Świat kolejek wąskotorowych SMF
29 Marzec 2024, 06:43:06 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: A w Rogowie wciąż się dzieje...  (Przeczytany 259558 razy)
Adam W
Dyrektor
*****
Długość toru:: 601 m

W terenie W terenie



WWW
« : 30 Lipiec 2007, 23:39:57 »
0

Zapraszam na świeżą porcję fotek

KLIK!

S posdravem Adam
Zapisane

Phinek
Gość
« Odpowiedz #1 : 07 Sierpień 2007, 22:25:06 »
0

Dzieje się dzieje...

Wielkie dzięki dla Gosi i Wiktora (NTP-13) za owocną wizytę... Wiktor murował, tynkował, naprawiał dach... i w poniedziałek przyjechał już z powtórną wizytą.
Wielkie dzięki również dla Marcina za pomoc przy projekcie i wieczorne kontruktywne rozmowy o wszystkim po troszku.

Czekamy ciągle na każde ochotne ręce do pracy - roboty jest dla każdego chętnego...
Zapisane
fidzio
Gość
« Odpowiedz #2 : 19 Sierpień 2007, 13:26:51 »
0

Widze na stronie, że zatarliscie pompe wodna od wlski. Tak to jest jak sie jezdzi a nie smaruje . Co jej dolega bo 90% uszkodzen pomp w tych lokomotywach to roz**** lozysko w wyniku nie smarowagnia go i jezeli pompa cieknie to nalezy zmienic wlasnie owe lozysko. Oznaczenie pompy podam dzisiaj wieczorem bo na stanie KL Pionki mamy wykaz czesci zamiennych do S324 i jak bede na kolejce to zerkne na symbol.
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #3 : 20 Wrzesień 2007, 03:02:23 »
0

Pompa była podtarta gdy do nas dotarła i mimo ciągłego smarowania nie chcała się sama naprawić.
Z odsieczą przyszedł mw który pomógł radą fachową oraz lokalny zakład który naprawę w krótkim czasie wykonał - teraz mamy nową smarowniczkę tejże i z niej korzystamy.
Aczkolwiek swoją drogą to mile widziany byłby wyciąg ze stosownej dokumentacji (zwłaszcza, że obiecany  :wink: )

Wracając zaś do tematu...

Dzieją się ciągle prace "około projektowe" + wykańczane są prace rozpoczęte. W tym:
- zabezpieczenie i umocowanie płyt od studni żurawia wodnego
- prace konserwasyjno-modernizacyjne drezyny Wmc
- prace remontowe Lyd1-215
- prace rekonstrukcji przy wagonie 1Aw
- czyszczenie i malowanie wskaźników
- remont parowozu Riesa
- ....

W razie deszczu... nie nudzimy się gdyż zawsze jest okazja do konserwacji narzędzi i zrobienia porządków.

WIELKI DZIĘKI dla Kajetana za pomoc w pracach wszelakich oraz za mega wielki wkład w porządek na hali ("odzyskaliśmy" spawalnię, magazyn i część napawalni - z każdym dniem próbujemy walczyć o kolejny skrawek przestrzeni).

Cały czas zapraszamy chętnych do pomocy - pracy wiele satysfakcji jeszcze więcej.
Zapisane
Adam W
Dyrektor
*****
Długość toru:: 601 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #4 : 17 Październik 2007, 19:17:26 »
0

W najbliższą sobotę - 20 października zapraszamy do Magazynu No.1 na pokaz slajdów. Wstęp wolny. Szczegóły na stronie FPKW.

S posdravem Adam
Zapisane

Silgrin4D
Młotkowy
**
Długość toru:: 66 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #5 : 18 Październik 2007, 10:01:35 »
0

A tak co do Ryśka (Riesy): do jakiego stanu chcecie ją remontować? Jako zimny eksponat, czy może...? :wink:
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #6 : 18 Październik 2007, 12:35:22 »
0

Gdybyśmy go chcieli robić na zimny eksponat, to czy byśmy się bawili w:
- zdejmowanie dymnicy
- wybijanie płomieniówek
- wykonanie próby wytrzymałościowej w Instytucie Energii Atomowej w Świerku (dziękujemy za wnikliwe i naukowe podejście do sprawy)
- papierkologie stosowaną z TDT
....

