Misiek_K
|
|
« Odpowiedz #20 : 01 Wrzesień 2008, 17:42:25 » |
0
|
Jak by nie było oby się powiodło... na pewno dobrze że wspominają iż to co jest to jest kropla w możu potrzeb (bo to przecież ledwo na remont rumuna wystarczy*) więc trzeba mieć większą kasę... Miło, że coś sie zaczyna dziać - oby nie zabrakło chłopakom zapału i nie utknęli w gąszczu odbijania się od wszelkiej maści urzędników. A co do kasy to trzeba tam włożyć, oj trzeba (ale pewna fundacja swego czasu wzięła na ten cel niezłą sumkę - czyżby całą już wydali??). A to co jeździło to po cichu i nikt nie wiedział. Cały Przasnysz był oklejony plakatami
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gajos
|
|
« Odpowiedz #21 : 03 Wrzesień 2008, 11:44:14 » |
0
|
Wracając do tytułu postu, sprawa wyprawy rowerowej z mojej strony jest aktualna, przy okazji można by naocznie przekonać o stanie kolejki. Na dniach a może i godzinach podam moje dni wolne. Ale na pewno przed 26. Trasa? Wzdłuż torów i bocznic
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gajos
|
|
« Odpowiedz #22 : 04 Wrzesień 2008, 14:22:48 » |
0
|
a więc moje dni wolne w wrześniu: 16, 18, 21, 25.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gagarek
Młotkowy
Długość toru:: 77 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #23 : 15 Wrzesień 2008, 21:41:37 » |
0
|
A co do kasy to trzeba tam włożyć, oj trzeba (ale pewna fundacja swego czasu wzięła na ten cel niezłą sumkę - czyżby całą już wydali??). Kasę dostali, ale ta fundacja przestała istnieć, a raczej działać na MKD jak mnie pamięć nie myli w 2005 roku, kiedy to kolejką zainteresowało się SKPL. Jak i jedni, jak i drudzy nie wiele zrobili dla dobra kolejki. SKPL-owi można podziękować wyremontowaniu przejazdu na drodze krajowej numer 7 i zajeżdżenia dwóch lokomotyw, z czego jedna była niedawno, mówię pod względem kilometrów, w naprawie rewizyjnej. Oj potrafią chłopaki.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
konrad
|
|
« Odpowiedz #24 : 15 Wrzesień 2008, 22:58:15 » |
0
|
tak, bo lokomotywy to psują się tylko od jeżdżenia, a nieruchome stanie konserwuje je....
|
|
|
Zapisane
|
Urok sapiącej ciuchci jest niepodważalny ale lokomotywa spalinowa to potęga.
|
|
|
Marcin117
|
|
« Odpowiedz #25 : 15 Wrzesień 2008, 23:08:12 » |
0
|
Szczególnie w zimie z niespuszczoną wodą z układu chłodzenia.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
|
« Odpowiedz #26 : 16 Wrzesień 2008, 18:35:37 » |
0
|
tak, bo lokomotywy to psują się tylko od jeżdżenia, a nieruchome stanie konserwuje je.... Najlepiej "konserwuje" tlenek żelaża, bo jak wiadomo tlenki metali mają znacznie większą twardość od czystego metalu. Dlatego też "zaleca się" odstawianie silnika na parę lat, aby jego gładź cylindrowa nabrała nowych właściwości - późniejsze uruchomienie będzie odznaczać się wówczas zupełnie nową "jakością"
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Misiek_K
|
|
« Odpowiedz #27 : 16 Wrzesień 2008, 19:42:14 » |
0
|
Kasę dostali, ale ta fundacja przestała istnieć, a raczej działać na MKD jak mnie pamięć nie myli w 2005 roku, kiedy to kolejką zainteresowało się SKPL. Fundacja (miejscowa, żeby było jasne) się z tych pieniążków jakoś musiała rozliczyć, bo to było dofinansowanie celowe. SKPL-owi można podziękować wyremontowaniu przejazdu na drodze krajowej numer 7 i zajeżdżenia dwóch lokomotyw, z czego jedna była niedawno, mówię pod względem kilometrów, w naprawie rewizyjnej. Oj potrafią chłopaki. No nie przesadzajmy, za dużo to one nie jeździły. Sprzęt, który ma 20 i więcej lat nie jest nówką sztuką z fabryki.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kolejarz999
Czytelnik
Długość toru:: 8 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #28 : 06 Październik 2008, 13:59:26 » |
0
|
Ja Wam wszystkim wkrótce powiem całą prawdę co sie dzieje patrząc od wewnątrz począwszy od lotu i wójta przez ekipę a na taborze kończąc. coś w rodzaju "prześwietlenia" całej tej kolejki...
|
|
|
Zapisane
|
nienawidzę SkPl-u
|
|
|
grzegorz_sykut
|
|
« Odpowiedz #29 : 06 Październik 2008, 15:16:26 » |
0
|
Jaki cel ma Twoje oświadczenie?
