Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #80 : 10 Maja 2010, 21:36:55 » |
0
|
Nie wydaje mi się, że brakuje:  Choć owszem 150 w wersji przemysłowej winna być i do tego będzie się dążyć. @ OT - Nałęczów jest OT potwierdzającym słuszność, że w Rogowie winna być Wls150 w wydaniu cukrowniczym, dlatego pozostanie w temacie.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Milosz2007
Czytelnik
Długość toru:: 1 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #81 : 03 Października 2011, 19:49:49 » |
0
|
Witam A jak wygląda sprawa lokomotyw Ls60 ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #82 : 03 Października 2011, 22:48:51 » |
0
|
Stoją sobie razem z SM03 czekając na lepsze czasy. W najbliższej (ani nawet dalszej kilku letniej) przyszłości nie są planowane żadne prace z nimi związane. Bardziej odległe i jeszcze nie sprecyzowane plany to uruchomienie jednej z nich i z jej wykorzystaniem pokazy wtaczania wagonów normalnotorowych na transportery. Wcześniej jednak trzeba by jeszcze zdobyć jakiś wagon do tych celów.
Poprawiłem orta // PN
|
|
« Ostatnia zmiana: 05 Kwietnia 2013, 21:48:49 wysłane przez Paweł Niemczuk »
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #83 : 04 Października 2011, 05:41:51 » |
0
|
. Wcześniej jednak trzeba by jeszcze zdobyć jakiś wagon do tych celów.
Cały czas nad tym pracuje 
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
KLAN PALUCHOWSKICH
|
 |
« Odpowiedz #84 : 04 Października 2011, 14:13:37 » |
0
|
. Wcześniej jednak trzeba by jeszcze zdobyć jakiś wagon do tych celów.
Cały czas nad tym pracuje  Hmm, jak my zmieścimy EN57 na transporterach ? 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #85 : 04 Października 2011, 15:11:59 » |
0
|
zależy, ile macie transporterów  , zwory krótsze, czy dłuższe, ale zawsze można podorabiać 
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
Kajetan
|
 |
« Odpowiedz #86 : 04 Października 2011, 15:22:34 » |
0
|
To jest koncepcja! Nawet dwa słupy trakcyjne już mamy. 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #87 : 04 Października 2011, 15:27:49 » |
0
|
Na początek spokojnie - jeden wagon z push-pulla wystarczy 
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
Szymek
|
 |
« Odpowiedz #88 : 27 Marca 2013, 19:39:02 » |
+2
|
Ostatnio na forum zrobiło się głośno na temat malowania taboru i tak przy okazji zacząłem się zastanawiać czy nie warto było by zastanowić się nad odtworzeniem "wymarłego" już, kremowego malowania Lyd1 stosowanego niegdyś na kolei ełckiej: http://www.kolejowaklatka.org/foto/foto2.php?f=3317http://www.bluefish.foxnet.pl/Tabor/Spalinowe/Lyd1/Zdjecia/galeria_Lyd1.htmlhttp://rail.phototrans.eu/images/photos/big/27/46717.jpgNie jest to jakaś "radosna twórczość", ani odosobnione malowane jednej maszyny - przez kilkanaście lat (ostatni link - foto z 1989 r) było tak pomalowane kilka maszyn, aby współgrały z taborem rumuńskim. Pozwoliłem sobie napisać moje przemyślenia w tym wątku, gdyż KWRRB posiada 4 lokomotywy tego typu i - jako że jest to kolej o charakterze historycznym nie tylko teoretycznie - ale tabor jest restaurowany z wielką dbałością o szczegóły i zachowanie historycznego charakteru.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #89 : 27 Marca 2013, 20:33:24 » |
+5
|
Obawiam się że przedstawiciele komisji do spraw czystości i zgodności historycznej nie przychylą się do tego wniosku z powodu tego że żadna z rogowskich maszyn nigdy nie była w Ełku i nie jeździła w takim malowaniu. Ogólnie założenia polityki koloru skó... yy, znaczy lakieru jest takie że przywraca się najwcześniejsze możliwe malowanie danego egzemplarza lub ewentualnie inne, jakie nosił w swojej historii.
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #90 : 27 Marca 2013, 20:37:57 » |
+2
|
W swej historii, czy na swej blasze? 
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Szymek
|
 |
« Odpowiedz #91 : 28 Marca 2013, 11:39:00 » |
+1
|
Ptr ... przywraca się najwcześniejsze możliwe malowanie danego egzemplarza lub ewentualnie inne, jakie nosił w swojej historii. W zasadzie słuszne tłumaczenie  . Tak tylko z czystej ciekawości zapytam, czy na Lxd2-309 odtworzono malowanie w jakim kiedyś w swojej historii jeździła, czy tylko historyczny schemat malowania  ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Michał Z
|
 |
« Odpowiedz #92 : 29 Marca 2013, 06:23:17 » |
0
|
...zastanowić się nad odtworzeniem "wymarłego" już, kremowego malowania Lyd1 stosowanego niegdyś na kolei ełckiej
odp. jest bardzo prosta - to malowanie było przewidziane do wagonów rumuńskich a w Rogowie zasadniczo tych wagonów nie używamy. Poza tym było to malowanie schyłkowe na PKP i stosowane tylko w Ełku.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #93 : 29 Marca 2013, 14:27:42 » |
0
|
czy na Lxd2-309 odtworzono malowanie w jakim kiedyś w swojej historii jeździła, czy tylko historyczny schemat malowania  ? Tego nie wiem, ale jest to najstarsza ze wszystkich maszyn znajdujących się w Rogowie (rok produkcji 1973) więc bardzo prawdopodobne że nosiła takie malowanie - trzeba by się jednak o to zapytać @Michał Z.
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
Michał Z
|
 |
« Odpowiedz #94 : 29 Marca 2013, 21:31:53 » |
+1
|
czy na Lxd2-309 odtworzono malowanie w jakim kiedyś w swojej historii jeździła, czy tylko historyczny schemat malowania  ? W czasie przygotowań do malowania mieliśmy nadzieję, że ujawni się także niebieski, ale niestety oprócz różnych czerwieni i wiśniowych nic nie wyszło... aha, byłbym zapomniał, miejscami wydawało się, że wychodzi ciemnozielony  Co prawda to jeszcze nie przesądza tematu, bo Lxd2 potrafili piaskować, ale żadnego potwierdzenia nie mamy... Z przyczyn podanych przez Ptr żaden inny nasz rumun napewno nie był niebieski, więc chcąc zastosować te malowanie nie mieliśmy wyboru...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|