gajos
|
 |
« Odpowiedz #60 : 18 Grudnia 2008, 16:12:44 » |
0
|
Pierwsze co mi przychodzi na myśl to "jak on się tak nabił??"
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Helek
Młotkowy
 
Długość toru:: 146 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #61 : 18 Grudnia 2008, 19:15:41 » |
0
|
Kierowca niech lepiej podziękuje losowi.
|
|
|
Zapisane
|
Przyszłość jest prezentem,jaki robi nam przeszłość.
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #62 : 19 Grudnia 2008, 00:52:10 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 03:06:17 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Helek
Młotkowy
 
Długość toru:: 146 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #63 : 19 Grudnia 2008, 06:43:29 » |
0
|
Zrobi się kabriolet :lol:
|
|
|
Zapisane
|
Przyszłość jest prezentem,jaki robi nam przeszłość.
|
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #65 : 31 Grudnia 2008, 15:47:26 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #66 : 31 Grudnia 2008, 16:30:46 » |
0
|
Kiedyś się zastanawiałem czy w taki sposób nie dao by się przewozić wagonów. Nie potrzeba wynajmować specjalnej lawety. jak widać ktoś wpadł na taki pomysł i go zrealizował (choć nie chodziło o przewóz na inne tory)
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #67 : 01 Stycznia 2009, 15:08:52 » |
0
|
Kiedyś było takie coś, nazywało się transporter Culmeyera. Swoją drogą, jakby zapiąć to 3Aw do agregatu na bazie M62, byłby pojazd w sam raz na problemy komunikacyjne wielu miast :razz:
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #68 : 01 Stycznia 2009, 16:47:37 » |
0
|
Czyli nie wpadłem na nic nowego...
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #69 : 05 Stycznia 2009, 04:38:58 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 01:41:09 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #70 : 06 Stycznia 2009, 16:27:12 » |
0
|
Ooo 4:18 - 4:28 Crash test taboru WNP :wink:
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
Szymek
|
 |
« Odpowiedz #71 : 17 Stycznia 2009, 19:42:52 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #72 : 18 Stycznia 2009, 12:00:49 » |
0
|
Czyżby tor suwnicowy :?:
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #73 : 18 Stycznia 2009, 12:27:33 » |
0
|
Sadząc po podkładach zapewne. Przeróbka z normalnego 
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Helek
Młotkowy
 
Długość toru:: 146 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #74 : 30 Stycznia 2009, 10:51:59 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Przyszłość jest prezentem,jaki robi nam przeszłość.
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #75 : 30 Stycznia 2009, 13:41:55 » |
0
|
Stary film. Jest na YT od dawna
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
tompalec
|
 |
« Odpowiedz #76 : 30 Stycznia 2009, 18:26:49 » |
0
|
Chciałbym poznać parametry jezdne tej lokomotywy. :lol: To jakiś unikat na skale światową. :mrgreen: :mrgreen:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #77 : 30 Stycznia 2009, 19:52:49 » |
0
|
Trochę jeździłem tako "lokomotywą" i powiem ze strasznie głośno w kabinie. Ale ten tym tak ma 
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Szymek
|
 |
« Odpowiedz #78 : 30 Stycznia 2009, 20:34:04 » |
0
|
Jest to w prostej lini następca Kolejowego Konia Pociągowego. Typ: Lgs60 - L(okomotywa), g(umowe koła), s(palinowa), 60 (kM). Szczególnie popularna na "zaoranych" lub "zwiniętych" torach, ale czasem używana też na normalnych. Budka maszynisty mogła być otwarta (cabrio) lub zamknięta. Do celów turystycznych występowały też wersje stylizowane na parowozy - jednak do tego celu lepsze okazują się mocniejsze wersje lokomotyw Lgs. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #79 : 30 Stycznia 2009, 21:25:55 » |
0
|
Moc to: C-360 -> 52 kM C-355 -> 45 kM C-360-3p -> 47 kM Czasem można spotkać wersje 4x4
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
|