Świat kolejek wąskotorowych SMF
29 Marzec 2024, 07:43:10 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Przeworsk: brak chętnych do przejęcia.  (Przeczytany 31327 razy)
polo
Młotkowy
**
Długość toru:: 145 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #20 : 25 Marzec 2009, 12:14:31 »
0

za 144 tys. to ile można wyremontować torowiska ?
Zapisane

Nie Lubię Fotografów Kolejowych
Pechu
Młotkowy
**
Długość toru:: 107 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #21 : 25 Marzec 2009, 14:02:51 »
0

Cytat: "polo"
za 144 tys. to ile można wyremontować torowiska ?

wedle moich obliczeń "na szybko" bedzie to ok. 500m, z całkowitą wymianą podkładów wąsk. drewnianych typ 2WB, ręcznym balastowaniem toru tłuczniem starouzytecznym oraz poprawą odkształceń toru w planie i profilu.
Zapisane
Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1220 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #22 : 25 Marzec 2009, 19:33:45 »
0

Cytat: "obserwator"
wg moich informacji na trasie kolejki jest około 11 do 12 gmin , recepta jest prosta , każda z gmin przeznacza na promocję po 1 tyś zł miesięcznie x 12 = 12 000 zł miesięcznie x 12 mięsiecy = 144 000 zł .

Niech gminy odpowiedzą sobie same na pytanie czy za jeden tysiąc złotych miesięcznie warto mieć atrakcję turystyczną ?

PROSTE i LOGICZNE !!!


Czytając uśmiechnąłem się nieco, ale chyba ze smutkiem. Jako stary zgred mam często syndrom, że coś jest ekstremalnie trudne i może lepiej zająć się czymś bardziej efektywnym.
Ale ostatnio mówię inaczej - więc, Kolego Obserwatorze, wyślij oficjalne zapytania i zaproszenia do tych wszystkich gmin, poproś jedną z nich aby użyczyła swojej świetlicy na spotkanie. Przygotuj prezentację o korzyściach z tytułu zawiązania spółki kolejkowej. Poniesiesz koszty znaczków i ew. biletów na przejazd do Przeworska. Z pewnością w prezentacji wesprze Cię Władek Żelazny od lat bez skutku stukający do samorządowych czaszek. To wszystko. Czy przyznasz, że to jest proste ?
Zapisane

obserwator
Mechanik
***
Długość toru:: 239 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #23 : 26 Marzec 2009, 13:40:05 »
0

NIESTETY MASZ RACJĘ- ratowaniem PKD jest chyba najbardziej zainteresowany nacz. Źelazny i może SKPL, bo trudno im odmówić racji
Zapisane
Łukasz
SGKW
*
Długość toru:: 203 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #24 : 02 Kwiecień 2009, 16:34:28 »
0

Niestety pojawił sie przetarg Nieruchomości na tabor Przeworskiej Kolei Wąskotorowej:
Wśród tego jest Lxd2-282, węglarki i platformy.

Lp Klasa złomu Pochodzenie złomu (opis, nazwa środka trwałego) waga urządzenia w tonach przed likwidacją wg. dokumentacji technicznej szacowana masa złomu do sprzedazy wyjaśnienie różnicy wagi pomiędzy kol. 4 i 5 lokalizacja szaczegółowa, adres wykaz dodatkowych prac niezbędnych do pozyskania złomu, dokumentacja osoba kontaktowa (nazwisko, telefon)
1 2 3 4 5 6 7 8 9
1 N 7 Lokomotywa spalinowa L45M nr inw.095/03/091 nr lokomotywy 282 32,000 29,000 Przeworsk rozbiórka na miejscu postoju i uporządkowanie terenu Zarządca NR Rzeszów Pan Marek Stanoch tel. 507 022 354.
2 N 7 Wagon techniczny kryty normalnotorowy nr inw. 9/015/00044/7/00 nr wag. 823 699 brak danych po ważeniu Przemyśl Zarządca NR Przemyśl Pan Kazimierz Łaskarzewski tel. 507 022 355.
3 N 7 Wagon techniczno-gospodarczy pozyskany od likwidatora IŻ Rzeszów 75% zużycia 10,000 po ważeniu stacja Munina
4 N 7 Wagon węglarka nr inw. 9/015/00059/7/00 nr wag. 00165247601 9 6,550 4,400 Przeworsk Zarządca NR Rzeszów Pan Marek Stanoch tel. 507 022 354.
5 N 7 Wagon węglarka nr inw. 9/015/00061/7/00 nr wag.00175248705 6 6,300 4,200 Przeworsk
6 N 7 Wagon węglarka nr inw. 9/015/00062/7/00 nr wag.00175248708 0 6,680 4,400 Przeworsk
7 N 7 Wagon węglarka nr inw. 9/015/00065/7/00 nr wag. 00165247655 5 6,600 4,200 Przeworsk
8 N 7 Wagon platforma nr inw. 9/015/00066/7/00 nr wag.00173246554 5 7,210 5,500 Przeworsk rozbiórka na miejscu postoju i uporządkowanie terenu Zarządca NR Rzeszów Pan Marek Stanoch tel. 507 022 354.
9 N 7 Wagon platforma nr inw. 9/015/00070/7/00 nr wag .00173246514 9 7,120 5,200 Przeworsk
10 N 7 Wagon węglarka nr inw. 9/015/00071/7/00 nr wag. 00165247864 3 6,540 4,400 Przeworsk
11 N 7 Wagon węglarka nr inw. 9/015/00063/7/00 nr wag. 00165247943 5 brak danych 4,200 Przeworsk
12 N 7 Wagon transporter nr inw. 9/015/00068/7/00 nr wag. 00173246556 0 brak danych 5,000 Przeworsk
13 N 7 Wagon platforma nr inw. 9/015/00067/7/00 nr wag. 00173246002 7 7,200 5,400 Przeworsk
14 N 7 Myjnia parowodna UHO-2 nr inw.9/015/00325/6/59 brak danych po ważeniu Przeworsk
15 N 7 Tokarka kłowa pociągowa TUG-48 nr inw.098/03/0/91 2,000 2,000 Przeworsk
16 N 7 Tokarka kłowa pociągowa nr inw.099/03/0/91 0,300 0,300 Przeworsk
17 N 7 Generator typ 3EPZ-7,5 nr inw.097/03/0/91 3,000 3,000 Przeworsk
18 N 7 Suwnica bramowa nr. Inw.096/03/0/91 brak danych po ważeniu Przeworsk
N 7 Suma 94,300 81,200

