|
|
konrad
|
 |
« Odpowiedz #2 : 22 Listopada 2010, 23:17:48 » |
-1
|
spotkaliście się z takim pojazdem? czy jakiś spec mógłby opisać układ napędowy tego spalinowego zespołu trakcyjnego (?) z pierwszego filmiku? czy ja tam widziałem wiązary?
|
|
|
Zapisane
|
Urok sapiącej ciuchci jest niepodważalny ale lokomotywa spalinowa to potęga. 
|
|
|
|
|
vutik
Młotkowy
 
Długość toru:: 126 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #5 : 13 Lutego 2011, 19:47:16 » |
0
|
... wąskotorowe Stadlery na 1000mm ... zakup pewnie dofinansowała UE  Nóż się w kieszeni otwiera, a ręce i [autocenzura] opadają. Już wcale się nie dziwię, że Grecja pada z hukiem. [rail fiction] Może dałoby się to kupić za jakieś nieduże pieniądze i puścić do Ozorkowa czy innego Lutomierska bez drutu? Albo dla kolejki gryfickiej? [/rail fiction]
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #6 : 13 Lutego 2011, 21:26:05 » |
0
|
Dwa Stadlery do Piaseczna, dwa do Gryfic i będzie nowoczesna kolej regionalna 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #7 : 13 Lutego 2011, 22:16:16 » |
0
|
Stoją tak pewnie w wyniku kłopotów finansowych w jakich znalazł się cały kraj - ciekawe czy będą jakieś przetargi na nie żeby kolejka się spłaciła ze swoich długów... Ale pewnie i tak będą drogie jak na kieszeń polskich wąskotorówek a do tego jeszcze transport do Pl by doszedł 
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #8 : 13 Lutego 2011, 22:23:23 » |
-3
|
Do tego dostosowanie ich do polskich przepisów. Szybciej jak 30km/h i tak nie pojadą ze względu na stan torowiska i przepisy...
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #9 : 14 Lutego 2011, 07:05:42 » |
-1
|
No do Piaseczna  a ja mógłbym nimi jeźdić autoryzację na flirta mam 
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
Marcin117
|
 |
« Odpowiedz #10 : 14 Lutego 2011, 07:53:15 » |
-1
|
Też bym chciał je zobaczyć w Piasecznie ale obawiam się że nie zmieściłyby się na żeberku = nie mogłyby wjeżdżać na halę.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kajetan
|
 |
« Odpowiedz #11 : 17 Lutego 2011, 15:02:03 » |
+3
|
Do tego dostosowanie ich do polskich przepisów. Szybciej jak 30km/h i tak nie pojadą ze względu na stan torowiska i przepisy...
A co to za przepis, który ogranicza jeżdżenie po wąskich torach do 30 km/h? Według mnie czegoś takiego nie ma... Kiedyś już Cię o to pytałem i nie dostałem satysfakcjonującej odpowiedzi.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mastif
SGKW

Długość toru:: 83 m
W terenie
coś tam z elektryką
|
 |
« Odpowiedz #12 : 17 Lutego 2011, 17:53:11 » |
0
|
jako autobusy szynowe uzyskałyby przez operatora  wąskiej infrastruktury dopuszczenie na większą prędkość np. 50 km/h 
|
|
|
Zapisane
|
Używaj polskich znaków. Wszak jest różnica, czy robisz komuś "łaskę" czy "laskę". Prof. J. Bralczyk
|
|
|
piotrbel
Nowicjusz

Długość toru:: 19 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #13 : 28 Marca 2011, 19:35:16 » |
-1
|
W latach 70tych w Piasecznie wagony motorowe jezdziły 70km/godz.
|
|
|
Zapisane
|
miłosnik
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #14 : 28 Marca 2011, 20:32:37 » |
0
|
70?? Na wąskim??? Możesz to jakoś udowodnić??
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #15 : 28 Marca 2011, 21:02:18 » |
+1
|
W latach 70tych w Piasecznie wagony motorowe jezdziły 70km/godz.
Nie można wykluczyć, że incydentalnie taką prędkość ktoś czasem rozwijał, z całą pewnościa jednak nie była to prędkość rozkładowa. Z prostej przyczyny - przepisy takiej nie dopuszczają.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Harry Potter
|
 |
« Odpowiedz #16 : 29 Marca 2011, 12:20:12 » |
0
|
Co do tych 70 km/h to może i incydentalne przypadki na zasadzie gazu k... aż się urwie / zobaczymy co to to warte. Wracając do realiów i dowodów: B.Pokropiński, Kolej Grójecka, końcówka str. 58 do 60 (część nt działąń podczas wojny) mowa o ograniczeniach ze względu na zużycie szlaku dla parowozów do 40 i motowozy do 50km/h.na odcinku G.Kalwaria-Piaseczno. Pozwala to sądzić że w normalnych warunkach były lepsze warunki na szlaku...
Aktualnie niewiem jak wygląda to w papierach na 1000/750mm więc jeśli jest aktualna podstawa prawna(warunki techniczne) to niech mądrzejszy da znać. Pozdrawiam...
|
|
|
Zapisane
|
Jak się nie ma co się lubi, To się lubi co się ma...ja mam Elf' y, Impulsy i inne "perełki"
|
|
|
|
Turysta
Nowicjusz

Długość toru:: 44 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #18 : 25 Kwietnia 2011, 23:19:35 » |
0
|
A te staruszki stojące na zdjęciach obok odstawionych Stadlerów, z rozbitymi reflektorami itd. to co to jest? Pozdrawiam!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Roman
Czytelnik
Długość toru:: 9 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #19 : 06 Listopada 2011, 22:32:01 » |
0
|
to sa stare spalinowe zespoły trakcyjne kolei Peloponezkiej
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|