i Px29 miał spore problemy z ruszeniem ale z zachamowanym jednym wagonem którego obsługa nie sprawdziła przed odjazdem Natomiast jak wysłożony "29" sobie radzi, widać od 1:40.
Należy też wziąść pod uwagę że sochaczewska trasa praktycznie nie ma poważniejszych wzniesień. Sprawę zagrożenia pożarowego w lasach rozwiązano takim wehikułem jadącym za pociągiem jako patrol z dwuosobową załogą. 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #31 : 05 Czerwca 2010, 21:10:04 » |
0
|
Sprawę zagrożenia pożarowego w lasach rozwiązano takim wehikułem jadącym za pociągiem Aaaa! Teraz już wiem po co jest na przyczepce ta butla z gazem! :razz:
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Jacekglm
|
 |
« Odpowiedz #32 : 05 Czerwca 2010, 23:13:13 » |
0
|
Na palniku gazowym z tego co pamiętam robiliśmy kiełbasy :mrgreen: Jak znajdę zdjęcia to wrzucę :mrgreen:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
feyg
|
 |
« Odpowiedz #33 : 14 Czerwca 2010, 15:50:58 » |
0
|
Rozkład już jest: http://zkd-zulawy.republika.pl/rozklad.htmlPoranny i wieczorny "plażowiec" prowadzony będzie przez parę Peiks+Lxd2 a skład będzie dzielony/łączony w Stegnie. Peiks solo poprowadzi przedpołudniową parę do NDG na pociąg z Torunia i dwie pary do Tujska z fotostopami na moście w Rybinie.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #34 : 18 Czerwca 2010, 09:33:38 » |
0
|
A czy wagonów Wam wystarczy na dwa obiegi?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
feyg
|
 |
« Odpowiedz #35 : 18 Czerwca 2010, 11:56:56 » |
0
|
A czy wagonów Wam wystarczy na dwa obiegi? W zasadzie pytanie powinno dotyczyć porannego kursu "na plażę" i wieczornego "z plaży" - no cóż, tak ze cztery letniaki przydały by się... W Stegnie gro ludzi wysiada zatem wagony które i tak przy dobrej pogodzie odczepiano w Sztutowie spokojnie zrobią te obiegi z Peiksem.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
feyg
|
 |
« Odpowiedz #36 : 02 Lipca 2010, 14:05:37 » |
0
|
Sytuacja zmienia się dynamicznie (na gorsze niestety): w MBxd2-212 w ostatnią niedzielę zdechło ładowanie akumulatorów, w związku z tym na razie stoi. Co gorsza według planu motorówka miała w Stegnie przejąć część składu zatem peiks wyruszy na szlak dopiero 17 lipca  Info ze strony Arrivy: Drodzy podróżni, Zachęceni sukcesem zeszłorocznego "Pociągu na plażę" w tym roku postanowiliśmy wprowadzić jeszcze bogatszą i atrakcyjniejszą ofertę wakacyjnych połączeń nad Zatokę Gdańską. W porozumieniu z PTMKŻ (Pomorskim Stowarzyszeniem Miłośników Kolei Żelaznych) uruchamiamy 3 lipca wakacyjne połączenia do Stegny i Krynicy Morskiej. Z Grudziądza, Kwidzyna i Malborka do Stegny i Sztutowa dotrzemy w soboty i niedziele we wszystkie weekendy wakacji. W Nowym Dworze Gdańskim następować będzie przesiadka na urokliwą kolejkę wąskotorową (dodatkowa atrakcja - od 17 lipca będzie ona ciągnięta przez zabytkowy parowóz zwany "Wilusiem"). Druga oferta to unikalne połączenie transportu kolejowego z wodnym - niedzielny pociąg z Grudziądza przez Malbork do Tolkmicka, w którym to nastąpi przesiadka na statek po Zalewie Wiślanym. Po 45 minutowym rejsie dotrzemy do serca jednego z najpiękniejszych polskich kurortów - Krynicy Morskiej. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc na statku bilety do Krynicy będą do nabycia wyłącznie w przedsprzedaży. Mamy także dobrą informację dla miłośników kolei - z Tolkmicka ruszymy dalej wzdłuż Zalewu Wiślanego aż do Braniewa. Linia ta została zamknięta dla ruchu pasażerskiego w 2006 roku. Rozkład jazdy i cennik wakacyjnych pociągów nad Zatokę Gdańską - kliknij tutaj Więcej informacji na temat wakacyjnych połączeń kolejowych (terminy kursowania, zasady zakupu biletów itd.) na stronie www.ptmkz.plZ góry przepraszam za nieaktualne informacje (jak na razie) na stronie PTMKŻ-tu 
|
|
« Ostatnia zmiana: 02 Lipca 2010, 14:08:31 wysłane przez feyg »
|
Zapisane
|
|
|
|
bigbird
Młotkowy
 
Długość toru:: 108 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #37 : 04 Lipca 2010, 13:56:54 » |
0
|
Czemu awaria motorówki od razu wyklucza wyjazd parowozu na trasę? Czy nie dałoby się po prostu zrobić tak, żeby część składu w Stegnie zamiast Mbxd2 przejęła Lxd2?
|
|
« Ostatnia zmiana: 04 Lipca 2010, 17:13:21 wysłane przez bigbird »
|
Zapisane
|
|
|
|
feyg
|
 |
« Odpowiedz #38 : 07 Lipca 2010, 09:17:45 » |
0
|
Tak też uczyniono. A Peiksa "uziemniły" na razie zbiorniki.  Lxd2-294 jako pociąg Stegna - Prawy Brzeg Wisły. Fot. Tomasz Pluciński źródło Dosiada się kolonia ze Sztutowa. Fot. Michał Kielas  Peiks czeka w hali. Fot. Michał Kielas
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|