Szkoda tych wagonów, może Bieszczadzka Kolejka Leśna skusiłaby się na kilka do przebudowy na letniaki?
Może Starachowice również byłyby zainteresowane dodatkowym letniakiem?
Zapisane
MK-waskotorowiec
Mechanik
***
Długość toru:: 167 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #25 : 02 Kwiecień 2009, 17:11:18 »
0

Dobrze, że to tylko węglarki i platformy. A co do tego rumuna to był on sprawny, czy stał jako eksponat?
Zapisane
Szymek
Mechanik
***
Długość toru:: 235 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #26 : 02 Kwiecień 2009, 18:27:42 »
0

Lxd2-282 przez pewien czas stał jako pomnik w Dynowie, gdy 2001 został zastąpiony Px48-1734 odstawiono go do Przeworska.http://www.tabor.wask.pl/egzemplarz.php?&id=50243
Zapisane
Łukasz
SGKW
*
Długość toru:: 203 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #27 : 02 Kwiecień 2009, 18:56:28 »
0

Rumun na pewno jest nieźle wypatroszony, jednak co nie oznacza, że nie może zostać zachowany jako pomink techniki.
Cóż, zrobiło mi się przykro, gdy przeczytałem post kolegi "MK-Wąskotorowca".  :Co?:
Co z tego, że to są węglarki i platformy.... jak za kilka lat na wielu kolejach wąskotorowych nie będzie można zestawić porządnego składu historycznego złożonego dajmy na to z 8 czy 10 wagonów bo wszystko pójdzie na złom... Pytanie również, z czego będą budowane letniaki na reaktywowanych kolejach wąskotorowych? Szkoda przebudowywać wagonów krytych, których i tak już jest mało.
Fakt, ciekawe, w jakim stanie technicznym są te wagony, jednak myślę że warto byłoby je zachować.
Jest w ogóle jakaś szansa na ich uratowanie? Szkoda że w czasie kryzysu PKP przypomniało sobie o zabytkowych wagonach.
Zapisane
MK-waskotorowiec
Mechanik
***
Długość toru:: 167 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #28 : 02 Kwiecień 2009, 19:27:02 »
0

Źle mnie Pan zrozumiał. Żałuję tych węglarek i platform, ale biorąc pod uwagę obecną sytuację kolejki to dobrze, że nie tną na złom sprawnych rumunów, letniaków i bxhpi.
Zapisane
Ariel Ciechański
Administrator
*****
Długość toru:: 973 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #29 : 03 Kwiecień 2009, 09:18:19 »
0

Cytat: "MK-waskotorowiec"
... ale biorąc pod uwagę obecną sytuację kolejki to dobrze, że nie tną na złom sprawnych rumunów, letniaków i bxhpi.

Na sprzedaż idzie tabor PKP S.A., a nie tabor Starostwa Powiatowego w Przeworsku - więc Twój komentarz jest mocno nie trafiony.
Zapisane

Pozdr.<br />CAr.<br />
obserwator
Mechanik
***
Długość toru:: 239 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #30 : 20 Kwiecień 2009, 10:57:47 »
0

Gminy i Powiat ogłosił że będzie działał konstruktywnie z SKPL , a pieniądze się znajdą ....... w maju mają byc podpisane stosowne umowy pomiedzy samorzadami a SKPL i kolejka jedzie dalej - NEWS od nacz. Żelaznego
Zapisane
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1840 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #31 : 20 Kwiecień 2009, 14:05:36 »
0

Jak zatem mozna sie bylo domyslac, posuniecie SKPL-u z wypowiedzeniem mialo na celu zmobilizowanie samorzadow.
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!