andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #20 : 22 Kwietnia 2010, 18:08:13 » |
0
|
Czy Żuławy walczą o niego??
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #21 : 22 Kwietnia 2010, 18:53:48 » |
0
|
A czy czasem parowozy nie dostały swego czasu bana  na linii nadmorskiej? Zdaje się, że nawet gdy na początku tal '90 Px jeździł z pociągami specjalnymi, to tylko na południe od Nowego Dworu...
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #22 : 22 Kwietnia 2010, 19:08:53 » |
0
|
A tego to nie wiem ale parowóz na plaży był by atrakcją jak w Rewalu. Nawet trójkąty są. Tylko na Prawym Brzegu Wisły nie ma a po obrotnicy prawie nie ma śladu.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Adam W
|
 |
« Odpowiedz #23 : 22 Kwietnia 2010, 22:02:12 » |
0
|
A po co Ci obrotnice i trójkąty do Px-a?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #24 : 22 Kwietnia 2010, 22:07:56 » |
0
|
Kominem naprzód ładniej wygląda :razz: . A propos obrotnicy na Prawym Brzegu Wisły, to budowano ją z myślą o wagonach motorowych (konkretnie jednokierunkowych MBd1) i Px by się na niej tak, czy inaczej nie zmieścił (no, chyba że po odpięciu tendra).
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #25 : 22 Kwietnia 2010, 22:09:21 » |
0
|
W Sztutowie i tak musi obrócić żeby objechać skład. Gdyby był podobny trójkąt na prawym brzegu parowóz zawsze by jechał przodem.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
SMG
|
 |
« Odpowiedz #26 : 25 Kwietnia 2010, 23:22:12 » |
0
|
Można poprosić jakieś zdjęcia tego sprzętu  ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
px48
|
 |
« Odpowiedz #27 : 09 Maja 2010, 20:58:34 » |
0
|
Tak przy okazji dopowiem tylko, że parowóz Px48-1907 posiada w rzeczywistości tender Pt6x48-1920. Sam parowóz też nie był do końca sobą, gdy opuszczał średzką parowozownią był składanką z uszkodzonych elementów peiksów 1726,1756,1920. Nikt nie przypuszczał wówczas, że jeszcze kiedyś będzie zrobiony pod parę. Kolejną ciekawą rzeczą jest fakt, że tak na prawdę opuścił Fablok pomiędzy peiksami 1919 a 1920.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #28 : 10 Maja 2010, 22:08:38 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kamicz
SGKW

Długość toru:: 298 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #29 : 10 Maja 2010, 22:11:14 » |
0
|
Takie to chyba nawet z fabryki nie wychodziły :grin:
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam, Kamil Górnośląskie Koleje Wąskotorowe www.sgkw.eu
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #30 : 10 Maja 2010, 22:13:04 » |
0
|
No z takim dzwonem to z pewnością nie :cool: (ojj, za ten komentarz mam przechlapane w Juracie 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
px48
|
 |
« Odpowiedz #31 : 10 Maja 2010, 22:39:26 » |
0
|
Bardzo ładnie to wygląda (i tak za chwilę znajdzie się ktoś komu się malowanie nie podoba). Ja pamiętam ten parowóz jak jeździł w ropopochodnym lakierze i innych tam węglowych stworzeniach. Cieszę się, że wraca pod parę.
P.S Już widzę tą boazerię po 5 rozpalaniach :mrgreen:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #32 : 10 Maja 2010, 22:48:31 » |
0
|
Wiadomo już gdzie trafi?
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #33 : 11 Maja 2010, 20:28:29 » |
0
|
Wiadomo :mrgreen: Wyremontowany w INTERLOKU Piła Px48-1907 dzięki firmie Wilbo został wypożyczony dla Pomorskiego Towarzystwa Miłośników Kolei Żelaznych jako operatora ŻKD. Wedle wstępnych planów parowóz będzie czynny w ruchu planowym. Aby było to możliwe, konieczne stanie się odtworzenie pasów przeciwpożarowych wzdłuż toru na mierzei oraz pozyskanie wąskotorowego żurawia do nawadniania parowozu. Źródło: http://wolneforumgdansk.pl/viewtopic.php?p=26603&sid=7884393d71d6009c54c88b977c393928#26603Przy okazji wyjaśniła się kwestia parowozów, linii nadmorskiej i banana.
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #34 : 11 Maja 2010, 20:31:12 » |
0
|
Ano  Jutro postaram się wrzucić zdjęcia z załadunku Px'a (ha! koleją pojedzie!!!)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #35 : 11 Maja 2010, 21:00:51 » |
0
|
Szykuj tam Panie kolego Dziadku dla Nas integrację wzorem Jędrzejowa... wszak impreza była wystrzałowa a i dorpowadzić się ów parowy karawan udało 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #36 : 11 Maja 2010, 21:06:07 » |
0
|
Właściciel jest otwarty na takie imprezy - ale proponuję termin po-wakacyjny (Px będzie sprawdzony, szlak też, turyści odpuszczą, i inne takie...)
Kto się pisze?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #37 : 12 Maja 2010, 10:35:50 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:22:03 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #38 : 12 Maja 2010, 22:24:17 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
marekus
|
 |
« Odpowiedz #39 : 13 Maja 2010, 20:00:13 » |
0
|
Linki nie działają.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|