SKPL-u już na kolejce nie ma od pewnego czasu, a osoby zainteresowane zajmują się kolejką samodzielnie. Kogo chcesz oskarżać i komu miało by to służyć a komu zaszkodzić? Bo nie rozumiem celowości i powodów Twojego posta.
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam
Grzegorz Sykut Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Nadwiślańskiej KW
|
|
|
Kajetan
|
|
« Odpowiedz #30 : 06 Październik 2008, 20:37:17 » |
0
|
Hmm... kolejne wcielenie pewnego kolegi-samobójcy z Krośniewic?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kolejarz999
Czytelnik
Długość toru:: 8 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #31 : 06 Październik 2008, 22:40:24 » |
0
|
Moje oświadczenie ma cel typowo informacyjny, z tą róznicą że znam całą sytuację powiedzmy że z obserwacji, i wiem co sie szykuje. Nie ma to na celu ani pomocy ani zaszkodzenia, tylko informacji (mam nadzieje, ze kogoś zainteresuje). Dobrze wiem że na szczęście nie ma już SKPL którego bezgranicznie nienawidzę za szkody jakie wyrządzają polskim kolejkom. Dla tych zainteresowanych chłopaków którzy jeszcze coś robią- uznanie, ale Gajkowski nie jest Wam jeszcze tak do końca znany... szczegóły niebawem
|
|
|
Zapisane
|
nienawidzę SkPl-u
|
|
|
OczeQ
SGKW
Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
|
« Odpowiedz #32 : 06 Październik 2008, 23:05:13 » |
0
|
...a balcerowicz musi odejść :!:
sorry, NMSP
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
|
|
|
AXEL
|
|
« Odpowiedz #33 : 07 Październik 2008, 15:11:03 » |
0
|
Kolejarzu999, gdyby nie SKPL to kupa polskich wąskotorówek dziś byłaby tylko na zdjęciach z Krośniewicami włącznie. Jaki ten niedobry SKPL jest taki jest ale swoje dobre zrobił, a że to firma prowadząca działalność zarobkową a nie stowarzyszenie miłośników pielęgnujących każdą śrubkę - niestety, nie można mieć wszystkiego. Co do MKD, za SKPLu przynajmniej czasem coś jeździło.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
pleszewianin
Młotkowy
Długość toru:: 149 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #34 : 07 Październik 2008, 15:43:59 » |
0
|
Kolejarzu999, gdyby nie SKPL to kupa polskich wąskotorówek dziś byłaby tylko na zdjęciach z Krośniewicami włącznie. Jaki ten niedobry SKPL jest taki jest ale swoje dobre zrobił, a że to firma prowadząca działalność zarobkową a nie stowarzyszenie miłośników pielęgnujących każdą śrubkę - niestety, nie można mieć wszystkiego. Co do MKD, za SKPLu przynajmniej czasem coś jeździło. Popieram kolego AXEL gdyby nie SKPL to z dzisiejszej Pleszewskiej by nic nie było.. Tylko dziury w podkładach na całej trasie z Pleszewa do Kowalewa. Gdyby nie miasto to w 2004 roku Pleszewska była by już zaliczona do przeszłości bo pkp już ją zaczynało powoli rozbierać w kowalewie (częśći objazdu). Ale kolejkę przejeło miasto a operatorem został SKPL i kolejka jeździ:)
|
|
|
Zapisane
|
Nie jestem przedstawicielem PKL
|
|
|
grzegorz_sykut
|
|
« Odpowiedz #35 : 07 Październik 2008, 16:16:18 » |
0
|
Hmm... kolejne wcielenie pewnego kolegi-samobójcy z Krośniewic? Raczej niespełnionego małoletniego miłośnika z Mławy który w zależności od tego skąd wiatr wieje po tej stronie się ustawia. Problem w tym że koledzy z Krośniewic dużo i mocno mówią ale także dużo robią, natomiast mławski młodzian w pewnym momencie się zatracił i nie wie z jakimi wiatrakami i po co walczy. A tak na marginesie wątek dotyczy Mławskiej KD na rowerze.
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam
Grzegorz Sykut Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Nadwiślańskiej KW
|
|
|
kalito
|
|
« Odpowiedz #36 : 07 Październik 2008, 16:22:20 » |
0
|
A ja myślę, żeście się dali wciągnąć w głupią gadkę. Zamykam
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam Kalito Piszę w miarę poprawnie po polsku.
|
|
|
|