KLAN PALUCHOWSKICH
|
 |
« Odpowiedz #20 : 28 Maja 2010, 09:55:09 » |
0
|
Następnym razem będzie: Bartosz Paluchowski, Fakty, Rogów
Kamil już do mnie dzwonił w tej sprawie ...
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #22 : 01 Lipca 2010, 18:35:59 » |
0
|
A ta bocznica normalnotorowa do elewatora jest jeszcze sporadycznie używana??
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #23 : 01 Lipca 2010, 19:03:04 » |
0
|
Przejazd "wąski" przez tę drogę jest dość blisko tego "normalnego". Czy budowa tego wiaduktu nie będzie kolidowała z przejazdem? Projektanci będą musieli jakoś sobie poradzić  . Przyjmując dopuszczalne pochylenia niwelety drogi, promienie łuków pionowych itd. miejsca powinno im wystarczyć.
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #24 : 01 Lipca 2010, 19:12:31 » |
0
|
@ Wiadukt: Temat jest prowadzony od co najmniej 2-3 lat. Oczywiście my chcemy, aby wiadukt objął również kolejkę, gdyż w przeciwnym razie skrzyżowanie z krajówką stanie się jeszcze bardziej niebezpieczne. Pomocne jest też to, że nie tylko my wojujemy z tą inwestycją... np. swoje ale zgłasza elewator który martwi się o dojazd do siebie oraz Rogów, który stracił by jeden z wjazdów z krajówki na teren zabudowany. Biorąc pod uwagę ukształtowanie terenu (tor na nasypie) dziwne jest, że koniecznie chcą wiadukt, skoro można by drogę dołem puścić... można, lecz wody gruntowe... itd... czyli jest to sprawa długa i zagmatwana... zobaczymy co wyjdzie. - @ 2xm: Łuki pionowe w przypadku tej krajówki to chyba nie istnieją  Proponuję przejazd tą droga przez Rawę (projektanta bym za jaja powiesił) zaś zgodnie z niweletami, to właśnie wiadukt będzie kończył się tuż przed przejazdem. @ Elewator: Bocznicy nie używają chyba od 5 lat, lecz: - jest ona cały czas podpięta do torów stacyjnych - cały czas mają u siebie Ls60 i 409Da Dzieje się tak dlatego, że mają świadomość, że pozbyć się łatwo, odbudować jest trudno... więc wolą mieć i nie używać, niż rozpirzyć i potem żałować.
|
|
« Ostatnia zmiana: 01 Lipca 2010, 19:14:49 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #25 : 01 Lipca 2010, 19:33:43 » |
0
|
Łuki pionowe w przypadku tej krajówki to chyba nie istnieją Co nie zmienia faktu, że mogłyby wreszcie się pojawić  Szczerze mówiąc ciągnięcie drogi po nasypie/estakadzie na tak długim odcinku wymaga duużej siły przebicia  . Choć z drugiej strony, nasze orły chciały już koniecznie estakadę na pewnych bagnach budować... 
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #26 : 01 Lipca 2010, 21:38:30 » |
0
|
Jak by nie było estakada jest współfinansowana z kasy unijnej, a to oznacza, że nie może być przy tym lipy... miejmy nadzieję, że koniec końców będzie OK.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #27 : 01 Lipca 2010, 21:53:14 » |
0
|
Estakada to raczej za drogo wyjdzie. Wystarczy wykonać nasyp i 2 wiadukty.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #28 : 01 Lipca 2010, 22:53:15 » |
0
|
Wystarczy wykonać nasyp...
... o długości niemal pół kilometra i wysokości ok. 6m. Jeśli dobrze szacuję, będzie to jakieś 50 000 m3 dobrze zagęszczonego gruntu. Tak, czy inaczej - droga zabawa, choć cel szczytny  .
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #29 : 01 Lipca 2010, 22:59:41 » |
0
|
Kosztowna ale jakoś nie wieże aby budowa żelbetowej estakady była tańsza. Pożyjemy zobaczymy. Tylko na ile czasu budowa wstrzyma ruch na wąskim torze??
