Jarek Franczyk
|
 |
« Odpowiedz #20 : 30 Listopada 2007, 07:03:09 » |
0
|
Jak narazie nie ma zagrożonego terminu przewozów turytycznych w sezonie 2008.
To bardzo dobra wiadomość. I niech kolejce zawsze wiedzie się dobrze... :wink: A jednak nie ma co być pesymistą :mrgreen:
|
|
|
Zapisane
|
Prawdziwa kolej odjechała z ostatnim parowozem...
|
|
|
polo
Młotkowy
 
Długość toru:: 145 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #21 : 30 Listopada 2007, 08:19:48 » |
0
|
powinno się postawić przed wiaduktem , bramę z stalowej rury słusznej średnicy niech w nią sobie dźwig [...] , koszt odbudowy będzie mniejszy. A co jak coś uderzy w wiadukt w momencie kiedy będzie jechał po nim pociąg z turystami ?
|
|
|
Zapisane
|
Nie Lubię Fotografów Kolejowych
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #22 : 30 Listopada 2007, 09:23:09 » |
0
|
a czy tego wiaduktu nie dało by się podnieść wyżej?? 2,6 to trochę nisko ;/
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #23 : 30 Listopada 2007, 09:29:21 » |
0
|
to już raszej powinno się obniżyć poziom drogi bo podnoszenie wiaduktu to większa robota.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #24 : 30 Listopada 2007, 10:04:17 » |
0
|
hmm ale czy jak by podkopał fundamenty to było by dobrze??coś mi się nie chce wieżyć żeby był tam fundamenty na 3m w ziemie.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #25 : 30 Listopada 2007, 10:19:16 » |
0
|
powinno się postawić przed wiaduktem , bramę z stalowej rury słusznej średnicy Z tego co widać na fotce, to tam już sa takie bramy z szyn postawione... Pytanie, jak ten kloeś przejechał pod tą konstrukcją i sie nie kapnał, że w nią uderzył (a musiał, jeżeli był wyższy niż te 2,6 m) :neutral:
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
Jarek Franczyk
|
 |
« Odpowiedz #26 : 30 Listopada 2007, 21:21:43 » |
0
|
a czy tego wiaduktu nie dało by się podnieść wyżej?? 2,6 to trochę nisko ;/ no... i sąsiednie szlaki :mrgreen:
|
|
|
Zapisane
|
Prawdziwa kolej odjechała z ostatnim parowozem...
|
|
|
Ok22-17
SGKW

Długość toru:: 31 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #27 : 04 Grudnia 2007, 15:22:06 » |
0
|
Pytanie, jak ten kloeś przejechał pod tą konstrukcją i sie nie kapnał, że w nią uderzył (a musiał, jeżeli był wyższy niż te 2,6 m) Koleś skrajnik z szyn najpierw zabrał ze sobą, potem przęsło wiaduktu. Dzwigar konstrukcji do kasacji, do czasu wymiany ruch całkowicie wstrzymany.
|
|
|
Zapisane
|
Ok22-17
|
|
|
Ok22-17
SGKW

Długość toru:: 31 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #28 : 04 Grudnia 2007, 15:23:40 » |
0
|
a czy tego wiaduktu nie dało by się podnieść wyżej?? 2,6 to trochę nisko ;/ A kto za to zapłaci ?? To już będzie robota za kwoty 6-7 cyfrowe
|
|
|
Zapisane
|
Ok22-17
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #29 : 04 Grudnia 2007, 16:31:00 » |
0
|
6-7 cyfrowe ?? :shock: chyba trochę przesadziłeś. wystarczy wydłużyć podpory i założyć dźwigary wyżej. Tory zmiąć i nawieść trochę gruzu a potem zpowrotem ułożyć.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Ariel Ciechański
|
 |
« Odpowiedz #30 : 04 Grudnia 2007, 17:02:30 » |
0
|
6-7 cyfrowe ?? :shock: chyba trochę przesadziłeś. wystarczy wydłużyć podpory i założyć dźwigary wyżej. Tory zmiąć i nawieść trochę gruzu a potem zpowrotem ułożyć. O ile znam Andrzeja, to raczej są realne kwoty.
|
|
|
Zapisane
|
Pozdr.<br />CAr.<br /> 
|
|
|
Ok22-17
SGKW

