204wras
Czytelnik
Długość toru:: 7 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #60 : 02 Kwietnia 2008, 18:00:31 » |
0
|
Już za parę lat ma wystartować Wrocławska KD będzie ona miała prześwit 750mm. Tabor Wr KD będzie stacjonować w lokomotywowniach: Wrocław Poświętne, Wrocław Księże Wielkie, Trzebnica, Żerniki Wrocławskie. Tabor Tabor zapewni Bombardier a mianowicie: 30 lokomotyw manewrowych Lyd3, 60 uniwersalnych wąskotorowych lokomotyw Lzd4 o mocy 1,5 raza większej od ST44, 50 wagonów motorowych Mbxd4 i 200 wagonów doczepnych (w tym 50 sterowniczych) możliwych do eksploatacji również z lokomotywami, 750 wagonów towarowych i dodatkowo na podstawie oryginalnej dokumentacji odbuduje 15 parowozów Px48 i 10 Tw53 które będą prowadzić planowe pociągi i 30 wagonów 1Aw i 30 wagonów typu 3Aw dodatkowo na stan kolejki zostało przyznanych 6 lokomotyw Lxd2. Wszystkie parowozy, wagony 1Aw oraz 3Aw, lokomotywy Lxd2 i 24 wagony Bxhpi odbudowanych przez RMT Protram będą stacjonować w lokomotywowni Wrocław Księże Wielkie ,która oprócz taboru odbudowanego i lokomotyw Lxd2 będzie eksploatować również tabor nowoczesny. Lokomotywownia Wrocław Księże Wielkie Lokomotywownia ta będzie czynną parowozownią stanowiącą swego rodzaju muzeum, lokomotywownia ta będzie prowadzić pociągi przede wszystkim na trasach do Trestna, Mokrego Dworu, Iwin, Siechnic, Centrum Miasta i na stację towarową Wrocław Brochów.
|
|
|
Zapisane
|
Odbudujmy Wrocławską KD. Tworzę mapę do TRS 2004 "Hluboczepska KD"
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #61 : 03 Kwietnia 2008, 01:36:47 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 04:46:54 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #62 : 03 Kwietnia 2008, 16:58:04 » |
0
|
To by było jakieś 2000kW dodam dla ułatwienia :wink:
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
konrad
|
 |
« Odpowiedz #63 : 04 Kwietnia 2008, 10:23:05 » |
0
|
Phinek to nawet w tym temacie musi mieć prawdziwe dane  w końcu inżynier lubi pożądek 
|
|
|
Zapisane
|
Urok sapiącej ciuchci jest niepodważalny ale lokomotywa spalinowa to potęga. 
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #64 : 04 Kwietnia 2008, 12:31:09 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 04:46:36 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Kajetan
|
 |
« Odpowiedz #65 : 05 Kwietnia 2008, 01:13:46 » |
0
|
Gdyby w końcu te magiczne nowoczesne uniwersalne lokomotywy miały moc 3 MW a nie 1,5 razy więcej niż ST44 - czy to nie przmiało by lepiej? Yyyyy.... 1 KM = 736 W 3 MW = 3000 kW = 4076 KM to jest ponad dwa razy więcej od ST44... Zależy co rozumiesz przez "lepiej"...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #66 : 06 Kwietnia 2008, 00:17:34 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 04:46:05 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Kajetan
|
 |
« Odpowiedz #67 : 06 Kwietnia 2008, 23:05:41 » |
0
|
Okej. Sądziłem po prostu że moc wydała Ci się za duża jak na wąskotorowe warunki.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #68 : 07 Kwietnia 2008, 09:50:12 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 04:45:53 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
KLAN PALUCHOWSKICH
|
 |
« Odpowiedz #69 : 25 Kwietnia 2008, 15:54:35 » |
0
|
Nowy pojazd na wąskich torach ? Już w lutym ! Już w lutym w Pionkowskiej Fabryce Drezyn Kolejowych zostanie ukończony prototyp drezyny DM2000. Konstruktorom PFDK przyświecała idea stworzenia lekkiego, nowoczesnego i funkcjonalnego pojazdu technicznego dedykowanego kolejom wąskotorowym. -Prototyp waży 2750kg w stanie służbowym, posiada zabudowę modułową (możliwość szybkiej zmiany charakteru pojazdu, od paki towarowej do kontenera pogotowia torowego a nawet kontenera pasażerskiego o pojemności 15 osób-przyp. red.)Zespół napędowy stanowi silnik wysokoprężny CAT 3126B o mocy 131kW połączony na stałe z przekładnią hydrauliczną VOITH napędzającą obydwie osie wymiennie z pracą jako pompa hydrauliczna. Obecnie jesteśmy na ukończeniu prac montażowych i w ciągu tygodnia rozpoczniemy pierwsze jazdy próbne.- zdradził nam szef działu projektowo produkcyjnego, Paweł Norweg (  ) Po załadowaniu balastu drezyna może pełnić rolę lokomotywy o parametrach zbliżonych do lokomotyw serii Lyd1 BP, Gazeta Wąskotorowa 31,05,2007 :twisted: :twisted: :twisted:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