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #30 : 02 Lipca 2010, 01:15:05 » |
0
|
Kosztowna ale jakoś nie wieże aby budowa żelbetowej estakady była tańsza. To swoją drogą. Problem w tym, że inwestorem jest PLK i oni będą raczej zainteresowani głównie rozwiązaniem swojego problemu, czyli skrzyżowania linii normalnotorowej z drogą. Wszystko inne będzie robione tylko w razie konieczności. Tylko na ile czasu budowa wstrzyma ruch na wąskim torze?? Teoretycznie nawet w razie budowy wiaduktu nad linią wąskotorową nie ma konieczności wstrzymywania ruchu (no, może na jakiś bardzo krótki czas, mierzony w godzinach). Jak będzie w praktyce - zobaczymy.
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
emibe
|
 |
« Odpowiedz #31 : 02 Lipca 2010, 13:55:34 » |
0
|
W dołączonych do ogłoszenia materiałach ograniczają się tylko do przejazdu normalnego. Gdace powinno zależeć na wydłużeniu nasypu i przejściu nad wąskim torem, PLK nie ma w tym interesu. Zamawiający oczekuje, że w wyniku wykonania zamówienia zostanie wybudowany wiadukt drogowy w ciągu drogi krajowej nr 72 Rawa Mazowiecka – Łódź nad torami linii kolejowej Warszawa – Katowice w miejscowości Rogów oraz: - dojazdy drogowe do wiaduktu w ciągu drogi nr 72,
- odwodnienie wybudowanego układu drogowego wraz z urządzeniami podczyszczającymi wody opadowo-roztopowe,
- objazd awaryjny (zgodnie z Rozporządzeniem MTiGM z dn. 26.02.1996r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych z drogami publicznymi i ich usytuowanie (Dz.U. z 1996r. Nr 33, poz. 144 z póź. zm.)),
Modernizacja Linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, LOT C – pozostałe roboty. - zapewnienie dojazdów do działek - przylegających do pasa drogi krajowej, dróg powiatowych i gminnych;
- zapewnienie dojazdów do drogi krajowej nr 72 z dróg powiatowych i gminnych;
- pozostawienie w stanie nienaruszonym przejazdu czynnej Rogowskiej Kolei Wąskotorowej w ciągu drogi krajowej nr 72 Rawa Mazowiecka-Łódź .
PLANPROFIL
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
|
KLAN PALUCHOWSKICH
|
 |
« Odpowiedz #34 : 05 Listopada 2010, 22:04:22 » |
0
|
1. Kolej Wąskotorowa Rogów-Rawa-Biała od dziś istnieje także na portalu Facebook http://www.facebook.com/pages/Rogow-Poland/Kolej-Waskotorowa-Rogow-Rawa-Biala/2412692261342. Miło mi również poinformować o pojawieniu się banera reklamującego akcję 1% dla FPKW na stronie pkp.pl baner wyświetla się na przemian z innymi banerami w kolejności losowej, aby go ujrzeć należy odświeżać stronę do skutku jeśli nie wyświetli się odrazu.
|
|
« Ostatnia zmiana: 05 Listopada 2010, 22:50:53 wysłane przez KLAN PALUCHOWSKICH »
|
Zapisane
|
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #35 : 05 Listopada 2010, 23:57:27 » |
0
|
Na necie to się nic nie uchowa... http://www.facebook.com/pages/SGKW-Bytom/137533839629807To jak, będzie wymiana "Like it!" 
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
KLAN PALUCHOWSKICH
|
 |
« Odpowiedz #36 : 06 Listopada 2010, 00:02:12 » |
0
|
Dopiero sie ucze tego skryptu, jak to zrobić ?:>
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #37 : 06 Listopada 2010, 00:06:28 » |
0
|
Wchodzisz na fejsbukową stronę i pod logiem powinno być coś w stylu "dodaj do ulubionych na mojej stronie", czy jakoś tak.
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
KLAN PALUCHOWSKICH
|
 |
« Odpowiedz #38 : 06 Listopada 2010, 00:07:39 » |
0
|
Już  Facebook na siłe integruje mi KWRRB z moim rpofilem i połowa działań idzie z mojego profilu połowa z KWRRB
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #39 : 06 Listopada 2010, 00:17:27 » |
0
|
Też mam jakieś takie rozdwojenie na tym przybytku, ze coś napiszę i nie wiem czy się pokaże jako kolej, czy jako ja prywatnie 
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
|