Długość toru:: 31 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #31 : 05 Grudnia 2007, 21:15:27 » |
0
|
6-7 cyfrowe ?? :shock: chyba trochę przesadziłeś. wystarczy wydłużyć podpory i założyć dźwigary wyżej. Tory zmiąć i nawieść trochę gruzu a potem zpowrotem ułożyć. Aby przeprowadzić taką przebudowę obiektu mostowego potrzebne jest: 1) projekt przebudowy 2) przebudowa obiektu, która podniesie niwelete toru na obiekcie i dojazdach i w konsekwencji poszerzenie podstawy nasypu i być może wykup gruntu. Sory ale co chcesz osiągnąć poprzez "nawiezienie trochę gruzu"?? Chyba mandat za urządzanie dzikiego wysypiska śmieci. Ponadto nikt o zdrowych zmysłach nie podpisze się pod dopuszczeniem do eksploatacji linii kolejowej zbudowanej z "trochę gruzu" Aktualnie obiekt pozwala bezpiecznie poruszać się pojazdom samochodowym o wysokości 2,6 m. Podniesienie tej wysokości o nawet pół metra absolutnie nie zlikwiduje problemu. Przypomnę że skrajnia drogowa to 4,5 m i raczej nikt nie wyda pozwolenia na budowę obiektu nie spełniającego normy. Nie wiem czy dobrze zrozumialem Twoją wypowiedź, gdyż absolutnie nie rozumiem terminu, który użyłeś "tory zmiąć".
|
|
|
Zapisane
|
Ok22-17
|
|
|
statek
|
 |
« Odpowiedz #32 : 05 Grudnia 2007, 22:01:39 » |
0
|
Witam
Z tego co mi wiadomo, przebudowa tego wiaduktu jest w tym miejscu niezwykle trudna. Chwilę za wiaduktem znajduje się 60m. most nad rz. Bystrą więc konieczne byłoby także podniesienie i tej konstrukcji. Jeśli chodzi o obnizenie poziomu drogi to także jest to niemozliwe z powodu wysokiego lustra wody na terenie zalewowym w tym terenie. Nie jestem w tym temacie specjalistą ale przebudowa tego wszystkiego na "tak zeby było dobrze" to potężne koszty.
Pozdrawiam Michał
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #33 : 05 Grudnia 2007, 22:48:14 » |
0
|
Ok22-17 zakradła sie mała literówka. powinno być: tor zdjąć. A odnośnie gruzu to powinno być w "". To że jest projekt przebudowy to wiem bo w przeciwnym przypadku była by to samowola budowlana = rozbiurka do stanu poprzedniego.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Ok22-17
SGKW

Długość toru:: 31 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #34 : 10 Grudnia 2007, 22:35:53 » |
0
|
Ok22-17 zakradła sie mała literówka. powinno być: tor zdjąć. A odnośnie gruzu to powinno być w "".
No cóż, staram się zrozumieć młody człowieku, ale wyobraź sobie gdyby taka literówka zdarzała się komus kto ogłasza przetarg... Sugeruję czytać dokładnie to co sie pisze przed wysłaniem. Niestety, albo traktujemy się poważnie, albo jesteśmy jak dzieci w piaskownicy. Swoją drogą z perspektywy mojej, czyli jak mówia wieku węgla zabawa w piaskownicy jest miłą perspektywą :wink:
|
|
|
Zapisane
|
Ok22-17
|
|
|
Mike Russ
|
 |
« Odpowiedz #35 : 03 Stycznia 2008, 14:41:30 » |
0
|
Zdaje się że pisze się "Rozbiórka" odnośnie "małych literówek". Myślę że jedyną tutaj radą będzie użycie naprawdę solidnego skrajnika, bo tego wiaduktu z tego co wiem nawet nie idzie objechać.... Ufam, że uda się naprawić:)
|
|
|
Zapisane
|
Modelarstwo komputerowe - nowe technologie w popularyzacji kolei wąskotorowych
|
|
|
mikus
Młotkowy
 
Długość toru:: 100 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #36 : 03 Stycznia 2008, 19:31:27 » |
0
|
Nie znam sytuacji, jak to tam wygląda, ale tańsze od tych milionowych kosztów podniesienia wiaduktu byłoby podniesienie na jakimś odcinku poziomu drogi do poziomu torowiska, żeby powstał przejazd kolejowy, a jeżeli są to tereny zalewowe to i powinno to być w interesie innych, żeby droga nie była zalewana...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Michał Z
|
 |
« Odpowiedz #37 : 06 Stycznia 2008, 16:40:07 » |
0
|
możesz co mi o tym napisać?? Skończyło się to tym że po uszkodzeniu wiaduktu w Witaszycach PKP miało pretekst aby zlikwidować całą Jarocińską KD . Ciekawe, jak powstają takie bajki? Kolej zamknięto w 1991 w ramach likwidacji najbardziej deficytowych wąskotorówek, wiadukt był w pełni sprawny także po zamknięciu ruchu, odbyły się tam wówczas przejazdy specjalne dla Niemców. Natomiast faktem jest, że ok. rok po zamknięciu ruchu w ramach remontu i poszerzania drogi zburzono wiadukt. pozdr M.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Silgrin4D
|
 |
« Odpowiedz #38 : 07 Stycznia 2008, 10:32:11 » |
0
|
Koleś skrajnik z szyn najpierw zabrał ze sobą, potem przęsło wiaduktu. :shock: :shock: :shock: Musiał być chyba totalnie zrąbany, aby nie zauważyć czegoś takiego :oops: Czy już wiadomo, w jakim był stanie? Mam nadzieję, że uda się wyciągnąć cały ten remont ze środków ubezpieczenia. Facet będzie miał przerąbane u wszystkich ubezpieczeniowców od Loary po Kołymę :mrgreen:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ok22-17
SGKW

Długość toru:: 31 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #39 : 07 Stycznia 2008, 19:44:39 » |
0
|
Nie znam sytuacji, jak to tam wygląda, ale tańsze od tych milionowych kosztów podniesienia wiaduktu byłoby podniesienie na jakimś odcinku poziomu drogi do poziomu torowiska, żeby powstał przejazd kolejowy, a jeżeli są to tereny zalewowe to i powinno to być w interesie innych, żeby droga nie była zalewana... Obawiam się ze zakres i koszt takiej przebudowy byłby znacznie wyższy - konieczna budowa nasypów (podjazdów) na drodze do niwelety linii kolejowej (czyli do wysokosci około 3m powyżej obecnego pzebiegu) i nawierzchni na drodze na długości kilkuset metrów.
|
|
|
Zapisane
|
Ok22-17
|
|
|
|