Dariusz
|
 |
« : 05 Lipca 2009, 19:43:03 » |
0
|
Witam Zapraszamy do galerii dokumentującej naszą wyprawę na "prawie wiosenny" przejazd na GKW do zabytkowej kopalni w Reptach w marcu 2009. Zapraszamy na stronę http://gdario.republika.pl/ pozycja 17 "GKW - przejazd do kopalni w Reptach - marzec 2009"
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #1 : 06 Lipca 2009, 00:58:47 » |
0
|
Nie wiem czy to tak ma być, ale pod Firefoxem strona się całkowicie rozjeżdża wzdłuż, wszerz i na boki po ekranie, jeżeli mógłbyś, podawaj bezpośrednie linki do poszczególnych galerii...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #2 : 06 Lipca 2009, 12:23:55 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
emibe
|
 |
« Odpowiedz #3 : 06 Lipca 2009, 12:49:52 » |
0
|
Nie wiem czy to tak ma być, ale pod Firefoxem strona się całkowicie rozjeżdża wzdłuż, wszerz i na boki po ekranie, jeżeli mógłbyś, podawaj bezpośrednie linki do poszczególnych galerii... W przypadku tła graficznego utrudniającego percepcję strony polecam w FF -> Widok -> Styl strony -> Ignoruj style. Pomaga. :wink: Ewentualni lub dodatkowo: ctrl+F -> wpisać "rept" i już mamy linka.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #4 : 07 Lipca 2009, 13:22:10 » |
0
|
Ja nie chcę nic mówić, ale w Internet Explorerze 8 też strona się rozjeżdża niebywale, mnie to wygląda na brak jednego </table> w kodzie...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
OczeQ
|
 |
« Odpowiedz #6 : 07 Lipca 2009, 15:07:02 » |
0
|
102N, Tak na szybko to do głowy wpada mi, ze jeździmy na czterech, a nawet pięciu typach sprzegów :mrgreen: :
1- zwykły hak + łańcuch; 2- Compact (na linkowanym przez Ciebie zdjęciu); 3- orczykowy; 4- Salonka ma własną sztycę/zworę do spinania z innym taborem; 5- letniaki mają w zasadzie 1. ; ale są spięte w zwarty skład na sztywno "laszą", a nie łańcuchem.
pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
102N
|
 |
« Odpowiedz #7 : 07 Lipca 2009, 15:10:50 » |
0
|
Aaaa...to mi wszytko wyjaśnia. Dzięki. Ale czy nie sprawia wam to....urozmaicenie problemów?
|
|
|
Zapisane
|
1. Admin / Moderator ma zawsze rację. 2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
|
|
|
OczeQ
|
 |
« Odpowiedz #8 : 07 Lipca 2009, 15:53:13 » |
0
|
Kwestia przyzwyczajenia :> Czasami występują jakieś drobne przypadki (np. sprint z kompaktem na 200m, etc.) podczas mieszania taboru na stacji; ale generalnie nie ma z tym jakiejś paniki. W zasadzie tabor o niestandardowym sprzęgu to tylko kilka sztuk.
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #9 : 07 Lipca 2009, 15:55:36 » |
0
|
A nie można tego jakość trochę ujednolicić??
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
OczeQ
|
 |
« Odpowiedz #10 : 07 Lipca 2009, 16:08:53 » |
0
|
andrzej2110, a po co? :wink:
ad 2. Compacty są mobilne. Zakłada się je i zdejmuje według potrzeb; na fotce widać - ten na maszynie wisi na haku; ten od doczepy jest założony na lekko przerobionym orczyku (tarcza zderzakowa jest zdjeta). Zaletą compacta jest sztywne spięcie maszyny ze składem, co w połączeniu z letniakami "na laszach" daje nam prawie skład zespolony. Problem "naciągania się" sprzęgów praktycznie nie istnieje.
ad 3. Klasyczne orczyki są tylko pomiędzy doczepami, które i tak nie są rozpinane. Zewnętrzne sprzęgi doczep rumuńskich są dostosowane do założenia compacta.
ad 4. Salonka wyjeżdża na tyle rzadko (kilka razy do roku), ze nie sprawia to żadnego kłopotu.