tczewianin
|
 |
« Odpowiedz #70 : 27 Kwietnia 2008, 13:50:26 » |
0
|
Jak to przeczytałem już chciałem jechać do Pionek kupić drezynę prawie (zapomniałem że to Rail Fiction) :mrgreen:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gta
Gość
|
 |
« Odpowiedz #71 : 27 Kwietnia 2008, 19:05:07 » |
0
|
Dobrze. Nareszcie nasz stary tabor wąskotorowy zostanie wymieniony. Pierwsza drezyna jeśli będzie udana można będzie zrobić więcej.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gkw
|
 |
« Odpowiedz #72 : 27 Kwietnia 2008, 22:02:18 » |
0
|
Kolego to jest Rail Fiction :wink:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gta
Gość
|
 |
« Odpowiedz #73 : 28 Kwietnia 2008, 15:38:30 » |
0
|
Rail fiction, co to takiego?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
KLAN PALUCHOWSKICH
|
 |
« Odpowiedz #74 : 28 Kwietnia 2008, 18:38:56 » |
0
|
Rail fiction, co to takiego? "Jeżeli ktoś ma jakiś poroniony pomysł, to zapraszam do twórczego pisania...." jak sam opis watku brzmi, czyli wszystko co byście chcieli na kolejce a nigdy nie będzie  Wspólne puszczanie wodzy fantazji 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gta
Gość
|
 |
« Odpowiedz #75 : 28 Kwietnia 2008, 19:25:58 » |
0
|
Odbudowują Opalenicką Już od 3 maja ruszają pociągi turystyczne w relacji Opalenica - Trzcianka zach. Przejazdy będą się odbywały codziennie. Pociągi będą prowadzone parowozami serii Px48. Wyjazd z Opalenicy o każdej pełnej godzinie, a z Trzcianki zach. każde 30 minut po pełnej godzinie. Będą to pociągi kursujące całodobowo (także z przejazdami nocnymi). Zapraszamy serdecznie.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #76 : 28 Kwietnia 2008, 22:07:53 » |
0
|
Rail fiction, co to takiego? Czasami sie kolego zastanawiam skąd ty się urwałeś... Bo na choinkę mi to nie wygląda nawet... edit (kalito): "kolega" gta już został zdeaktywowany...
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
Alois Pietrucha
Nowicjusz

Długość toru:: 46 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #77 : 03 Grudnia 2008, 16:29:57 » |
0
|
To coś od siebie dorzucę: Przewozy Regionalne od nowego rozkładu przejmują wszystkie przewozy na liniach wąskotorowych. Do obsługi pociągów używane będa przerobione na wąski tor wagony typu Bhp, przebudowane na motorowe - Mbxp 1. Rzecz jasna w tradycyjnych, oliwkowych barwach. Ministerstwo Transportu wprowadziło zakaz prowadzenia komunikacji autobusowej na ltrasach, które pokrywają się z liniami kolejowymi. Spółka Arriva PCC została postawiona w stan likwidacji. Z powodu znacznych potoków pasażerskich PKP Przewozy Regionalne wycofało szynobusy na większości linii, przywracając tradycyne składy wagonowe..
Z pozdrowieniami z nad morza:)
|
|
|
Zapisane
|
PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście - Mój zakład pracy. The best:) Nienawidzę Arriva PCC SP42+4Bhp - pociąg przyszłości w woj. kujawsko - pomorskim.
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #78 : 03 Grudnia 2008, 20:29:27 » |
0
|
To coś od siebie dorzucę: Przewozy Regionalne od nowego rozkładu przejmują wszystkie przewozy na liniach wąskotorowych. Boże, uchowaj :-) To brzmi jak zły sen albo przepowiednia końca świata, nawet w tym wątku.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Karol
|
 |
« Odpowiedz #79 : 03 Grudnia 2008, 20:30:08 » |
0
|
... Sześcioletni plan naprawy polskich kolei wykonany został przed terminem! Nie oddamy kolei kapitalistom a dzięki pracy kolejarzy rośnie i potężnieje gospodarka naszej ojczyzny! Mam nadzieję, że ta wizja na zawsze pozostanie fiction bo powrotu do czasów głębokiego komunizmu na szczczęście prócz kolejarzy to już mało kto chce 
|
|
|
Zapisane
|
.
|
|
|
|