Świat kolejek wąskotorowych SMF
13 Października 2025, 17:40:40 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Regeneracja pompy wtryskowej  (Przeczytany 18654 razy)
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #20 : 06 Lutego 2016, 11:47:40 »
+2

jeśli my ją sami założymy po uszczelnieniu to krucho będzie z gwarancją

Jest to nie tylko próba naciągania przez stawianie niedorzecznego warunku, ale też oszustwo. Bo montaż pompy do szczelności nic nie ma. Nie można rozszczelnić sekcji pompy przez najgorsze założenie jej nawet na żyrandolu. Uczciwy zakład naprawiłby pompę, solidnie sprawdził, a potem ewentualnie zaproponował pomoc w zabudowaniu.
Ta firma chce wyłudzić dodatkowe dwa tysiące że jakiś Ziutek przyjedzie i pokręci kluczem przez dwie godziny twierdząc że nikt inny na świecie nie ma uprawnień wydanych przez UTK do montażu pomp. A jak tego nie zrobi, to uszczelnienia gwałtownie puszczą, czarny dym zasnuje ziemię, krowy przestaną nieść jajka, a kury dawać mleko.
Ja osobiście, na taki condicio sine qua non w odpowiedzi daję zawsze dictum acerbum: - Spierdalać, do widzenia.
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
Bogumił
Nowicjusz
*
Długość toru:: 28 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #21 : 06 Lutego 2016, 14:33:18 »
+2

Najprawdopodobniej tylko uszczelniacze na sekcjach, z tym że jeśli my ją sami założymy po uszczelnieniu to krucho będzie z gwarancją, przynajmniej taka jest wstępna odpowiedzi firmy która miała by to wykonać.
Witam.
W swoim warsztacie zamontowałem już wiele różnego typów pomp wtryskowych. Każda miała gwarancję i nie ciekła po zamontowaniu do pojazdu, no chyba że idąc na skróty nie wyżarzyłem nowych uszczelek miedzianych.
Zastanawiam się o jakich uszczelnieniach sekcji tłoczących mowa? Z politowaniem Takowych uszczelnień nie ma. Zespół tłoczący, to para precyzyjna, która uszczelnia się  sama na granicy dwóch czynnikow roboczych - oleju napędowego i oleju smarującego (pod warunkiem zachowania prawidłowego luzu w granicach 0,000 po przecinku).
Natomiast obudowa sekcji, czyli cylinder roboczy jest pasowany  względem obudowy pompy i tam występuje uszczelnienie. Demontaż tego elementu na stole warsztatowym jest zbrodnią. Wyjątkiem jest obudowa zaworka tłoczącego , to ten element do którego przykrecamy przewód wtryskowy. On w gnieździe pompy ma oring gumowy -  to wszystko co można uszczelnić w "polu". Wszelkie przecieki sekcji tłoczących, to przecieki wewnętrzne do komory wałka kułakowego, lub regulatora. W skrajnych przypadkach pokazują się obfite wycieki z przewodu odpowietrzającego.
Jaka kolwiek ingerencja w zespół tłoczący spowoduje konieczność rozbiórki całej pompy na części pierwsze, gdzie w waszym warsztacie???
Prosiłem kolegę o załączenie zdjęć miejsc wycieków ON, nie z gapiowskiej ciekawości; chciałem służyć merytoryczną pomocą w odpędzeniu szmanów. Jeżeli miejsca wycieków będą w dalszym ciągu tajemnicą, to nic tu po mnie...

Bogumił
« Ostatnia zmiana: 06 Lutego 2016, 14:39:37 wysłane przez Bogumił » Zapisane
janeczek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 915 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #22 : 06 Lutego 2016, 14:54:02 »
0

.... do widzenia. 
Do widzenia? O, nie! Żegnajcie .....
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!