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #11 : 07 Lipca 2009, 18:35:08 » |
0
|
Chciałbym zwrócić uwagę na szczególne zachowanie zasad bezpieczeństwa podczas sprzęgania. Aby manewrowy nie znajdował sie pomiędzy tarczami zderzakowymi posługuje się specjalnym przyrządem ułatwiającym ustawienie sprzęgu podczas dociskania składu. Niestety, nie mam go na zdjęciu, a jego specyficzna nazwa wyleciała mi z głowy :oops: Poproszę Kolegów z GKW o podpowiedź - z tego co opowiadał nam Paweł, jest to dzieło ostatniego Kierownika na Karbiu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
konrad
|
 |
« Odpowiedz #12 : 07 Lipca 2009, 23:27:08 » |
0
|
Chciałbym zwrócić uwagę na szczególne zachowanie zasad bezpieczeństwa podczas sprzęgania. Aby manewrowy nie znajdował sie pomiędzy tarczami zderzakowymi posługuje się specjalnym przyrządem ułatwiającym ustawienie sprzęgu podczas dociskania składu. Niestety, nie mam go na zdjęciu, a jego specyficzna nazwa wyleciała mi z głowy :oops: Poproszę Kolegów z GKW o podpowiedź - z tego co opowiadał nam Paweł, jest to dzieło ostatniego Kierownika na Karbiu. kurcze, a ja myślałem, że to się po prostu nazywa "specjalnie wygięty kawałek drutu" 
|
|
|
Zapisane
|
Urok sapiącej ciuchci jest niepodważalny ale lokomotywa spalinowa to potęga. 
|
|
|
Bartosz Uryga
|
 |
« Odpowiedz #13 : 08 Lipca 2009, 00:33:07 » |
0
|
Chciałbym zwrócić uwagę na szczególne zachowanie zasad bezpieczeństwa podczas sprzęgania. Aby manewrowy nie znajdował sie pomiędzy tarczami zderzakowymi posługuje się specjalnym przyrządem ułatwiającym ustawienie sprzęgu podczas dociskania składu. Niestety, nie mam go na zdjęciu, a jego specyficzna nazwa wyleciała mi z głowy :oops: Poproszę Kolegów z GKW o podpowiedź - z tego co opowiadał nam Paweł, jest to dzieło ostatniego Kierownika na Karbiu. Konstrukcja ta została raczej opracowana głównie po to, żeby móc przytrzymywać dość ciężki kompakt http://stud.pam.szczecin.pl/~wizard/details.php?image_id=12387&mode=search
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #14 : 09 Lipca 2009, 09:33:28 » |
0
|
Chciałbym zwrócić uwagę na szczególne zachowanie zasad bezpieczeństwa podczas sprzęgania. Aby manewrowy nie znajdował sie pomiędzy tarczami zderzakowymi posługuje się specjalnym przyrządem ułatwiającym ustawienie sprzęgu podczas dociskania składu. Niestety, nie mam go na zdjęciu, a jego specyficzna nazwa wyleciała mi z głowy :oops: Poproszę Kolegów z GKW o podpowiedź - z tego co opowiadał nam Paweł, jest to dzieło ostatniego Kierownika na Karbiu. Urzadzenie to jest dzielem sp. pana Pawla Stery, ostatniego (za czasow PKP) naczelnika WMD Bytom Karb i jest od jego nazwiska zwane czasem dragiem Stery Mozna je zobaczyc na zdjeciach w galerii na forum 785mm.pl w dziale "WMD Bytom Karb - zjecia wspolczesne". Edit: jak sie dobrze przyjrzec, to widac je tez tu: http://dariusz.110mb.com/gkw_marzec_09/slides/GKW_010.html
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|