Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 12:33:26 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Przejazd do Rept  (Przeczytany 9196 razy)
Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1220 m

W terenie W terenie


WWW
« : 05 Lipca 2009, 19:43:03 »
0

Witam

Zapraszamy do galerii dokumentującej naszą wyprawę na "prawie wiosenny" przejazd na GKW do zabytkowej kopalni w Reptach w marcu 2009.

Zapraszamy na stronę http://gdario.republika.pl/ pozycja 17 "GKW - przejazd do kopalni w Reptach - marzec 2009"
Zapisane

Piottr_tt
Minister
******
Długość toru:: 2006 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #1 : 06 Lipca 2009, 00:58:47 »
0

Nie wiem czy to tak ma być, ale pod Firefoxem strona się całkowicie rozjeżdża wzdłuż, wszerz i na boki po ekranie, jeżeli mógłbyś, podawaj bezpośrednie linki do poszczególnych galerii...
Zapisane

Pozdrawiam, Piottr
Nowa galeria foto -  http://wedrownosc.flog.pl
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #2 : 06 Lipca 2009, 12:23:55 »
0

Ja mam FF i jest wszystko ok

http://dariusz.110mb.com/gkw_marzec_09/index.html bezpośredni
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
emibe
Administrator
*****
Długość toru:: 1053 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #3 : 06 Lipca 2009, 12:49:52 »
0

Cytat: "Piottr_tt"
Nie wiem czy to tak ma być, ale pod Firefoxem strona się całkowicie rozjeżdża wzdłuż, wszerz i na boki po ekranie, jeżeli mógłbyś, podawaj bezpośrednie linki do poszczególnych galerii...


W przypadku tła graficznego utrudniającego percepcję strony polecam w FF -> Widok -> Styl strony -> Ignoruj style. Pomaga.  :wink:
Ewentualni  lub dodatkowo: ctrl+F -> wpisać "rept" i już mamy linka.
Zapisane
Piottr_tt
Minister
******
Długość toru:: 2006 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #4 : 07 Lipca 2009, 13:22:10 »
0

Ja nie chcę nic mówić, ale w Internet Explorerze 8 też strona się rozjeżdża niebywale, mnie to wygląda na brak jednego </table> w kodzie...
Zapisane

Pozdrawiam, Piottr
Nowa galeria foto -  http://wedrownosc.flog.pl
102N
Zawiadowca
****
Długość toru:: 466 m

W terenie W terenie



jakub.luczak
« Odpowiedz #5 : 07 Lipca 2009, 13:29:25 »
0

http://dariusz.110mb.com/gkw_marzec_09/slides/GKW_011.html

O cholera!Takie sprzęgi macie na wszystkich wagonach,czy tylko na rumunach?
Zapisane

1. Admin / Moderator ma zawsze rację.
2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
OczeQ
Moderator
*****
Długość toru:: 524 m

W terenie W terenie


Wariat torowy


oczeq
WWW
« Odpowiedz #6 : 07 Lipca 2009, 15:07:02 »
0

102N, Tak na szybko to do głowy wpada mi, ze jeździmy na czterech, a nawet pięciu typach sprzegów  :mrgreen: :

1- zwykły hak + łańcuch;
2- Compact (na linkowanym przez Ciebie zdjęciu);
3- orczykowy;
4- Salonka ma własną sztycę/zworę do spinania z innym taborem;
5- letniaki mają w zasadzie 1. ; ale są spięte w zwarty skład na sztywno "laszą", a nie łańcuchem.

pozdrawiam
Zapisane

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
102N
Zawiadowca
****
Długość toru:: 466 m

W terenie W terenie



jakub.luczak
« Odpowiedz #7 : 07 Lipca 2009, 15:10:50 »
0

Aaaa...to mi wszytko wyjaśnia.
Dzięki.
Ale czy nie sprawia wam to....urozmaicenie problemów?
Zapisane

1. Admin / Moderator ma zawsze rację.
2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
OczeQ
Moderator
*****
Długość toru:: 524 m

W terenie W terenie


Wariat torowy


oczeq
WWW
« Odpowiedz #8 : 07 Lipca 2009, 15:53:13 »
0

Kwestia przyzwyczajenia :>
Czasami występują jakieś drobne przypadki (np. sprint z kompaktem na 200m, etc.) podczas mieszania taboru na stacji; ale generalnie nie ma z tym jakiejś paniki.
W zasadzie tabor o niestandardowym sprzęgu to tylko kilka sztuk.
Zapisane

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #9 : 07 Lipca 2009, 15:55:36 »
0

A nie można tego jakość trochę ujednolicić??
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
OczeQ
Moderator
*****
Długość toru:: 524 m

