Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 10:29:16 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zamieszczanie zdjęć na forum  (Przeczytany 19297 razy)
Kucyk
Minister
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie

Bimbrownik wąskotorowy

« : 04 Września 2009, 20:54:18 »
0

Nazywam się Kucyk i jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o komputery.

Na tym oto zacnym forum 750mm zwrócono mi dwukrotnie uwagę że zamieszczam za duże zdjęcia na i że powinienem je zmniejszać. Pomijając to, że nie mam pojęcia jak owe zdjęcia zmniejszyć, to uważam, że już teraz wyświetlają się takie malutkie, że na nich g... znaczy niewiele widać, no, chyba, że się kliknie i powiększy.

Ktoś tam marudził (i nie był to tym razem Kolega Drezyniarz) że mu się strona z kilkunastoma moimi zdjęciami otwiera 15 minut. Dziś przeprowadziłem test na temacie Utrzymanie infrastruktury

Po restarcie komputera połączyłem się z tematem za pomocą modemu Play (taki gwizdek co się ładuje w gniazdko USB) i strona ze zdjęciami załadowała mi się w 50s. - przy mocy sygnału dwie z pięciu możliwych kresek.

Potem, po ponownym włączeniu kompa załadowałem stronkę przez WiFi z TP S.A. w czasie 15s.

Zatem, czy na pewno Kucyk za duże zdjęciówy ładuje?

A jeśli za duże, to jak je zmniejszyć ale tak, aby się nie wyświetlały w wielkości tapet na komórce?

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.

*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
andrzej2110
Minister
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie

« Odpowiedz #1 : 04 Września 2009, 21:13:26 »
0