Świat kolejek wąskotorowych SMF
05 Października 2024, 15:43:56 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Pleszewska "lidka" lyd1 w nowych barwach SKPL  (Przeczytany 17513 razy)
pleszewianin
Mechanik
***
Długość toru:: 150 m

W terenie W terenie


« : 27 Sierpnia 2009, 13:06:15 »
0

http://skpl.kalisz.pl/news.shtml
Wiedziałem już o tym od początku jednak dopiero po oficjalnej informacji na stronie skpl chciałem was o tym poinformować:)
Zapisane

Nie jestem przedstawicielem PKL
MK-waskotorowiec
Mechanik
***
Długość toru:: 167 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #1 : 27 Sierpnia 2009, 18:47:35 »
0

Teraz to już wszyscy wiedzą i nie ma po co informować. Wcześniej, to co innego.
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4304 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #2 : 27 Sierpnia 2009, 19:05:51 »
0

Wybaczcie, że będę nieco sarkastyczny...

Cytat: "na podanej stronie jakaś osoba"
Lokomotywa Lyd1-255 podczas naprawy rewizyjnej związanej z przeglądem układu napędowego, hamulcowego i biegowego otrzymała także nowe malowanie.


Według mnie istnieje jednak delikatna różnica między NR a PK. A ostatnimi czasy większość napraw ogranicza się do pomalowania taboru...

Sorki za off, ale jakoś nie przypada mi do gustu obecny trend nazywania jakiejkolwiek dłubaninki w taborze naprawą rewizyjną.

A co do malowania, to uważam, że jest pierwsza klasa i nie ma co się krzywić, że nie pachnie historycznym, bo wygląda bardzo dobrze, a popadanie w skrajność, że Lyd1 to tylko ciemna zieleń jest jednak ekstremizmem. :razz:
Zapisane

Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach.
(Edmund Burke)
102N
Zawiadowca
****
Długość toru:: 466 m

W terenie W terenie



jakub.luczak
« Odpowiedz #3 : 27 Sierpnia 2009, 19:40:49 »
0

Cytat: "MK-waskotorowiec"
Teraz to już wszyscy wiedzą i nie ma po co informować. Wcześniej, to co innego.

Mylisz się.Ja na ten przykład byłem tak bardzo pochłonięty sezonem w Gnieźnie,że tego nie wiedziałem.
Zapisane

1. Admin / Moderator ma zawsze rację.
2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
gagarek
Młotkowy
**
Długość toru:: 77 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #4 : 28 Sierpnia 2009, 23:20:13 »
0

Aż się boję jak wygląda w SKPL Przegląd Kontrolny (PK)....
Zapisane
Harry Potter
Dyrektor
*****
Długość toru:: 786 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #5 : 30 Sierpnia 2009, 21:42:42 »
0

Spotkałem się z następującymi rozwinięciami mówiącymi same za siebie:
PK- podpisz książkę
PO- przegląd odp....
Pozdrawiam...
Zapisane

Jak się nie ma co się lubi,
To się lubi co się ma...ja mam Elf' y, Impulsy i inne "perełki"
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #6 : 30 Sierpnia 2009, 21:47:44 »
0

Cytat: "gagarek"
Aż się boję jak wygląda w SKPL Przegląd Kontrolny (PK)....

Co jak co ale to chyba SKPLowi chyba powinno najbardziej zależeć na należytym utrzymaniu swojego taboru tak aby jeździł i generował zyski a nie stał i generował stratę. A jaki rygor napraw sobie narzuca to już moim zdaniem ich własna decyzja, oczywiście z wyłączeniem elementów ustawowo podlegających przeglądom np. zbiorniki powietrzne itp.
Zapisane

AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2016 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #7 : 31 Sierpnia 2009, 07:21:27 »
0

I oczywiście że tak !!! To są przepisy wewnętrzne przewoźnika czy PK ma obejmować przegląd 3 czy 333 punktów pojazdu trakcyjnego. Ważne żeby pojazd sprawnie dotarł do stacji przeznaczenia i wrócił do macierzystej jednostki. A zbiorniki powietrzne podlegają dozorowi TDT więc tu nie ma mowy o kombinowaniu.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!