W terenie W terenie


Wariat torowy


oczeq
WWW
« Odpowiedz #10 : 07 Lipca 2009, 16:08:53 »
0

andrzej2110, a po co? :wink:

ad 2.
Compacty są mobilne. Zakłada się je i zdejmuje według potrzeb; na fotce widać - ten na maszynie wisi na haku; ten od doczepy jest założony na lekko przerobionym orczyku (tarcza zderzakowa jest zdjeta). Zaletą compacta jest sztywne spięcie maszyny ze składem, co w połączeniu z letniakami "na laszach" daje nam prawie skład zespolony. Problem "naciągania się" sprzęgów praktycznie nie istnieje.

ad 3.
Klasyczne orczyki są tylko pomiędzy doczepami, które i tak nie są rozpinane. Zewnętrzne sprzęgi doczep rumuńskich są dostosowane do założenia compacta.

ad 4.
Salonka wyjeżdża na tyle rzadko (kilka razy do roku), ze nie sprawia to żadnego kłopotu.
Zapisane

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1220 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #11 : 07 Lipca 2009, 18:35:08 »
0

Chciałbym zwrócić uwagę na szczególne zachowanie zasad bezpieczeństwa podczas sprzęgania. Aby manewrowy nie znajdował sie pomiędzy tarczami zderzakowymi posługuje się specjalnym przyrządem ułatwiającym ustawienie sprzęgu podczas dociskania składu. Niestety, nie mam go na zdjęciu, a jego specyficzna nazwa wyleciała mi z głowy  :oops:
Poproszę Kolegów z GKW o podpowiedź - z tego co opowiadał nam Paweł, jest to dzieło ostatniego Kierownika na Karbiu.
Zapisane

konrad
Mechanik
***
Długość toru:: 296 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #12 : 07 Lipca 2009, 23:27:08 »
0

Cytat: "Dariusz"
Chciałbym zwrócić uwagę na szczególne zachowanie zasad bezpieczeństwa podczas sprzęgania. Aby manewrowy nie znajdował sie pomiędzy tarczami zderzakowymi posługuje się specjalnym przyrządem ułatwiającym ustawienie sprzęgu podczas dociskania składu. Niestety, nie mam go na zdjęciu, a jego specyficzna nazwa wyleciała mi z głowy  :oops:
Poproszę Kolegów z GKW o podpowiedź - z tego co opowiadał nam Paweł, jest to dzieło ostatniego Kierownika na Karbiu.


kurcze, a ja myślałem, że to się po prostu nazywa "specjalnie wygięty kawałek drutu"
Zapisane

Urok sapiącej ciuchci jest niepodważalny ale lokomotywa spalinowa to potęga.
Bartosz Uryga
Moderator
*****
Długość toru:: 343 m

W terenie W terenie


WRS Bytom Karb


« Odpowiedz #13 : 08 Lipca 2009, 00:33:07 »
0

Cytat: "Dariusz"
Chciałbym zwrócić uwagę na szczególne zachowanie zasad bezpieczeństwa podczas sprzęgania. Aby manewrowy nie znajdował sie pomiędzy tarczami zderzakowymi posługuje się specjalnym przyrządem ułatwiającym ustawienie sprzęgu podczas dociskania składu. Niestety, nie mam go na zdjęciu, a jego specyficzna nazwa wyleciała mi z głowy :oops:
Poproszę Kolegów z GKW o podpowiedź - z tego co opowiadał nam Paweł, jest to dzieło ostatniego Kierownika na Karbiu.

Konstrukcja ta została raczej opracowana głównie po to, żeby móc przytrzymywać dość ciężki kompakt

http://stud.pam.szczecin.pl/~wizard/details.php?image_id=12387&mode=search
Zapisane

'Każdy dzień jest podróżą...'

www.sgkw.eu
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1840 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #14 : 09 Lipca 2009, 09:33:28 »
0

Cytat: "Dariusz"
Chciałbym zwrócić uwagę na szczególne zachowanie zasad bezpieczeństwa podczas sprzęgania. Aby manewrowy nie znajdował sie pomiędzy tarczami zderzakowymi posługuje się specjalnym przyrządem ułatwiającym ustawienie sprzęgu podczas dociskania składu. Niestety, nie mam go na zdjęciu, a jego specyficzna nazwa wyleciała mi z głowy  :oops:
Poproszę Kolegów z GKW o podpowiedź - z tego co opowiadał nam Paweł, jest to dzieło ostatniego Kierownika na Karbiu.


Urzadzenie to jest dzielem sp. pana Pawla Stery, ostatniego (za czasow PKP) naczelnika WMD Bytom Karb i jest od jego nazwiska zwane czasem dragiem Stery
Mozna je zobaczyc na zdjeciach w galerii na forum 785mm.pl w dziale "WMD Bytom Karb - zjecia wspolczesne".

Edit: jak sie dobrze przyjrzec, to widac je tez tu:

http://dariusz.110mb.com/gkw_marzec_09/slides/GKW_010.html
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!