Dariusz
|
|
« : 07 Marca 2009, 23:24:47 » |
0
|
W dniu dzisiejszym pomimo arktycznej pogody udało sie przywieźć do Jędrzejowa pierwszą partię taboru z dawnej Piotrkowskiej KD - Lyd2 z dawnej kolejki Cukrowni Kruszwica oraz dwuosiową węglarkę.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Romas
|
|
« Odpowiedz #1 : 08 Marca 2009, 09:00:09 » |
0
|
Pogratulować!!! Mam nadzieję, że nie będę odosobniony jeśli poproszę o zdjęcia z tego wydarzenia .
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andy
|
|
« Odpowiedz #2 : 08 Marca 2009, 14:57:16 » |
0
|
Zdjęcia Kol. Piotrka:
|
|
« Ostatnia zmiana: 07 Maja 2011, 20:28:24 wysłane przez kalito »
|
Zapisane
|
|
|
|
andy
|
|
« Odpowiedz #3 : 08 Marca 2009, 17:29:28 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
OnlyBreslau
|
|
« Odpowiedz #4 : 08 Marca 2009, 18:11:29 » |
0
|
Pamiętam tą lydke jeszcze z kruszwicy gratulacje
|
|
|
Zapisane
|
Ar kas jums patinka, o ne tai, ką jūs pasiūlymas
|
|
|
Łukasz
SGKW
Długość toru:: 203 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #5 : 08 Marca 2009, 19:17:57 » |
0
|
Naprawdę cieszę się z tego, że transport doszedł do skutku. Mam nadzieję, że węglarka cukrownicza po remoncie będzie mogła uczestniczyć w pociągach specjalnych na Jędrzejowskiej kolejce. Szkoda tylko pozostałego na stacji w Piotrkowie taboru... Wagon 3Aw należy chyba do stowarzyszenia z Krośniewic, ale co z resztą? Szkoda by było, żeby po przetargu zostały przerobione na wsad hutniczy...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andy
|
|
« Odpowiedz #6 : 09 Marca 2009, 11:10:57 » |
0
|
Jak donosi korespondent Piotrek: Jędrzejów dziś rano.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
arti281
|
|
« Odpowiedz #7 : 09 Marca 2009, 11:32:12 » |
0
|
Aż się oko raduje :wink:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
tompalec
|
|
« Odpowiedz #8 : 09 Marca 2009, 12:39:31 » |
0
|
Byłem na pożegnaniu we wrześniu. Aż mnie krew zalewa jak można sie w Polsce pozbywać takich miejsc. Uratujcie wszystko co możliwe.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
PKW
Nowicjusz
Długość toru:: 26 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #9 : 09 Marca 2009, 21:35:23 » |
0
|
Byłem na pożegnaniu we wrześniu. Aż mnie krew zalewa jak można sie w Polsce pozbywać takich miejsc. Uratujcie wszystko co możliwe. Jeżeli chodzi o Piotrkowską KD to sprawa jest przesądzona!!! "śmierć szlaku">"agonia stacji"="ŚMIERĆ PIOTRKOWSKIEJ KD"
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
tompalec
|
|
« Odpowiedz #10 : 10 Marca 2009, 21:05:47 » |
0
|
Chodziło mi o to żeby inne kolejki uratowały co się da. Żeby nie było tak że część taboru zostanie bezpowrotnie zniszczona wraz z niwelacją całego terenu. Wątpie żeby nabywca tych terenów w ogóle zauważył że tam coś jest. Dla Niego to będzie kupa złomu i desek do pieca. Dlatego piszę żebyście ratowali co się da. Rozumiem że budynku stacji przenieść się nie da :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
|
« Odpowiedz #11 : 10 Marca 2009, 21:58:05 » |
0
|
Da się przenieść ale to kosztuje.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
andy
|
|
« Odpowiedz #12 : 31 Maja 2009, 12:21:26 » |
0
|
Jestem w posiadaniu kolejnych zdjęć z załadunku i rozładunku. Rano zrobiłem kilka zdjęć, także z kontynuacji demontażu scian bocznych. Galerie już na stronie
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
badziol
SGKW
Długość toru:: 112 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #13 : 09 Czerwca 2009, 22:29:58 » |
0
|
Witam :wink:
Cieszę się, że Jędrzejów wzbogacił się o nowy tabor. Jednocześnie żal mi Piotrkowa :cry: Mam natomiast pytanie. Widzę, że Lyd1 nie ma wyprowadzonych przewodów hamulcowych. Jak więc z jej wykorzystaniem przy pracy na szlaku, bo chyba na chwilę obecną jest ograniczone? Oczywiście jeśli chodzi o kursowanie taboru z hamulcem powietrznym.
pozdrawiam badziol
|
|
|
Zapisane
|
Wąskie jest piękne:)
|
|
|
arti281
|
|
« Odpowiedz #14 : 09 Czerwca 2009, 22:54:04 » |
0
|
Witam :wink:
Cieszę się, że Jędrzejów wzbogacił się o nowy tabor. Jednocześnie żal mi Piotrkowa :cry: Mam natomiast pytanie. Widzę, że Lyd1 nie ma wyprowadzonych przewodów hamulcowych. Jak więc z jej wykorzystaniem przy pracy na szlaku, bo chyba na chwilę obecną jest ograniczone? Oczywiście jeśli chodzi o kursowanie taboru z hamulcem powietrznym.
pozdrawiam badziol Nic nie jest ograniczone.W zależności kto jak do tego podchodzi.Wiadomo w co powinna być zaopatrzona ale siła wyższa.Jak ktoś psa będzie chciał uderzyć to kija zawsze znajdzie
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
|
« Odpowiedz #15 : 09 Czerwca 2009, 23:50:05 » |
0
|
a
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 14:58:39 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Marcin117
|
|
« Odpowiedz #16 : 09 Czerwca 2009, 23:54:01 » |
0
|
A swoją drogą to gdzie Lasek z Bieszczad ma zespolony... nie panikujmy :wink: Nie ma zespolonego bo wagony też go nie mają. Po co zespolony skoro na każdym(lub co drugim) wagonie siedzi hamulcowy.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andy
|
|
« Odpowiedz #17 : 10 Czerwca 2009, 00:06:54 » |
0
|
Widzę, że Lyd1 nie ma wyprowadzonych przewodów hamulcowych. Spokojnie, niebawem sprzęgi hamulcowe zostaną zabudowane.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Adam W
|
|
« Odpowiedz #18 : 10 Czerwca 2009, 07:47:06 » |
0
|
Sprzęgi hamulcowe to ostatnia rzecz w hamulcu zespolonym Czy ta Lydka ma instalację hamulca zespolonego? Kran, zbiorniki, zawór rozrządczy? S pozdravem Adam
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
arti281
|
|
« Odpowiedz #19 : 10 Czerwca 2009, 11:55:01 » |
0
|
O ile pamiętam to nie
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|