Dlatego remont trwa tyle czasu....
Zapisane
mch
Mechanik
***
Długość toru:: 152 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #7 : 18 Październik 2007, 13:44:33 »
0

Cytat: "Phinek"

- (...) w Instytucie Energii Atomowej w Świerku (dziękujemy za wnikliwe i naukowe podejście do sprawy)



No to wyszły na jaw te tajne badania nad nowym napędem do MBd1.
Zapisane
Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1019 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #8 : 18 Październik 2007, 15:39:59 »
0

Cytat: "mch"
No to wyszły na jaw te tajne badania nad nowym napędem do MBd1


Nie Mbd1 tylko Wmc....  :wink:
Zapisane

KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #9 : 25 Październik 2007, 08:10:39 »
0

Cytat: "Phinek"
- wykonanie próby wytrzymałościowej w Instytucie Energii Atomowej w Świerku (dziękujemy za wnikliwe i naukowe podejście do sprawy)


Jaką metodą było prowadzone badanie? Radiografia neutronowa?

Każdą instytucję podejrzewałbym o pomoc FPKW ale nie IEA Świerk wszak nie bawimy sie izotopami ani atomowymi reaktorami
Zapisane

flugzeug30
Gość
« Odpowiedz #10 : 12 Listopad 2007, 22:06:27 »
0

Bombardowanie metali w konstrukcji Riesy neutronami ?!
Zapisane
Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1019 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #11 : 12 Listopad 2007, 22:39:54 »
0

to taki wstępny projekt był....
Ogólnie to rozważaliśmy jak sobie poradzić z trawą i pozostałą roślinnością na szlaku, i tak wyszło że najlepiej to zamontować napęd atomowy. Paliwo wymieniało by się co 20,000km a chwasty same by usychały po przejeździe pociągu.

Nie wiedząc czemu nie spodobało to się okolicznym rolnikom, ale w rejonach niezurbanizowanych często napotyka się na tego typu opory wśród ludności lokalnej.

Na wiosnę kiedy przyjdzie czas wycinek przyszlakowych krzaków powrócimy do tego pomysłu i zobaczymy co z tego będzie.
Zapisane

Adam W
Dyrektor
*****
Długość toru:: 601 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #12 : 13 Listopad 2007, 07:31:28 »
0

Cytat: "Marcin117"
Na wiosnę kiedy przyjdzie czas wycinek przyszlakowych krzaków powrócimy do tego pomysłu i zobaczymy co z tego będzie.

Nie, nie, nie. Czas wycinek to przyjdzie jeszcze w listopadzie. Tego roku - dla jasności
Znużonych klawiaturą zapraszamy do sekatorów i siekier - bynajmniej nie wirtualnych.

S posdravem Adam
Zapisane

Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1019 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #13 : 13 Listopad 2007, 10:49:01 »
0

A kiedy przewidujesz te wycinki listopadowe? Najbliższy weekend czy za tydzień?
Zapisane

Adam W
Dyrektor
*****
Długość toru:: 601 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #14 : 18 Listopad 2007, 11:46:58 »
0

Niestety listopad jest o jeden dzień za krótki by wycinki mogły się zacząć w tym właśnie miesiącu
Pociąg patrolowo-wycinkowy pojedzie 1 grudnia (sobota).
Przejazd patrolowy Rogów - Biała, w drodze powrotnej rzeź patyków.
Wszystkich chętnych do pomocy prosimy o zgłoszenia.

S pozdravem Adam
Zapisane

Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1019 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #15 : 18 Listopad 2007, 15:10:50 »
0

No to się zgłaszam :smile: .
Zapisane

Adam W
Dyrektor
*****
Długość toru:: 601 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #16 : 28 Listopad 2007, 21:47:52 »
0

Godzina ustalona. Wyjeżdżamy w sobotę 1 grudnia o 9.00 rano z Rogowa Towarowego Wąsk. W tej chwili jedzie 5 osób. Jest jeszcze jedno miejsce. Panowie aktywiści ktoś chętny?

S pozdravem Adam
Zapisane

Adam W
Dyrektor
*****
Długość toru:: 601 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #17 : 29 Listopad 2007, 07:53:46 »
0

Miejsce już zajęte.

S pozdravem Adam
Zapisane

Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1019 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #18 : 29 Listopad 2007, 11:14:21 »
0

Jedzie ktoś z Warszawy? Ja zamierzam przyjechać pociągiem o 7.01 z Warszawy zachodniej. Czy ktoś jeszcze zamierza skorzystać z tego połączenia?
Zapisane

Adam W
Dyrektor
*****
Długość toru:: 601 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #19 : 02 Grudzień 2007, 22:21:36 »
0

Zdjęcia z wyjazdu na stronie FPKW.

S pozdravem Adam
Zapisane

Strony: [1] 2 3 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!