RadekO
|
|
« : 03 Sierpień 2008, 22:59:20 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
student
|
|
« Odpowiedz #1 : 04 Sierpień 2008, 23:21:08 » |
0
|
Dachy remontuje firma z Gniezna, wynajęta przez PKP. Robi to bardzo sprawnie. Prawdą jest, że wyprowadzony został jeden z "rumunów" (Lyd2-56), znajduje sie on w tej chwili w Wagonowni. Czeka... Drugi (Lyd2-51) przypomniał sobie tylko czasy manewrów (innymi słowy trzeba go było wyciągnąć, żeby wydostać 56) :-) Rewelacji jest więcej, ale cierpliwości. Pozostałe informacje będą podawane sukcesywnie, za wcześnie jeszcze by o tym pisać... :cool: Pozdrowienia.
|
|
|
Zapisane
|
Rodzi się w bólach, ale zwali z nóg.
|
|
|
Piottr_tt
|
|
« Odpowiedz #2 : 05 Sierpień 2008, 08:49:03 » |
0
|
Powodzenia. Trzymam kciuki za udrożnienie szlaku choćby do Zakładów Przemysłowych...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piotrek
|
|
« Odpowiedz #3 : 05 Sierpień 2008, 12:50:29 » |
0
|
Miło czytać o dobrych wieściach. Również życzę powodzenia. :smile: A co do Lyd2-56, dlaczego właśnie ona została przestawiona do Wagonowni? Macie jakieś plany uruchomienia jej?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jarek Franczyk
|
|
« Odpowiedz #4 : 07 Sierpień 2008, 13:33:16 » |
0
|
Powodzenia. Trzymam kciuki za udrożnienie szlaku choćby do Zakładów Przemysłowych... Dołączam się do tych kciuków :wink: Wasza 600-tka jest tak urocza, że chociaż wspomniany odcinek niech pozostanie i funkcjonuje.
|
|
|
Zapisane
|
Prawdziwa kolej odjechała z ostatnim parowozem...
|
|
|
102N
|
|
« Odpowiedz #5 : 07 Sierpień 2008, 14:19:02 » |
0
|
600 i tabor na nią jest ciut za "mały" jak dla mnie,ale też będę "kciukować",czeakm na dalsze informacje;)
|
|
|
Zapisane
|
1. Admin / Moderator ma zawsze rację. 2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
|
|
|
Jarek Franczyk
|
|
« Odpowiedz #6 : 08 Sierpień 2008, 07:29:45 » |
0
|
600 i tabor na nią jest ciut za "mały" (...) ...właśnie to jest takie urocze... 6 0 0
|
|
|
Zapisane
|
Prawdziwa kolej odjechała z ostatnim parowozem...
|
|
|
102N
|
|
« Odpowiedz #7 : 08 Sierpień 2008, 10:14:55 » |
0
|
Ja jeżdże na 750 i jak ide na Maltanke w Poznaniu to te tory mi sie wydają takie śmieszne;)
|
|
|
Zapisane
|
1. Admin / Moderator ma zawsze rację. 2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
|
|
|
Phinek
Gość
|
|
« Odpowiedz #8 : 12 Sierpień 2008, 23:58:39 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Styczeń 2011, 04:05:38 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
RadekO
|
|
« Odpowiedz #9 : 13 Sierpień 2008, 19:57:15 » |
0
|
No 600mm ma swój urok, tym razem nasza Białośliwska dostała drugą szanse, zobaczymy jaka ona będzie i czy władze wykorzystają ją, a nie tak jak do tej pory pozwolili na niszczenie tego unikatowego zabytku o nowościach będę Was informował. Pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
lisiogonek
|
|
« Odpowiedz #10 : 15 Sierpień 2008, 00:04:37 » |
0
|
Powodzenia. Trzymam kciuki za udrożnienie szlaku choćby do Zakładów Przemysłowych... Bardzo bliskie jest mi to zagadnienie....i chciałbym napisać tylko tyle że udrożnienie szlaku do stacji Zakłady Przemysłowe Nieżychowo jest kwestią w głównej mierze przejazdu przez krajową "10". Ostatnio zauważyłem że drogowcy całkiem zaasfaltowali przejazd...ale pominąwszy kwestię krzaków na torach to właściwie można by jeździć pod samą "10". Nie czyni się tego z uwagi na brak mijanki w tym miejscu, co oznacza że w którąś stronę trzeba by pociąg na dość długim odcinku "pchać" co jest niewskazane...Poza tym mamy nadzieję że już niedługo faktycznie tę sprawę uda sie popchnąć dalej niż tylko do ZP Nieżychowo...ale na razie trzeba czekać. Zresztą prawdę mówiąc roboty na szlaku obecnie przejezdnym nie brak (podejrzewam że Koledzy z innych kolejek również nie narzekają na brak zajęć na torach przy usuwaniu nadmiaru roślinności), więc czekanie wypełniamy bieżącymi pracami. Stację też jakoś trzeba utrzymać, szczególnie teraz gdy odnowione są dachy, to i roślinność trzeba opanować. Rąk do pracy nie ma zbyt wiele, czasu również, więc staramy sie mozliwie efektywnie go wykorzystywać...
|
|
|
Zapisane
|
TWKP : LKM 26004 - już pod parą!
|
|
|
RadekO
|
|
« Odpowiedz #11 : 04 Wrzesień 2008, 20:04:54 » |
0
|
Może to Was zainteresuje
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
brok
|
|
« Odpowiedz #12 : 04 Wrzesień 2008, 20:41:33 » |
0
|
A czemu służyły te manewry?
|
|
|
Zapisane
|
Najpiękniejsze są takie podróże, Które pamięć na zawsze zachowa, Gdy dziewczyna jest piękna nad podziw, A kolejka wąskotorowa...
|
|
|
student
|
|
« Odpowiedz #13 : 04 Wrzesień 2008, 21:14:30 » |
0
|
Służyły zabezpieczeniu najcenniejszego Lyd2-56 w Wagonowni po definitywnym zapadnięciu się dachu lokomotywowni... Pozdrowienia.
|
|
|
Zapisane
|
Rodzi się w bólach, ale zwali z nóg.
|
|
|
Kajetan
|
|
« Odpowiedz #14 : 04 Wrzesień 2008, 21:52:14 » |
0
|
A jak Wam idzie remont dachu?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
RadekO
|
|
« Odpowiedz #15 : 04 Wrzesień 2008, 22:19:32 » |
0
|
dachy są już gotowe co zresztą możesz zauważyć na moim forum (pierwszy post)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|